מה צריך לדעת כדי להפוך לקוסם?

מי מאיתנו לא נהנה בילדותו ממופע קסמים? חלקנו ממשיכים ליהנות ממנו גם כמבוגרים וישנם אנשים שגם ירצו להפוך זאת למקצוע. לאלו שהנוסטלגיה של הקסם עוד בוערת בהם, נהנים ומוכשרים בביצוע מופעי קסמים וגם לאלו שרק מתחילים  כדאי שתדעו מספר דברים חשובים בכדי שתוכלו להפוך לקוסמים. יש לדעת שהתחום של מופעי הקסמים הולך ומתפתח לאורך השנים והוא כבר ממש לא מה שהיה פעם. אם כך, כיצד תוכלו להפוך לקוסמים?

 

קוסם – לא מה שהיה פעם

ראשית, חשוב שתכירו את השינויים שחלו בעולם מופעי הקסמים לפני שתנסו להיכנס אליו. בעבר הנוסטלגי שאתם בוודאי זוכרים קוסם היה מופיע מול ילדים קטנים עם טריקים מוכרים כמו שליפת ארנב מהכובע, הוצאת חבל בדים ארוך מהכיס או הפיכת השרביט שלו לזר פרחים. היום התחום מפותח ומגוון יותר מבחינת סוגי הקסמים ופונה לקהל יעד רחב בהרבה.

כיום יש כל כך הרבה סוגי קסמים ואחיזות עיניים שקוסמים מסוגלים לבצע והמידע לגביהם נגיש הרבה יותר בזכות האינטרנט, כך שכמעט לכל טריק שתרצו לבצע תוכלו למצוא סרטוני הדרכה או הסברים שונים ברחבי הרשת. חשוב גם לדעת שמקוסם מצופה יותר מאשר רק לבצע קסמים. איכות המופע תלויה לא רק בטיב הקסמים והמקוריות שלהם אלא גם ביכולת להוביל מופע מבחינת כריזמה וחוש הומור. זאת אומרת שקוסם צריך להיות גם סוג של סטנדאפיסט ברמה מסוימת. אם אכן אתם ניחנים בכל התכונות האלו, תוכלו להכין מופעים לסוגים רבים ומגוונים של אירועים מימי הולדת לילדים ועד בר מצווה, אירוע ברית או אירוע למבוגרים.

 

איך תוכלו להרכיב מופע משלכם

הדבר החשוב ביותר בכדי לבנות מופע קסמים הוא קודם כל להכיר קסמים רבים ככל הניתן. ככל שתתמקצעו בסוגי קסמים רבים יותר, כך המופע שלכם יהיה מגוון ומעניין יותר. איך עושים את זה? כמו שציינתי מקודם בזכות האינטרנט היום הרבה יותר נגיש ללמוד קסמים, ותוכלו לחפש סרטוני הדרכה שונים שילמדו אתכם כיצד לבצע אותם. שיטה נוספת ללמידת קסמים ובניית מופע היא הגעה למופעי קסמים בעצמכם. צפו בקוסמים, תשאבו מהם השראה ונסו ללמוד דרכם על הקסמים השונים וטיפים נוספים שעשויים לעזור לכם.

אתר שעשוי לעזור לכם בכך הוא asael-magic.co.il. חשוב לזכור שזה לא מספיק רק ללמוד קסמים רבים וחשוב שתמצאו את הדרך להפוך את המופע לייחודי לכם. מופע שיהיה דומה מדי למופעים אחרים או עם קסמים נדושים מדי, לא יהיה מעניין מספיק בכדי שתוכלו להצליח כקוסמים. לכן, נסו לחשוב כיצד אתם משנים את הקסמים או מכניסים את ההומור שלכם לתוך המופע בכדי שהוא יהיה מקורי וייחודי לכם.

 

השלב הבא – התחילו להתנסות

התנסו בקסמים שלכם על אנשים קרובים אליכם וקבלו מהם פידבק, גם בעת למידת הקסמים וגם לאחר שהתחלתם לבנות שלד למופע שלכם. חשוב מאוד לקבל פידבק מכמה שיותר אנשים ולהבין דרך ההתנסות הזאת אלו קסמים מצליחים יותר ואלו פחות, מה מצליח להצחיק ומה יוצר מבוכה ועד כמה המופע שלכם זורם ומרגש. הבנת עולם הקסמים של היום, תרגול וניסיון יסייעו לכם בדרכם להפוך לקוסמים.

 

אמן חושים שולף קלף

אולי תאהבו גם את:

אמן חושים בירושלים

הזמנת אמן חושים לאירועים, היא אטרקציה מעולה ומדהימה שתרתק את הקהל ותגרום לאירוע בלתי נשכח, בין אם מדובר בהזמנתו ליום הולדת, מסיבת כיתה, אירוע של

קרא עוד »
אמן חושים שולף קלף
אמן חושים מומלץ לאירוע

יש לכם אירוע חשוב בקרוב? אתם מנסים לבחור איש מקצוע מומחה שיוכל להגיע ולהופיע בפני הקהל כדי להוסיף לאירוע עוד ערך ועוד עניין? אם כך,

קרא עוד »