היתרונות בשימוש בציוד טכנולוגי חדיש וחכם לאיתור נזילות

תופעת הנזילות יכולה להתרחש במבנים ישנים וחדשים כאחד. במידה והיא לא מטופלת בזמן ובצורה הנכונה, היא עלולה לגרום לבעיות שונות, הן בריאותיות והן במבנה ובצנרת עצמה. על מנת לתקן את הנזילה ביעילות ובמהירות, חשוב לאתר את מקור הנזילה בהקדם, וזאת באמצעות שימוש בציוד טכנולוגי חדיש וחכם לאיתור נזילות

 

נזילות מים – מה מקור התופעה?

נזילות מים הן תופעה שכיחה בקרב מבנים רבים, כאשר מקור הנזילות נובע לרוב משני גורמים עיקריים: ליקויים בצנרת המים וליקויים באיטום. בכל הנוגע לצנרת המים, כדאי לדעת כי לעיתים מדובר בבלאי של הצינורות, אך בלא מעט מהמקרים, מדובר בשימוש לא אחראי במתקני האינסטלציה בבית וזריקת חומרים הגורמים לסתימות קשות, הדורשות לעיתים שירותי ביובית.

 

חשיבות הגילוי המוקדם של הנזילה

נזילת מים שאינה מטופלת כראוי, יכולה להתפתח עם הזמן לכדי נזקים מהותיים ולפיכך, חשוב לפעול לאיתור וגילוי מדויק ומהיר של מקור הנזילה. בין הנזקים המהותיים העלולים להיגרם במקרים בהם לא מאתרים את מקור הנזילה בהקדם נמצאים:

 

נזקים למבנה

הופעת חלודה על קונסטרוקציות הברזל של המבנה, תהליכי קורוזיה ותזוזות קרקע חמורות, הן רק חלק קטן מהנזקים העלולים להיגרם למבנה כתוצאה מנזילות מים.

 

פגיעה בתשתיות

צנרת המים שלנו נמצאת מתחת לרצפות ויחד איתה, נמצאות עוד תשתיות רבות, דוגמת חשמל, מים ותקשורת, אשר במגע עם המים, עלולות להיהרס.

 

נזקים בריאותיים

נזילה שאינה מטופלת כראוי עלולה לגרום להופעת עובש ושאר מזיקים, באופן העלול לגרום לפגיעה בבריאותם של דיירי הבית.

 

כיצד מאתרים את מקור הנזילה בקלות ובמהירות?

אם בעבר איתור מקור הנזילה היה פרויקט מורכב שכלל שבירה והרס של הריצוף ו/או הקירות, הרי שכיום ניתן למצוא מגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לאיתור הנזילה בקלות ובמהירות:

 

מצלמה טרמית

מצלמה טרמית לאיתור נזילות היא אחד הכלים הנפוצים והיעילים ביותר לאיתור נזילות, כאשר השימוש בה מבוסס על קרני אינפרא אדום, המסוגלות לזהות הפרשי טמפרטורות ומיקום מדויק של הנזילה, לאחר הזרמת מים חמים בצנרת.

 

צילום פנים צנרתי

צילום פנים צנרתי מתבצע באמצעות סיב אופטי ייחודי, אותו ניתן להחדיר לצנרת ולאתר ביעילות את מקור הדליפה והכשל בצנרת.

 

מכשור אקוסטי

מכשיר אקוסטי עושה שימוש במיקרופונים זעירים, המסוגלים לזהות בקלות ובמהירות את הרחשים של מקור הנזילה בצנרת.

 

מהם היתרונות בשימוש בציוד טכנולוגי חדיש וחכם לאיתור נזילות?

היתרון הבולט בשימוש בציוד טכנולוגי חדיש וחכם לאיתור נזילות טמון בעיקר ביכולת לאתר את מקור הנזילה ללא הרס של הריצוף ו/או הקירות. בנוסף, איתור מהיר ומדויק של מקור הנזילה באמצעות ציוד טכנולוגי חדיש, יאפשר לכם לחסוך בעלויות התיקון ולחזור לשגרה במהירות.

 

לסיכום

הנזקים המהותיים העלולים להיגרם בשל נזילה בצנרת מעלים את החשיבות של איתור מקור הנזילה בצורה מהירה ומדויקת, המתאפשר בעיקר הודות לציוד הטכנולוגי המתקדם לאיתור נזילות, דוגמת מצלמה טרמית וצילום פנים צנרתי, כאשר היתרון הבולט של השימוש בציוד טכנולוגי מתקדם לאיתור נזילות טמון ביכולת האיתור המדויקת ללא צורך בהרס.

שירותי ביובית

אולי תאהבו גם את:

לקבוע מי מנצח בפוקר
איך קובעים מי מנצח בפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי מאוד שכבש מיליוני שחקנים ברחבי העולם. מרכז המשיכה של המשחק הוא הריגוש שבתחרות, קבלת ההחלטות האסטרטגית והאתגר של קריאת יריבים.

קרא עוד »
אמן חושים
מה זה אמן חושים בעצם?

ברוב המקרים, כשחושבים על אמן חושים עולה בדמיון דמות מסתורית שיכולה לקרוא מחשבות ולהפנט את כל מי שהיא נתקלת בו. המציאות מן הסתם, מעט יותר

קרא עוד »