אתם צריכים לפתוח חשבון בנק אמריקאי? כך תעשו זאת

פתיחת חשבון בנק בארה"ב יכולה להועיל לחוסכים ולמשקיעים מישראל. הם ייהנו מפיקדונות וחסכונות בריבית גבוהה יחסית, שער דולר תחרותי, עמלות נמוכות ושירותי בנקאות מתקדמים. מאמר זה משווה בין חשבונות בנק מקומיים לאמריקאים, ומסביר כיצד לפתוח ולנהל חשבון כזה מרחוק. 

 

חשבונות בנק אמריקאים לעומת חשבונות מקומיים

חשבונות הבנק בארה"ב מציעים בדרך כלל ריביות גבוהות בהרבה על פיקדונות וחסכונות בהשוואה לבנקים המקומיים בישראל. לדוגמה, בעוד בנקים ישראלים מציעים כ 0.1% – 0.2% ריבית שנתית על חסכונות ופיקדונות, הבנקים האמריקאים מציעים כ 1% עד 2%. כמו כן, רוב הבנקים האמריקאים לא גובים עמלות חודשיות או שנתיות על ניהול החשבון.

חלקם אף לא גובים עמלות על הפקדות, משיכות והעברות.  מבחינת שירותי הבנקאות, חלק מהבנקים האמריקאים מציעים ממשקים מתקדמים לניהול חשבון מקוון או באפליקציה. אפשר גם לבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות מרחוק. מומלץ מאוד להיעזר באנשי מקצועי כמו יועץ מס אמריקני.

 

סוגי חשבונות בנק בארה"ב

חשבון עו"ש

חשבון הבנק הבסיסי ביותר לניהול כספים שוטף. נהנים מגישה לכסף בכל עת, אפשרות להפקיד המחאות ומזומנים, משיכות בבנק או בכספומט.

חשבון חיסכון

מציע ריבית גבוהה יותר על הפקדות. אידאלי לחיסכון לטווח ארוך או כקרן חירום. נדרש סכום מינימלי לפתיחה, ויש הגבלות על מספר המשיכות.

חשבון השקעות

מאפשר לסחור ולהשקיע בניירות ערך כמו מניות, אג"ח ותעודות סל בבורסה האמריקאית

 

תהליך פתיחת החשבון

השלב הראשון הוא בחירת הבנק האמריקאי שמתאים לצרכים שלכם. כדאי לבדוק את הריביות, העמלות ואפשרויות ניהול החשבון שהבנק מציע. ברוב המקרים, התהליך לפתיחת החשבון הוא מקוון לחלוטין באתר הבנק. תתבקשו למלא טפסים עם פרטים אישיים, כתובת מגורים, מקור הכנסה ועוד. כמו כן יהיה צורך לסרוק ולהעלות מסמכי זיהוי כמו דרכון ותעודת זהות. תהליך האימות ואישור פתיחת החשבון יכול לקחת בין יום לשבוע. לאחר מכן תקבלו בדואר את פרטי הכניסה לחשבון, כרטיס אשראי וצ'קים. עכשיו ניתן להתחיל להפקיד ולמשוך כספים מהחשבון.

 

ניהול החשבון מרחוק

אחד היתרונות הגדולים של הבנקאות האמריקאית בא לידי ביטוי ביכולת לנהל את החשבון לחלוטין מרחוק דרך האינטרנט או מהסלולר. ניתן לבצע העברות כספים בין חשבונות הבנק שלכם או לחשבונות של צדדים שלישיים דרך ממשק האינטרנט בנק או האפליקציה. גם אם יש לכם כמה חשבונות, ניתן לראות את כל הפעילות במקום אחד. חלק מהבנקים מציעים גם שירות "צילום המחאות" שמאפשר להפקיד צ'קים לחשבון באמצעות העלאת תמונות מהנייד. ישנה גם אפשרות לקבל הודעות על פעילות בחשבון, יתרות ועוד.

הבנקאות האמריקאית מציעה יתרונות רבים כמו ריביות גבוהות, עמלות נמוכות ושירותים מתקדמים. פתיחת וניהול החשבון בדרך כלל פשוט ונוח, זמין מכל מקום בעולם. לכן, אם אתם מעוניינים לחסוך או להשקיע בדולר, כדאי מאוד לשקול פתיחת חשבון בבנק אמריקאי.

חשבונות מקומיים

אולי תאהבו גם את:

איך מתנהלים עם מס אמריקאי
איך מתנהלים עם מס אמריקאי?

ארצות הברית, ארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות, מושכת אנשים רבים, וביניהם ישראלים, לבצע בה השקעות, לפתח פעילות פיננסית, או להשיג כל הכנסה שמקורה בארצות הברית. לצד

קרא עוד »
מטבעות
4 יתרונות ברכישת מגרש להשקעה

לאחרונה יותר ויותר משקיעים פונים דווקא להשקעות נדל"ן, ודווקא להשקעה במגרש. ניתן לרכוש מגרש ולהשקעה המיועד לחקלאות ולהפשרה בהמשך, במקרה כזה ההשבחה היא משמעותית והמשקיע

קרא עוד »