שלושת הדברים שכל אחד צריך לעשות כדי למצוא זוגיות

מחפשים בנרות זוגיות ולא מוצאים? אלו שלושת הדברים שכל אחד צריך לעשות כדי למצוא זוגיות: לבדוק האם הוא לא פועל בדפוס קבוע מראש אשר מוביל אותו לכשלון מערכות יחסים פעם אחר פעם, להבין מה הצרכים והרצונות שלו ומה הוא מצפה מבן הזוג, ולהצטרף לקהילה תומכת שבעזרתה יהיה קל יותר לבחור בני זוג רציניים לחיים יציבים וזוגיות מאושרת. במרכז מבינים זוגיות בהנהלת ליאור גור תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים ולהבין למה עד היום לא מצאתם.

 

שלושת הדברים שכל אחד צריך לעשות כדי למצוא זוגיות

אנשים רבים, גברים ונשים כאחד, מבלים את מרבית שנות חייהם בנסיונות מציאת זוגיות ולא מבינים למה הם לא מוצאים. על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות מיציבות ובית חם ואוהב, אספנו עבורכם את שלושת הדברים שכל אחד צריך לעשות כדי למצוא זוגיות מאושרת, נכונה וטובה:

  • מה אני עושה לא בסדר?!  לפעמים דפוסים הרסניים שפיתחנו עם השנים מסיבות שונות ומשונות מחבלים לנו במערכות היחסים פעם אחר פעם. באמצעות התבוננות פנימית על ההתנהלות שלנו בתוך מערכת היחסים ניתן יהיה לזהות איך אנחנו מגיבים, פועלים וחושבים, לשפר ולאמץ דפוסים יותר בריאים.
  • מה אני צריך? לפעמים אנחנו כל כך נואשים לבן או בת זוג שאנחנו אפילו לא עוצרים לבדוק מה אנחנו בעצם רוצים. חשוב לדעת ולהבין מה מתאים לאופי המיוחד שלנו, לטעם שלנו, לסגנון החיים שלנו ולחלומות שלנו לעתיד, כדי שנמצא בני זוג שמתאימים לנו כמו כפפה ליד.
  • איפה מוצאים? לפעמים אנחנו מחפשים מתחת לפנס במקום לחפש במקומות מפתיעים שיכולים לקדם אותנו הרבה יותר. לדוגמא, קהילה תומכת של רווקות ורווקים רציניים שדרכם ניתן להכיר אנשים חדשים, לקבל תמיכה, הבנה וידידות, ואולי גם למצוא את אהבת חייכם.

מערכת יחסים

מרכז מבינים זוגיות

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור הוקם במטרה להעניק כלים משמעותיים עבור רווקות ורווקים שמחפשים זוגיות רצינית, עמוקה ונכונה. במרכז ניתן להצטרף לסדנאות, קורסים והרצאות ואם תרצו גם לאימון אישי אחד על אחד כדי להבין טוב יותר מה עצר אתכם עד היום מלנהל מערכות זוגיות טובות ונכונות, כיצד להתאים את בן הזוג לצרכים ולרצונות שלכם, וכיצד לנהל קשר עמוק ויציב לאורך שנים באמצעות תקשורת טובה, ניהול קונפליקטים וכבוד הדדי.

 

למצוא זוגיות בקלות ובמהירות

במרכז מבינים זוגיות תוכלו ללמוד מה מעכב אתכם מלמצוא זוגיות נכונה, בריאה ויציבה שתעניק לכם בית חם ושקט נפשי. במרכז תוכלו ללמוד גם כיצד לשמר את האהבה, להעמיק את הקשר ולבנות מערכת יחסים יציבה לאורך שנים. גם אם בעבר היו לכם מערכות יחסים פחות טובות שהותירו בכם צלקות, באמצעות התבוננות פנימית והבנת הדפוסים ההרסניים תוכלו למצוא אהבה חדשה בעתיד.

מערכת יחסים

אולי תאהבו גם את:

לקבוע מי מנצח בפוקר
איך קובעים מי מנצח בפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי מאוד שכבש מיליוני שחקנים ברחבי העולם. מרכז המשיכה של המשחק הוא הריגוש שבתחרות, קבלת ההחלטות האסטרטגית והאתגר של קריאת יריבים.

קרא עוד »
אמן חושים
מה זה אמן חושים בעצם?

ברוב המקרים, כשחושבים על אמן חושים עולה בדמיון דמות מסתורית שיכולה לקרוא מחשבות ולהפנט את כל מי שהיא נתקלת בו. המציאות מן הסתם, מעט יותר

קרא עוד »