האם הדברה של חרקים זה יקר?

הדברה של חרקים הפכה בשנים האחרונות לשם דבר בכל בית בישראל. עד לפני כמה שנים, ראינו את ההורים שלנו מסתדרים עם "שיטת הכפכף" שכללה, איך לא, הרג מסיבי של תיקנים, יתושים, זבובים ושאר חרקים באמצעות כפכף בלבד. אבל היום המצב שונה, רבים מאתנו מעדיפים להזמין את שירותיו של מדביר מנוסה.

הדבר כנראה נובע מהעובדה שתחום ההדברה התפתח כל כך בשנים האחרונות, כך שאנשים מעדיפים להשאיר את הכפכפים בארון הנעליים. אם טרם ערכתם הדברה בבית או בעסק שלכם, כדאי שתיצרו קשר בהקדם עם מדביר מוסמך. אם אתם מעוניינים לדעת קודם מהי העלות של הדברת חרקים, פשוט תקראו את השורות הבאות:

 

מהי העלות של הדברה נגד חרקים?

אין באפשרותנו להגיד לכם מהי העלות המדויקת של הדברה נגד חרקים. הסיבה לכך היא שהעלות משתנה בהתאם לשלושה פרמטרים. כדי שתוכלו לקבל הצעת מחיר, אתם צריכים לבדוק מראש את שלושת הפרמטרים הללו:

  • סוג המבנה (העסק) שבו תתבצע ההדברה
  • סוג החרק
  • סוג ההדברה

 

לאחר שאספתם את המידע הדרוש בנוגע לשלושת הפרמטרים הללו, אתם יכולים ליצור קשר עם מדביר ולמסור לו את הפרטים.

 

אפשר בכל זאת הצעה כללית שתאפשר לדעת את עלות הדברת החרקים?

בהחלט, אנו יכולים לומר לכם מחירים ממוצעים של הדברת חרקים. כל עוד לא מדובר בהדברה נגד טרמיטים, המחירים לא יהיו גבוהים. הסיבה לכך היא שהדברה נגד טרמיטים נחשבת למורכבת מאוד ודורשת במקרים מסוימים לערוך הדברה מספר פעמים. להלן פירוט אודות מחירי הדברה ממוצעים:

 

באיזה חרק מדובר? באיזה מקום מדובר? סוג ההדברה מחיר ממוצע להדברה
תיקן גרמני מסעדה ובית קפה הדברה באמצעות פתיונות ג'ל וללא ריסוס 300-600
פשפשי מיטה בית מלון ואכסניות הדברה ומלכודות מיוחדות 500-1,600
יתושים וזבובים בתי ספר וגני ילדים (מסגרות חינוכיות באופן כללי) הדברה אורגנית שתיעשה בשעות אחר הצהריים כאשר התלמידים אינם נמצאים במקום 400-700

אלו שלוש אפשרויות נפוצות להדברה והעלויות הממוצעות שלהם. אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים בכל הנוגע להדברה של חרקים והמחירים שגובים בשוק, אתם יכולים להיכנס אל אתר "המדביר בעיר".

 

האם ישנם מחירים שונים אצל כל מדביר של חרקים?

כמו בכל תחום אחר בשוק העבודה גם הדברה, ייתכן שתמצאו בעל מקצוע אחד שיציע לכם הצעה זולה יותר בזמן שאחר יציע הצעה יקרה יותר. כך שיכולים להיות מחירים שונים אצל כל מדביר.
כדי שתדעו שאתם משלמים בהתאם לתמורה שאתם צפויים לקבל, כדאי שתבדקו את שלושת הפרמטרים הבאים:

  • אמינות המדביר (בעקבות המלצות)
  • ניסיון המדביר
  • החומרים שבהם המדביר צפוי להשתמש.

 

ייתכן שעדיף לכם לשלם מעט יותר על שירותיו של מדביר אמין, בעל ניסיון שעושה שימוש בחומרים שאינם מזיקים לכם ולסביבה.

 

חרק

 

אולי תאהבו גם את:

להסיר מזיקים
איך מסלקים מזיקים מהבית?

במסגרת תחזוקת הבית אנו נאלצים לעיתים קרובות להתמודד עם מזיקים שונים ומשונים. מזיקים מסוגים שונים זקוקים לשיטות הדברה שונות בכדי להיפטר מהם, ולעיתים יש צורך

קרא עוד »