מה כדאי לדעת לפני שמזמינים קוסם?

אם יש לכם אירוע משמח בקרוב, כדאי שתדעו שקוסם יהיה התוספת המושלמת שלכם לאירוע. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים קוסם לשמחה שלכם.

 

עקבו אחרי הקוסם ברשתות החברתיות

לפני שאתם מזמינים קוסם כדאי לכם לעקוב אחריו ברשתות החברתיות. היום כל בעל עסק שרוצה להצליח ולהרחיב את התפוצה שלו יחזיק חשבונות שלו ברשתות החברתיות. קוסמים יעלו תמונות מאירועים בהם השתתפו וכן סרטונים מתוך ההופעות שלהם. לכן כדאי לכם לעקוב אחריהם, לראות באילו אירועים השתתפו ומול איזה סוג קהל לרוב מופיעים וכן לראות סרטונים שלהם מההופעות.

באמצעות הפרופילים שלהם תוכלו להתרשם מהקוסם שאתם רוצים להזמין לפני שאתם מזמינים אותו באמת ולדעת האם יתאים לאירוע שאתם מתכננים ולסוג המוזמנים לאירוע. לרוב הקוסמים יהיה גם אתר אינטרנט ובו פירוט על הקוסם, כך למשל אם תרצו להכיר את אילון הקוסם המקסים ולבדוק האם יתאים לאירוע המתוכנן, תוכלו להסתכל באתר שלו או בחשבונות שלו ברשתות.

 

בדקו את המחיר והשוו

עוד דבר שכדאי לדעת לפני שמזמינים קוסם הוא מה המחיר שלו וכמה לוקח להופעה. חשוב שתדעו כמה ההופעה תעלה לכם כדי שלא תגיעו למצב שאתם מתחייבים למשהו שלא תוכלו לעמוד בו.

כדאי גם לקחת כמה הצעות מחיר מקוסמים שונים ולהשוות את המחיר. תוכלו גם לנסות להתמקח עם הקוסם או לבקש הנחה. כך תדעו שלא רק שבחרתם בהצעה הטובה ביותר, אלא גם המשתלמת ביותר.

 

שאלו ובקשו המלצות

כדאי לכם לדעת מראש איזה קוסם אתם מזמינים ומה אומרים עליו אנשים שהיו בהופעה שלו. בדיקת המלצות של משתתפים קודמים בהופעה יכולה לעזור לכם הרבה כדי למצוא את הקוסם המושלם עבורכם.

תוכלו גם לשאול חברים וקרובים שארגנו אירועים דומים לאירוע שאתם מארגנים על קוסמים שהם הזמינו והאם היו מרוצים מהם. הניסיון של אחרים עם הקוסמים יכול לחסוך לכם זמן רב בחיפושים ובביצוע ההזמנה.

 

בדקו את סוגי המופעים שמציע

כשאתם מזמינים קוסם, כדאי שתדעו מראש אילו סוגי הופעות הוא מציע – האם מופיע רק בפני ילדים? האם יש לו מופעים למבוגרים? האם מצליח גם לבדר? מה משך הופעה? קוסם איכותי ומקצועי יהיה קוסם שיש לו מגוון רחב של קסמים ושל הופעות. כדאי שתבדקו שאותו קוסם שאתם מזמינים יודע להופיע ולהתאים את עצמו לחתך הגילים של המוזמנים לאירוע על מנת שייהנו ממנו.

 

דברו עם הקוסם

הדרך הטובה ביותר לדעת אם הקוסם שאתם רוצים להזמין מתאים לכם ולקהל המוזמנים לאירוע שלכם, היא לדבר איתו. תוכלו לקבוע איתו שיחה או אפילו לשוחח איתו בטלפון. כך לא רק שתוכלו לתאם על מחיר וסוג הופעה, אלא גם תוכלו להבין דרך השיחה האם אתם מרגישים בנוח עם הקוסם הזה והאם הוא בדיוק מי שאתם מחפשים.

 

קוסם עם קלפים

אולי תאהבו גם את:

אמן חושים בירושלים

הזמנת אמן חושים לאירועים, היא אטרקציה מעולה ומדהימה שתרתק את הקהל ותגרום לאירוע בלתי נשכח, בין אם מדובר בהזמנתו ליום הולדת, מסיבת כיתה, אירוע של

קרא עוד »
אמן חושים שולף קלף
אמן חושים מומלץ לאירוע

יש לכם אירוע חשוב בקרוב? אתם מנסים לבחור איש מקצוע מומחה שיוכל להגיע ולהופיע בפני הקהל כדי להוסיף לאירוע עוד ערך ועוד עניין? אם כך,

קרא עוד »