איך נדע אם הסטנדאפיסט מתאים לקהל חרדי? 

עולם הסטנדאפ הוא רחב ומגוון, וכאשר אנחנו בוחרים סטנדאפיסט לאירוע שלנו, חשוב שנבחר סטנדאפיסט שידע כיצד לגשת אל קהל המשתתפים, יהיה מודע למאפייני האוכלוסייה, על מה אפשר ואי אפשר לצחוק – כדי שהצופים יחושו בנוח, ישתתפו ויצחקו. כיצד נדע שהסטנדאפיסט שאנחנו מזמינים מתאים לקהל הדתי או החרדי? 

בשנים האחרונות, מופעי סטנדאפ הפכו להיות בילוי יותר ויותר נפוץ ופופולרי בקרב זוגות, חברים ואף בקרב אירועי חברה. הסיבה לכך ברורה – כולנו אוהבים לצחוק ולכולנו חשוב לצחוק. עם זאת, מופע סטנדאפ שלא מותאם לקהל יכול להיות חוויה לא נעימה ואפילו מעורר אי נוחות.

לכן, חשוב מאוד לוודא שהסטנדאפיסט שנבחר ידע להתאים את התוכן ואת הצורה של המופע שלו לקהל, ובכלל זה קהל דתי וחרדי. סטנדאפיסט כזה תמצאו לדוגמה באתר סטנדאפיסט עכשיו.

 

האם תוכן המופע מתאים לקהל שומר מסורת?

חשוב לסייג סעיף זה ולציין כי סטנדאפיסט אותו תזמינו לאירוע שלכם, יוכל על פי רוב להתאים את תכני המופע שלו בעקבות שיחה איתכם, כך שהוא יימנע מנושאים רגישים או לא מתאימים. עם זאת, כאשר אתם מפנים אליו את השאלה הנוגעת להופעה בפני קהל דתי וחרדי, חשוב שהוא ידע להסביר על נושאים בהם המופע יעסוק.

תוכלו לשאול אותו גם על נושאים שכלל במופעים קודמים שערך בפני ציבור דתי או חרדי, על מנת להתרשם מניסיונו ומהבנתו את הסיטואציה והמורכבות של הופעה בפני קהל זה.

 

האם צורת הדיבור מתאימה לציבור דתי וחרדי?

אפשר להתרשם כבר משיחת הטלפון עם הסטנדאפיסט לגבי סגנון הדיבור שלו ואם הוא מתאים למה שאתם מחפשים. כמה סלנג יש בדיבור? האם התרשמתם שהדיבור נקי מספיק? כמובן שבמופע לציבור הדתי והחרדי נחפש מופע סטנדאפ ללא ניבולי פה או שימוש בסלנג המתאים לאוכלוסייה חילונית, וחשוב לזהות בשיחת הטלפון או בסרטונים שתקבלו לבדיקה, סגנון דיבור שמניח את דעתכם.

 

בדיקת סרטונים של הסטנדאפיסט

לכל סטנדאפיסט שמכבד את עצמו צריכים להיות כמה סרטונים באתר שלו או בערוץ היוטיוב. סקירת הסרטונים תוכל לתת תמונה פחות או יותר מייצגת, אך עם זאת חשוב לזכור כי כפי שאתם מעוניינים במופע המתאים לציבור מסוים, יתכן והסרטונים לקוחים ממופע המיועד לציבור אחר. נסו לבקש מהסטנדאפיסט סרטונים מאירועים שערך בעבר ללקוחות מהמגזר הדתי או החרדי.

 

סקירת המלצות וחוות דעת

כמו בכל אירוע, חשוב לבחון את חוות הדעת הנפוצות על הסטנדאפיסט, הביקורות והמשובים שקיבל. לרוב תוכלו למצוא פידבקים באתר של אותו סטנדאפיסט וכמובן באתרים שבהם ניתן לחפש מפעילים לאירועים. אם אתם מתעניינים בחוות דעת של צופים מציבור מסוים, תוכלו לבקש מהסטנדאפיסט טלפונים של לקוחות קודמים.

אפשרות נוספת, ללא קשר, היא לחפש את הביקורות באתרים או פורומים שמוכרים ככאלה בהם יש נוכחות גדולה יותר של קהל דתי וחרדי או כאלה שמיועדים להם.

אמן סטנד אפ

אולי תאהבו גם את:

אמן חושים בירושלים

הזמנת אמן חושים לאירועים, היא אטרקציה מעולה ומדהימה שתרתק את הקהל ותגרום לאירוע בלתי נשכח, בין אם מדובר בהזמנתו ליום הולדת, מסיבת כיתה, אירוע של

קרא עוד »
אמן חושים שולף קלף
אמן חושים מומלץ לאירוע

יש לכם אירוע חשוב בקרוב? אתם מנסים לבחור איש מקצוע מומחה שיוכל להגיע ולהופיע בפני הקהל כדי להוסיף לאירוע עוד ערך ועוד עניין? אם כך,

קרא עוד »