מקטן ועד גדול- 5 סיבות להזמין קוסם ליום הולדת של ילד גדול

קוסמים הם כבר מזמן לא אטרקציה שמתאימה רק לילדים קטנים. אמני הקוסמות למדו להמציא את עצמם מחדש ולספק מופע מעניין וסוחף שמתאים למגוון רחב של גילאים. הקסמים, הטריקים והמופע כולו השתכללו ועלו רמה, וכעת ניתן להזמין את הקוסמים כמעט לכל אירוע. אז מדוע כדאי לכם להזמין את הקוסם ליום ההולדת הבא של הילד הגדול שלכם?

 

אברה קדברה

קודם כל והמטרה העיקרית שלשמה מגיע הקוסם היא- קסמים. חשוב לוודא שמדובר בקוסם מעולה ומקצועי שיערוך קסמים מקוריים ומגניבים שיפתיעו את הקהל בכל גיל, גם בגילאים בוגרים יותר. קוסם מקצועי וטוב לוקח חלק בסדנאות, קורסים ולימודים על מנת לשפר את הקסמים ולחדש אותם כדי שיותאמו לעת של היום וגם לגילאים גדולים.

 

מזכרת כיפית מהאירוע

אם אתם קצת תקועים בעבר וחשבתם שההפתעות נשארו מחזיקי מפתחות וקלטות אתם טועים, כמו שהקסמים עלו רמה במקוריות ויצירתיות כך גם ההפתעות שהקוסם דואג לחלק במהלך ההופעה. היום הקוסמים נותנים לקהל הפתעות ומזכרות מגניבות אשר מותאמות לגיל של הילד החוגג והמשתתפים בחגיגה, ההפתעות מעניקות לכל חווית הקוסמות טעם טוב של עוד.

 

אווירה וחיבור עם הקהל

לאווירה ולחיבור עם הקהל יש מרכיב חשוב ואף מרכזי במופע הקוסמות והקסמים הם לא רק העניין והכי. חלק מהחוויה של הפעלה ליום הולדת במופע הקוסמות היא התקשורת עם הקוסם- הבדיחות, תשומת הלב לילד החוגג, השיח המותאם גיל והאווירה הטובה שהקוסם יוצר במהלך המופע. לאווירה קלילה וכיפית יש משמעות גדולה ביום הולדת והיא בהחלט משפרת את מצב הרוח של הילדים.

 

הילד החוגג במרכז המופע

כחלק מחגיגת יום ההולדת מופע קוסמות כולל בתוכו אלמנטים רבים כמו צחוק, סקרנות ושעשוע רב. הקוסם שנמצא במרכז הבמה ישקיע במתן תשומת לב לחוגג יום ההולדת, ייתן לו מקום לקחת חלק בקסמים ואת לבצע את חלקם בעצמו. כאשר הילד יהיה במרכז הבמה והחגיגה זה בהחלט ישדרג לו את חווית יום ההולדת ויוסיף להתרגשות ולהנאה שלו.

 

מופע מותאם גיל

כאשר קוסם יוזמן לאירוע של גילאים בוגרים יותר הוא יתאים את הקסמים שלו לגיל הקהל. הקסמים יהיו מורכבים יותר, מסובכים יותר ומעניינים יותר. נכון שרובנו חושבים שקוסם מתאים לגילאי גן ויסודי מוקדם אך קיימים קוסמים מקצועיים מאוד אשר עברו השתלמויות בארץ ובחו״ל על מנת לערוך קסמים ברמה גבוהה שתרתק גם גילאים בוגרים ואף מבוגרים.

 

אין גיל לילדות

לסיכום, מופע קוסמות הוא כבר מזמן לא נחלתם של ילדים קטנים. וקסמים תמיד ירתקו ויסקרנו אותנו. היום מופעי הקוסמות מותאמים לגיל החוגג, מציבים את החוגג במרכז הבמה ומעניקים מזכרות ומתנות שוות לקהל המופע. קוסם הוא בהחלט תוספת נהדרת לימי הולדת בכל הגילאים והמופע בהחלט ישדרג כל אירוע ומסיבה.

להזמין קוסם

אולי תאהבו גם את:

אמן חושים בירושלים

הזמנת אמן חושים לאירועים, היא אטרקציה מעולה ומדהימה שתרתק את הקהל ותגרום לאירוע בלתי נשכח, בין אם מדובר בהזמנתו ליום הולדת, מסיבת כיתה, אירוע של

קרא עוד »
אמן חושים שולף קלף
אמן חושים מומלץ לאירוע

יש לכם אירוע חשוב בקרוב? אתם מנסים לבחור איש מקצוע מומחה שיוכל להגיע ולהופיע בפני הקהל כדי להוסיף לאירוע עוד ערך ועוד עניין? אם כך,

קרא עוד »