איך לבחור סגנון שמלת כלה?

אם גם את מחפשת את השמלה המושלמת ליום המושלם כדאי שתכירי את שמלת המרמייד, הסטרפלס, הקלאסית, הוינטג׳ ועוד ועוד ועוד. אל תדאגי- הנה כל מה שאת צריכה לדעת כדי לבחור סגנון לשמלת הכלה שלך.

 

הקדמה-

שמלת הכלה היא אחד מהנושאים שהכי מעסיקים כלות לעתיד. החיפושים אחר השמלה המושלמת יכולים להיערך חודשים שלמים בלי להחשיב את כמות הזמן שבטח כבר חיפשת בכל האינטרנט אחר השמלה המושלמת. בעולם השמלות קיימים אלפי סגנונות שונים של שמלות ולכל אחד מהם שם מיוחד ומאפיינים משלו- כדי למצוא את השמלה המושלמת בשבילך אנחנו ממליצים שקודם תכירי כמה סגנונות לבחור מהם.

 

איפה כדאי לחפש שמלת כלה?

כדי שתוכלי להתחיל ולהכיר סגנונות שונים כדאי שתגיעי לסטודיו לשמלות כלה. בסטודיו לשמלות כלה תוכלי למצוא מגוון רחב של שמלות מעצבים, למדוד ולהתרשם מכל שמלה ולהתחיל לכוון את האפשרויות שלך לכיוון השמלה המושלמת. אם את מחפשת סטודיו מלא בכל טוב, מגוון, מיוחד ואיכותי אנחנו ממליצים על הסטודיו של המעצבת לירון פרטוש.

בסטודיו ובאתר תוכלי למצוא עשרות שמלות מקולקציות שונות, כל אחת בסגנון מיוחד ובסטייל משלה. באתר בכתובת- https://www.lironpartouche.com תוכלי למצוא אינספור סגנונות ודרך התמונות תוכלי להתחיל להבין איזה סגנון את מחפשת.

 

אילו סגנונות קיימים?

בעולם שמלות הכלה קיימים אלפי סגנונות ובכל יום קם מעצב חדש עם רעיון מהפכני, כך שהרשימה רק מתארכת ומתארכת. בין השמלות השונות תוכלו למצוא שמלות מורדניות, שמלות קלאסיות, שמלות פשוטות, שמלות מנימלסטיות ושמלות דראנדיוזיות. הנה כמה סגנונות שכדאי שתכירי:

שמלות כלה קלאסיות- אי אפשר לדבר על שמלות כלה מבלי להזכיר את הסגנון הנפוץ והמוכר ביותר- הקלאסיות. מדובר בשמלות לבנות שצמודות בחלק הגוף העליון ומתרחבות ומתנפחות כלפי חוץ. השמלות הקלאסיות הן הנפוצות ביותר ובתוך הסגנון קיימות שמלות פשוטות ומורכבות ייותר.

שמלות כלה וינטג׳- שמלות הוינטג׳ הן שמלות מיוחדות שלוקחות השראה משנים עברו, או שהן בעצמן פריט לבוש משנים רחוקות יותר. שמלות הוינטג׳ לרוב יגיעו בצבע אוף וויט, הן יהיו מלאות בתחרה ומלמלה והגזרה הנפוצה ביותר לשמלות הללו היא שמלות עם גב מלא, שרוולים ארוכים וצווארון גבוה.

שמלות כלה נועזות- בתוך הסגנונות השונים קיימים גם לא מעט סגנונות שבאו לשבור את החוקים, משמלות הכלה השקופות ועד לשמלות השחורות- שמלות הכלה הנועזות הן כל השמלות שבורחות מהנורמה ומייצרות תגובה בקהל.

 

לסיכום-

שמלות כלה הן חלק משמעותי מיום החתונה- כדי לבחור בשמלה המושלמת כדאי שתבחרי קודם בסגנון השמלה המושלם בשבילך. הסגנונות הרבים כוללים בתוכם אינספור רעיונות ובוודאי תוכלי למצוא אחת שתדבר אלייך. חפשי אחר שמלה שתבטא אותך ואת הסגנון שלך גם ביום החתונה, ואל תפחדי להסתכל על סגנונות שונים ולהעז גם ביום המיוחד.

סגנון שמלת כלה

אולי תאהבו גם את:

לקבוע מי מנצח בפוקר
איך קובעים מי מנצח בפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי מאוד שכבש מיליוני שחקנים ברחבי העולם. מרכז המשיכה של המשחק הוא הריגוש שבתחרות, קבלת ההחלטות האסטרטגית והאתגר של קריאת יריבים.

קרא עוד »
אמן חושים
מה זה אמן חושים בעצם?

ברוב המקרים, כשחושבים על אמן חושים עולה בדמיון דמות מסתורית שיכולה לקרוא מחשבות ולהפנט את כל מי שהיא נתקלת בו. המציאות מן הסתם, מעט יותר

קרא עוד »