איך רוכשים מתקנים לנייר טואלט לעסקים ובתי מלון

כשיש ברשותנו עסק כלשהו אשר מכיל כמויות של אנשים ובתחלופה תמידית, אנחנו דואגים בראש ובראשונה לתחום הניקיון וההיגיינה. לכן, כאשר אנחנו מעוניינים לרכוש כמות גדולה של מתקני ניקיון כמו –  נייר טואלט, סבון ידיים, ייבוש ידיים וכדומה, אנחנו חייבים לוודא שהספק שלנו בתחום הזה יכול לעמוד בדרישות שלנו הן מבחינת סוג המתקנים – אוטומטיים, ידניים, בצבעים ועוד, והן מבחינת הכמות.

כמו בכל תחום בחיים, גם כאן עלינו לערוך סקר שוק מקיף לפני שעובדים עם ספק מסוים גם אם זה אומר שעלינו לדבר עם המתחרים כדי שהם יוכלו להמליץ על מישהו.

 

אז איך לתכנן רכישה נבונה ויעילה?

כבעלי עסקים קטנים או גדולים עסקים כמו – בתי מלון, משרדים קטנים או גדולים, עלינו למנות אדם אחד או שניים, בהתאם לגודל המבנה כמובן, אשר יהיו אחראיים על רכישת מתקני נייר טואלט ושאר התקני הניקיון הנוספים שקיימים. לאחר שאחראיים אלו, עשו רשימה מסודרת שמציינת את סך הכול מספר תאי השירותים שקיימים במבנה, יהיה ניתן לעשות הזמנה מסודרת.

מכשירי נייר טואלט

רגע לפני ההזמנה

לאחר שבדקנו את הספקים בתחום מתקני הניקיון ובחרנו בספק העתידי, כדאי להיות בקשר ישיר עם סוכן מכירות שטח אחד שיגיע לבית העסק שלנו שיבדוק וייתן את חוות דעתו המקצועית, האם צריך להוסיף מתקנים או לחילופין להוריד מתקנים, אולי תהיה לו "הברקה" אחרת. בחברת פרופר שיווק- מוצרי ניקיון טואלטיקה וציוד לבתי מלון – לעסקים בלבד לא ללקוחות פרטיים, מיד משייכים איש קשר אחד שיכיר את האילוצים של העסק שלנו באופן הכי מקצועי שיש.

 

רגע הרכישה

לאחר בחירת הספק והכרת נציג השטח שילווה אותנו ברכישה הגדולה, חייבים לתת דגש על זמן אספקה שמתאים לנו ולא לספק. כאשר אנחנו מזמינים כמות גדולה של מוצר כלשהו עלינו לוודא במאת האחוזים שאכן נקבל את כל מה שהזמנו בזמן ושחלילה לא ייחסר לנו מוצר אחד.

חוץ מזמני האספקה, חשוב לשים לב לזמן האחריות ומה האחריות כוללת, אצל כל ספק זה משתנה, מה גם שזה תלוי האם ההתקנה מבוצעת על ידי הספק או על ידי עובדי בעל העסק.

 

לסיכום

רכישה גדולה של מתקנים לנייר טואלט איננה משימה קשה במיוחד אך יחד עם זאת גם לא כדאי להקל בה ראש. כל מוצר שקיים היום מגיע בכל מיני צורות, טכנולוגיות ושאר שכלולים אחרים, אנחנו צריכים להתאים את כל אלו לדרישות שלנו.

אם לדוגמא מדובר על משרדי הייטק מגניבים, הרי שהמתקנים יגיעו בצבעים מגניבים ובהתאם לעיצוב הכללי של המקום ואיך לא, עם מתקנים אוטומטיים… בבתי מלון נראה יותר מתקנים רגילים לשימוש נוח יותר וגם בגלל הסיבה שהתחלופה של האנשים גדולה יותר והם לעיתים צריכים לעשות זאת באופן עצמאי.

מכשירי נייר טואלט

אולי תאהבו גם את:

לקבוע מי מנצח בפוקר
איך קובעים מי מנצח בפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי מאוד שכבש מיליוני שחקנים ברחבי העולם. מרכז המשיכה של המשחק הוא הריגוש שבתחרות, קבלת ההחלטות האסטרטגית והאתגר של קריאת יריבים.

קרא עוד »
אמן חושים
מה זה אמן חושים בעצם?

ברוב המקרים, כשחושבים על אמן חושים עולה בדמיון דמות מסתורית שיכולה לקרוא מחשבות ולהפנט את כל מי שהיא נתקלת בו. המציאות מן הסתם, מעט יותר

קרא עוד »