איך להתכונן בצורה הטובה ביותר לתביעת רשלנות רפואית?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמופנות אלינו בתור כותבי מדריכים שמנוסים בתחום הרשלנות הרפואית נוגעת לדרך ההכנה לקראת התביעה המדוברת. רק השבוע קיבלנו מעל ל – 40 פניות מצד גולשים שביקשו לדעת את התשובה לשאלה המסקרנת.

כשהבנו שמדובר במיילים שחוזרים על עצמם באופן תדיר, החלטנו לכתוב מדריך בנושא שירכז את כל המידע ויאפשר לכולם לקבל את התשובה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שדרושים לכם בנושא.

 

תכירו את הגורמים שליוו אותנו בעת כתיבת המדריך

יש לנו ידע נרחב בכל הנוגע לתביעות של רשלנות רפואית. אתם יכולים להעיר אותנו באמצע הלילה ולשאול אותנו כל שאלה שהיא בנושא ולגלות שאנו נדקלם לכם את התשובה. ובכל זאת, בחרנו הפעם לגשת אל גורמים חיצוניים שילוו אותנו בכתיבת מדריך זה.

אתם וודאי תוהים מה הסיבה לכך? אז נציין בפניכם שבחרנו לעשות כך כדי שנוכל לשמוע מיודעי דבר, כלומר, מאנשים שתבעו בתקופה האחרונה על רשלנות רפואית – איך הם עשו זאת באופן הטוב ביותר? פנינו אל כמה גורמים כאלו דרך הרשת וזו ההזדמנות להודות לכל אחד ואחת מהם. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

איך להתכונן בצורה הטובה ביותר לתביעת רשלנות רפואית? – השלב ה – 1

מהמידע המרוכז שאספנו בנושא, נאמר לנו שהדרך הטובה ביותר להתכונן לקראת תביעה של רשלנות רפואית היא באמצעות עורך דין שבקיא בנושא. שכן, מדובר בתחום שמצריך ידע מעמיק בכל הנוגע לרשלנות רפואית. זהו תחום מורכב ביותר שאי אפשר להגיש בו תביעה סתם כך.

רבים מאלו שליוו אותנו בכתיבת המדריך המליצו על עורך דין מסוים ששמו חזר שוב ושוב. וודאי תשמחו לדעת כי זהו עורך דין רשלנות רפואית כפיר דיין דובב שידוע כמקצועי ומנוסה מאוד בתחום זה.

 

איך להתכונן בצורה הטובה ביותר לתביעת רשלנות רפואית? – השלב ה – 2

בשלב השני, אחרי שפניתם אל עורך דין שבקיא בתחום, אתם צריכים לאסוף את כל המסמכים שיש ברשותכם שיכולים להעיד כי אירעה לכם רשלנות רפואית, זה יכול להיות למשל:

  • תמונות
  • הפניות לבדיקות
  • סיכומי ניתוח או סיכומי מחלה
  • מרשמים ועוד

את כל אלו תצטרכו למסור אל עורך הדין שילווה אתם בהליך.

 

איך להתכונן בצורה הטובה ביותר לתביעת רשלנות רפואית? – השלב ה – 3

בשלב הזה אתם צריכים להתלוות אל עורך הדין ולהיפגש עמו בעת הצורך. הוא יבצע איסוף של מסמכים נוספים אל מול הגורמים הרפואיים במידה ויהיה צורך בכך. ראוי לציין כי אתם צריכים לספק לעורך הדין שלכם את כל התשובות הנכונות והמעמיקות ביותר במידה והוא ישאל אתכם.

 

כמה מילים לסיום המדריך

כעת, יש בידיכם את כל המידע הדרוש. כך שתוכלו להכין את עצמכם על הצד הטוב ביותר לקראת התביעה לרשלנות רפואית. נאחל לכם הצלחה רבה בהליך ולהתראות.

עורך דין רשלנות רפואית

אולי תאהבו גם את: