דברים שלא ידעתם על המותג אסתי לאודר

המותג אסתי לאודר ידוע בסטטוס הגבוה שלו תחום הקוסמטיקה. הוא מוביל פיתוחים חדשניים, מתקדם טכנולוגית ומצליח לשמור על מעמדו בתחום כה תחרותי. במאמר הבא נספר לכם איך הוקם המותג ואיך הוא התחיל ונשאר אימפריית קוסמטיקה עולמית.

 

בראשית היו ארבעה מוצרים

אסתי לאודר השיקה בפעם הראשונה בשנת 1946 קו שכלל ארבע מוצרים בלבד- תחליב לעור, קרם רב תכליתי, שמן לניקוי העור וערכת קרם. את הרעיון להשקת המוצרים קיבלה אסתי לאחר שהייתה נשאלת לעיתים תכופות איך היא שומרת על עורה כל כך יפה ובריא. היא החלה להכין את התכשירים בהכנה ביתית ולאחר כחודש שיווקה אותם בסלון היופי שבו עבדה.

 

חדשנות ופיתוח המוצר

סדרת הטיפוח היוקרתית Advanced Night Repair שמכרה מאות אלפי מוצרים בכל העולם הושקה לאחר סדרת מהלכי מחקר ופיתוח שמשלבים פטנט בלעדי לחברה. סדרת הטיפוח היוקרתית עוזרת לשקם את הפנים באופן מהיר מנזקי הקרינה, האור הכחול של המסכים וזיהום האוויר שכולנו נחשפים אליהם בכל יום.

אסתי לאודר השיקו ג׳ל עיינים באותה סידרה והוא המוצר הראשון בעולם אשר מטפל בבעיה זו. בקרו באתר של glam42 לקניית מוצרים מהסדרה.

 

הניחוח הראשון

הניחוח הראשון של אסתי לאודר הגיע בשנת 1953, חברת אסתי לאודר השיקה ניחוח שנקרא ״טל הנוער״- שמן אמבט שצריך להוסיף למי האמבטיה. הניחוח מכר עד היום יותר מ-150 מיליון בקבוקים ובסרט תיעודי על אסתי לאודר היא טענה שבכל יום בחייה היא עבדה קשה כדי למכור מוצר שהאמינה בו.

בשנת 1978 היא יצרה ניחוחות נוספים כמו ״סינבר״ מתווים של יסמין, פצ׳ולי, פרח תפוז וציפורן, ניחוח נוסף הוא פשתן לבן מתווים עליונים של פריחת ורדים, אוריס בולגריות וסיגליות ועוד.

 

התקדמות טכנולוגית

המותג אסתי לאודר הוא בין המותגים בעלי החדשנות הטכנולוגית הגבוהה ביותר. אסתי לאודר יצרו בוט ברשת פייסבוק שעוזר למצוא גוון איפור אופטימלי לקהל הלקוחות שלו. כבר בחודש ההשקה הראשון הבוט הוכיח את עצמו עם אלפי משתמשות חדשות. מעבר לבוט, לאסתי לאודר קיים אתר אשר כולל חנות מקוונת במגוון שפות, משלוח אישי ומהיר ושירות לקוחות. אתר החברה מספק מידע על מוצרים חדשים, כתבות ומבצעים בלעדיים, מהלך שמגדיל את החשיפה והמכירות שלו.

 

שוק תחרותי

תחום הקוסמטיקה מגלגל כ-350 מיליון שקל בכל שנה ותחום הבישום כ-670 מיליון שקל בשנה. בשנים האחרונות בעקבות משפיעני רשת ודור האינסטגרם שוק האיפור במגמת צמיחה מתמדת ומהירה בכל העולם ובארץ. למרות התחרות אסתי לאודר הוא עדיין המותג בעל אחוזי הצמיחה הגבוהים ביותר בעקבות החדשנות והתקדמות בתחום הקוסמטיקה.

אסתי לאודר הוא מותג הקוסמטיקה הקלאסי והגדול בתחומו. אסתי לאודר, מקימת החברה אמרה ״ההצלחה תלויה בתעוזה להגשים את החלומות״ וכף הפכה ייצור קרם ביתי לחברה בקנה מידה עולמי ואימפריית קוסמטיקה.

קוסמטיקה

אולי תאהבו גם את:

לקבוע מי מנצח בפוקר
איך קובעים מי מנצח בפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי מאוד שכבש מיליוני שחקנים ברחבי העולם. מרכז המשיכה של המשחק הוא הריגוש שבתחרות, קבלת ההחלטות האסטרטגית והאתגר של קריאת יריבים.

קרא עוד »