מתכננים ערב קריוקי עם החברים? הוסיפו דוכן מזון לערב מושלם

 ערב קריוקי עם החברים הוא ערב חברתי וחווייתי שאנשים רבים אוהבים גם אם אינם יודעים לשיר.

זוהי הזדמנות לחלקם להפגין את כישוריהם ולאחרים להתרועע חברתית.

אך כמו כל ערב חברתי גם לכיבוד יש תפקיד. המאמר יתאר כיצד לשדרג את החוויה בזול.

 

מה אתם הולכים להגיש בערב קריוקי?

כאשר מתכננים ערב קריוקי דואגים למערכת הגברה, רמקולים איכותיים עם סאונד מצוין, מיקרופונים, מסך ברקו ומקרן. בין היתר דואגים לשולחנות וכיסאות נוחים, מאווררים, קישוטים ושולחן כיבוד על מנת שהאירוע יהיה מוצלח ונעים. חברים רבים מתארגנים בקנייה משותפת להכין על האש או מחלקים משימות למשתתפים וכל אחד מביא סלט, פשטידה או מאפה שהכין ושתיה. בדרך כלל נוצר מצב שמספר גברים הם האחראים על האש ולא יכולים להשתתף בקריוקי או שהמאכלים שכל אחד מביא מתחסלים בשניות. חוץ מזה אף אחד לא רוצה לעבוד קשה וכולם רוצים ליהנות. הפתרון הוא להזמין קייטרינג מקצועי שיעלה לא מעט או להזמין דוכן מזון. היום יותר מתמיד השכרת מכונות מזון היא האפשרות הזולה והפופולרית ביותר.

 

מדוע להזמין דוכן מזון לערב עם החברים?

דוכן או מכונת מזון לא רק שיחסכו לכם זמן על הכנות מראש, התרוצצויות רבות והוצאות יקרות, הם תסייע לכם לשדרג את האווירה בערב קריוקי עם החברים. מלבד לדאוג לבירות, משקאות אלכוהוליים וכוסות חד פעמיות לא תצטרכו לעשות כלום חוץ מליהנות. תארו לכם דוכן נקניקיות בלחמניות עם כל התוספות, מכונת פופקורן וסוכר או מפל שוקולד בשביל המתוק שהכל חופשי ופתוח. המכונות יגיעו עם המוצרים הטריים והכלים המתאימים כמו מקלות לסוכר, קרטונים לפופקורן ועוד. מלבד הטריות והזמינות, אתם למעשה יוצרים אווירת לונה פארק או קרנבל שמעניקה תחושה משמחת לכל המשתתפים.

 

דוכני מזון לא רק לילדים

בדרך כלל כשמפיקים מסיבת יום הולדת לילדים או מסיבת סוף שנה בגן הילדים או בכיתות הנמוכות מזמינים דוכני מזון על מנת להוריד לחץ מההורים ולרומם את רוחם של הילדים. ביחד עם זאת, לא רק ילדים אוהבים דוכנים או מכונות מזון. גם למבוגרים מותר לחטוא מדי פעם ולהפר את הדיאטה במיוחד כשמדובר בערב קריוקי או בילוי אחר עם החבר'ה. מדובר על מכונות מזון מתוחזקות השומרות על טריות האוכל, קלות לשימוש ומהירות. בלי מגבלה על הכמות ובלי דאגות שהאוכל יגמר. בערב קריוקי לדוגמה, מומלץ להזמין מכונת מזון מכל סוג כדי לגוון לאורחים את הטעמים ולדאוג שכולם יאכלו בלי שיחסר דבר. אפשרות נוספת היא לעשות על האש ורק להזמין את המכונות המתוקות. אך באמת אם המבוגרים רוצים ערב מקורי ואיכותי מבלי להתאמץ ובזול, זוהי האופציה הטובה ביותר. לסיכום, אל תתפשרו על איכות המכונות והזמינו אותן ממקום מומלץ ומקצועי.

 

אולי תאהבו גם את:

אמן חושים בירושלים

הזמנת אמן חושים לאירועים, היא אטרקציה מעולה ומדהימה שתרתק את הקהל ותגרום לאירוע בלתי נשכח, בין אם מדובר בהזמנתו ליום הולדת, מסיבת כיתה, אירוע של

קרא עוד »
אמן חושים שולף קלף
אמן חושים מומלץ לאירוע

יש לכם אירוע חשוב בקרוב? אתם מנסים לבחור איש מקצוע מומחה שיוכל להגיע ולהופיע בפני הקהל כדי להוסיף לאירוע עוד ערך ועוד עניין? אם כך,

קרא עוד »