פתיחת סתימה במזגן

סתימה במזגן היא תקלה שבמרבית הפעמים יהיה קל לתקן אותה, ויהיה צורך בעבודה קלה של איש מקצוע או שאפילו תוכלו לעשות זאת בעצמכם. הסתימה עלולה לגרום למים מהמזגן לטפטף ואף עלולה לפגוע במזגן באופן שימנע ממנו להמשיך לתפקד, אם לא מטפלים בה בזמן. אז מה תעשו כשיש לכם סתימה במזגן ולמי כדאי לפנות?

 

איך הגיעו מים למזגן שלי?

במידה ואתם שואלים איך הגיעו המים למזגן שלכם, כדאי שתדעו שזה לא היות ויש לו מאגר מים. המזגן שואב אוויר מתוך החלל בו נמצא, מקרר אותו ומחזיר אותו לאותו חלל כשהוא קר ולח יותר. בזמן פעולה זו של לחות וקירור האוויר, חלק מהאוויר הופך למים וכך מצטברים המים במזגן שלכם.

 

יש לי סתימה במזגן, למי קוראים?

אם אינכם מבינים במזגנים ולא יודעים איך לפתור את הבעיה בעצמכם, מומלץ לפנות לאיש מקצוע. פתיחת סתימה במזגן יכולה להיעשות על ידי טכנאי מזגנים או על ידי אינסטלטור מוסמך המבין במזגנים. חשוב להיעזר באיש מקצוע מוסמך ואף כדאי שלא לעשות זאת בעצמכם אם אינכם מבינים, שהרי טיפול במזגן ללא הבנה עלול לגרום לנזק חמור יותר. למידע נוסף על בעלי מקצוע מתאימים לסתימות במזגן וסתימות בכללי, מומלץ לפנות לאתר  https://www.xblade.co.il.

 

איך תבחרו איש מקצוע מתאים לפתיחת הסתימה שלכם?

כאמור, חשוב שהטיפול בסתימה במזגן יעשה על ידי בעל מקצוע מוסמך המבין במזגנים. על כן, חשוב שתמצאו בעל מקצוע עם תעודות הסמכה מוכרות, המקנות לו את הידע במזגנים. עוד כדאי למצוא בעל מקצוע שיש לו ניסיון רב עם סתימות במזגנים וידע לטפל בבעיה. תוכלו להיעזר בהמלצות ברשת ובהמלצות ממכרים, וחשוב לוודא שבעל המקצוע מגיע לאזור שלכם.

 

זמן לנקות את הפילטרים של המזגן

סתימה במזגן היא תקלה פשוטה ובמקרים רבים מדובר בפילטרים סתומים כך שתוכלו לטפל בבעיה בעצמכם. במידה ואתם מצליחים לפתוח את המזגן לבדכם, תוכלו להסיר את הפילטרים ולנקות את שכבת האבק מהם. במרבית המקרים ניקוי הפילטרים יהיה הפעולה שתפתור לכם את בעיית הסתימה במזגן.

 

בדקו את תעלת הניקוז של המזגן שלכם

אם הבעיה אינה בפילטרים כדאי לבדוק את תעלת הניקוז של המזגן. בשלב זה תצטרכו לצאת ליחידה החיצונית של המזגן ולבדוק את פתח היציאה של תעלת הניקוז. יתכן ופתח הצינור יהיה חסום או מונח בצורה טובה יותר, ואף כדאי לנשוף בעוצמה לתוכו ובכך תוכלו לפתור את הבעיה בקלות.

 

לסיכום – כך תפתרו בעיה של סתימה במזגן

סתימה במזגן כאמור עלולה להוות בעיה קריטי למזגן שלכם. במידה ותרצו לפטור זאת בעצמכם תוכלו לנקות את הפילטרים ולבדוק את תעלת הניקוז של המזגן. אם הבעיה אינה בפילטרים או תעלת הניקוז, או במידה ואינכם מצליחים לטפל במזגן בעצמכם, מומלץ להסתייע באיש מקצוע.

חסימת מזגן

אולי תאהבו גם את:

לקבוע מי מנצח בפוקר
איך קובעים מי מנצח בפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי מאוד שכבש מיליוני שחקנים ברחבי העולם. מרכז המשיכה של המשחק הוא הריגוש שבתחרות, קבלת ההחלטות האסטרטגית והאתגר של קריאת יריבים.

קרא עוד »