הפעלה לימי הולדת ממצרכים בתוך הבית

ימי ההולדת נחגגים על פי רוב בפומפוזיות גדולה, הורים רבים עסוקים בהזמנת הפעלות, סדנאות, מופעים ואטרקציות, על פי נוסחת עבודה שגורסת שככל שזה יותר גדול ונוצץ זה יותר טוב. לא נכנס לסוגיה האם מדובר בחשיבה נכונה ובריאה או שמא אולי לא. ולמרות הסטנדרטים שמקובלים היום תמיד יהיה מי שיבקש לקיים יום הולדת צנוע יותר אבל, לא פחות יפה, נעים ומרגש.

כיצד ניתן לעשות זאת? באמצעות יצירתיות מתפרצת והמון רצון וחשיבה, אין כמעט דבר שלא ניתן לבצע אם באמת רוצים ומוכנים להשקיע את הזמן ואת מעט המשאבים שנדרשים. המאמר הבא עוסק בהפעלות יום הולדת שניתן להמציא לבד ולבסס על מה שיש לכם בבית.

 

סדנת יצירה מבקבוקי פלסטיק ריקים

בקבוקי פלסטיק ריקים שמיועדים למחזור הם חומר גלם נהדר לקיום סדנת יצירה לילדים כמעט בכל גיל https://ls-party.co.il במהלך אירוע יום הולדת. להלן מגוון יצירות קטנות שלומדים לעשות בסדנת יצירה מבקבוקי פלסטיק: פיסול פרחים מבקבוקים, יצירת מובייל מבקבוקים ממוחזרים, יצירת רעשן מרקס משקשק, יצירה מפקקים של בקבוקי פלסטיק, יצירת חנוכייה וחממה מבקבוקים.

 

סדנת יצירה מקרטוני ביצים

קרטוני ביצים הם חומר גלם מגוון בצורה יוצאת דופן וניתן ליצור ממנו מגוון גדול של עבודות אמנות כדלקמן:

פרחי נרקיס צבועים בצבע צהוב כמו בטבע, זרי פרחים בצבעים שונים, פנסים מרקדים הנראים ממש כמו אהיל דקורטיבי עם נורה בפנים, ציורי עומק בסגנון תלת ממדי, מחזיקי ביצים בצורות שונות, מסגרות שונות למראות, עציץ קטן לפרחים, יצירת תרנגול צבעוני, מפל פרחים תלוי, פעמונים ועוד. כל ההסברים נמצאים חנם ברשת.

 

סדנת בישול במטבח

מטבח מאובזר מצוי בכל בית ולפיכך ניתן להיעזר בו על מנת לקיים סדנת בישול שתותאם ברמתה לגילם של הילדים המשתתפים. כל מה שצריך זה פרודוקטים שנמצאים בבית ללא קשר, מהם להמציא מתכונים ולהכין מגוון מאכלים מלוחים ומתוקים שילדים אוהבים. ניתן לשלב גם אפיה של עוגיות או עוגת יום הולדת קלאסית.

 

העיסה שילדים אוהבים

מי לא שמע על עיסה מעיתונים ממנה ניתן ליצור פריטי אמנות מגוונים. סדנת יצירה מעיסת עיתונים היא פעילות נהדרת לילדים עד גיל 10 והיא מביאה לידי ביטוי את היכולת היצירתית שלהם. יצירת העיסה גם היא מהנה ופשוטה אולם, יש להכינה מבעוד מועד – גוזרים עיתונים לחתיכות קטנות, מוסיפים מים רותחים ומשאירים כך ליום אחד. ביום שלמחרת כל מה שנותר הוא לערבב עד שתתקבל עיסה אחידה ודביקה. מעיסת העיתונים ילמדו הילדים להכין קעריות מיוחדות, בובות שנבנות על בלונים ועוד.

 

  סדנת הכנה של סלט פירות

היתרון הגדול של סדנה זו נעוץ בעובדה שכל ילד מכין לעצמו סלט פירות טעים ומרווה. כל מה שצריך לסדנה זו ערכת פירות לכל ילד, כלי לסלט המוכן ומתכון טוב לפיו תלמדו את הילדים להכין את סלט הפירות.

 

הפעלה טובה יום הולדת מוצלח

הפעלת ילדים טובה ומעניינת היא אחד המפתחות החשובים ביותר להצלחת חגיגת יום הולדת. ניתן לעשות זאת בצורה ראוותנית וניתן לעשות זאת בכוחות עצמכם ממה שיש בבית, בחרו מה מתאים לכם.

הפעלה לימי הולדת

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אולי תאהבו גם את:

אמן חושים בירושלים

הזמנת אמן חושים לאירועים, היא אטרקציה מעולה ומדהימה שתרתק את הקהל ותגרום לאירוע בלתי נשכח, בין אם מדובר בהזמנתו ליום הולדת, מסיבת כיתה, אירוע של

קרא עוד »
אמן חושים שולף קלף
אמן חושים מומלץ לאירוע

יש לכם אירוע חשוב בקרוב? אתם מנסים לבחור איש מקצוע מומחה שיוכל להגיע ולהופיע בפני הקהל כדי להוסיף לאירוע עוד ערך ועוד עניין? אם כך,

קרא עוד »