מה היא העלות הממוצעת לאחסון אתרי וורדפרס?

כמעט אי אפשר להחזיק כיום עסק בישראל מבלי להחזיק במקביל גם אתר. אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לבניית וניהול אתרים היא וורדפרס. אבל אי אפשר לאחסן אתר וורדפרס על המחשב הנייד שלכם מימי התיכון. אז מה עושים? פונים לחברת אחסון אתרים.

בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על מה שצריך לדעת על אחסון אתרי וורדפרס, כולל כמה זה עולה, אילו סוגי אחסון יש ועוד. אז קדימה, למה אתם מחכים? התחילו לקרוא!

 

איך מתבצע אחסון אתרי וורדפרס

יש כמה דרכים לבצע אחסון וורדפרס, כשהדרך הכי מתקדמת – נכון לאמצע שנת 2023 – היא שימוש ב-VPS. Virtual Private Server או שרת פרטי וירטואלי הוא סוג של אחסון אתרים שבו שרת פיזי מחולק למספר שרתים וירטואליים. לכל אחד מהשרתים הללו יש משאבים ומערכת הפעלה ייעודיים משלו.

זה מאפשר לבעלי אתרים לקבל שליטה וגמישות רבה יותר על סביבת האחסון שלהם, מכיוון שהם יכולים להתקין ולהגדיר תוכנות ויישומים לפי הצורך. אחסון VPS משמש לעתים קרובות על ידי אתרים שיצאו מהאחסון המשותף אך אינם דורשים את המשאבים של שרת ייעודי.

אירוח וורדפרס

כמה עולה אחסון אתרי וורדפרס

כאמור, יש כמה דרכים לאחסן אתר וורדפרס. למשל אחסון VPS יעלה, בממוצע, 480 ש"ח בשנה. אחסון VPS הוא בחירה טובה לא רק בגלל המחיר הסביר שלו. הוא גם מותאם לאתרי אינטרנט הדורשים יותר משאבים ושליטה ממה שאחסון משותף יכול להציע, אך אינם זקוקים לעלות הגבוהה של שרת ייעודי (שני הפתרונות המקבילים לאחסון אתרים).

אחסון VPS מאפשר למשתמשים לקבל גישת מעמיקה לשרת שלהם, מה שאומר שיש להם שליטה מלאה על השרת והם יכולים להתקין ולהגדיר תוכנה לפי הצורך. רמת שליטה זו חשובה עבור אתרי אינטרנט הדורשים תוכנה מותאמת אישית או תצורות ספציפיות. בנוסף, אחסון VPS מציע ביצועים טובים יותר, שכן לכל שרת וירטואלי יש משאבים ומערכת הפעלה משלו.

 

איך לבחור אחסון לאתר וורדפרס

כאשר בוחרים חברת אחסון אתרים, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים. ראשית, שקלו את המוניטין של החברה ואת ביקורות הלקוחות. חפשו חברה עם רקורד טוב של אמינות, אבטחה ותמיכת לקוחות.

בנוסף, שימו לב אילו תוכניות אחסון הם מציעים והבטיחו שהן עומדות בדרישות שלכם מבחינת גודל, רוחב פס ותכונות טכניות. הכניסו למערך השיקולים גם את אפשרויות התמיכה וזמני התגובה של החברה, כמו גם את כל השירותים הנוספים שהם מציעים כמו גיבויים, אבטחה וחיבור לבוני אתרים.

 

סיכום

לסיכום, כדי לבחור חברת אחסון לאתר וורדפרס לא מספיק לשים לב רק למחיר ולעלויות הנוספות. שימו לב האם החברה מציעה לכם שירותים כמו כגון רישום דומיין ותעודות SSL. על ידי הפעלת שיקול דעת קפדני ושקלול של כלל הגורמים, תוכלו לבחור חברת אחסון אתרים העונה על הצרכים שלכם ומספקת אחסון אמין ומאובטח לאתר שלכם.

אירוח וורדפרס

אולי תאהבו גם את:

לקבוע מי מנצח בפוקר
איך קובעים מי מנצח בפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי מאוד שכבש מיליוני שחקנים ברחבי העולם. מרכז המשיכה של המשחק הוא הריגוש שבתחרות, קבלת ההחלטות האסטרטגית והאתגר של קריאת יריבים.

קרא עוד »
אמן חושים
מה זה אמן חושים בעצם?

ברוב המקרים, כשחושבים על אמן חושים עולה בדמיון דמות מסתורית שיכולה לקרוא מחשבות ולהפנט את כל מי שהיא נתקלת בו. המציאות מן הסתם, מעט יותר

קרא עוד »