3 פריטי חובה בכל מסיבת רווקות

איזה כיף זה מסיבת רווקות. זהו התירוץ המושלם לבלות עם החברות הכי קרובות שלך יום שלם שהוא רק יום של צחוקים, פינוקים, העלאת חוויות מימים שעברו ובכלל אווירה של כיף. בכל מסיבת רווקות חייבים שיהיו כמה דברים כדי "להקפיץ" את האווירה כי עם כל הכיף של להיות ביחד חייבים גם משהו שיצית וילהיב את האווירה.

 

המלצות חמות מניסיון רב

מסיבת רווקות יכולה להיות "עוד מסיבה" שנגמר במפגש עם קצת אוכל לנשנושים, שתייה קלה, קצת יין וזהו. אבל יש שלושה דברים שחייבים שהיו במסיבת רווקות –

  • מפעיל או מפעילה – שייתנו ערך מוסף לאירוע כמו למשל סקסולוגית, קוראת בקלפים ועוד. אגב, המפעיל או המפעילה לא חייבת להיות מישהי/ו מבחוץ שמזמינים אלא אפשר לקחת את הליצנית שבחבורה, ותמיד בכל חבורה של בנות יש אחת כזאת, שהיא תדאג להנחיה של הערב, למוסיקה ולצחוקים ושבכלל תדאג אך ורק שהמסיבה תהיה כיפית וזורמת ושלא יהיו שתיקות מביכות.
  • ביגוד אחיד לכל הבנות – אפשר לדאוג מראש שכולן ילבשו את אותו הדבר או לפחות הכי קרוב למשל – כולן לבושות בלבן אבל בדגש על שמלות לבנות או מכנסיים קצרים. אפילו אפשר לדאוג להדפסה מצחיקה או משפט מצחיק ושנון שרק החבורה תבין על גבי חולצות בצבע אחיד ושכולן ילבשו אותם ביום המסיבה.
  • הדבר החשוב ביותר הוא שולחן מתנות לכלה הטרייה כאשר אחת מהחבורה דואגת לעיצוב שולחן מתנות עם מפה לבנה ופרחים שהכלה אוהבת, קצת נרות אווירה עם כל המתנות הקטנות והגדולות שהיא מקבלת. שולחן כזה הוא גם חלק מהתפאורה העיצובית ובנינו, כל אחת אוהבת לקבל מתנות בטח ביום כל כך מיוחד.

חשוב לציין ולהדגיש שלא משנה איזו מסיבת רווקות אתן מתכננות עבור החברה שלכן, עצם זה שתכננתן מראש, הלכתן לקנות בחנויות, לקחתן יום חופש ,פינתן זמן עבודה ובכלל השקעתן כבר מדובר בהוכחה לכך שאתן חברות טובות וראויות! ולכן המתנה אתן המתנה הכי גדולה שלה כי לא לכל אחת יש חברות כאלה טובות.

 

מה אפשר לקנות ל- bride to be למסיבת רווקות?

אם את לא אחת ממארגנות האירוע וחשבת רק לקפוץ ולהגיד מזל טוב, טוב שבאת יש כל כך הרבה מתנות למסיבת רווקות יפות ושוות שאת יכולה לקנות כמו למשל, סט פיג'מה לבן, חלוק לבן מסאטן, כותנת לילה בכל מיני עיצובים סקסיים, סט של חזייה עם תחתונים מהממים, גופיות ספורט ומכנסי ספורט מהממים שמגיעים גם כן בכל מיני עיצובים, סגנונות ומידות שמתאימות לכולן. ואם לא בא לך ללכת על סגנון לבוש יש לא מעט דברים אחרים כמו מגבות, מצעים וכלי בית שונים.

 

לסיכום

אל תשכחו לבלות וליהנות ולנצור כל רגע יחד כי בפעם הבאה שיצא לכן להשתתף במסיבות רווקות זה יהיה שהבנות שלכן יגדלו והחברות שלהן יארגנו מסיבת רווקות עבורן.

חברות הכלה

 

אולי תאהבו גם את:

לקבוע מי מנצח בפוקר
איך קובעים מי מנצח בפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי מאוד שכבש מיליוני שחקנים ברחבי העולם. מרכז המשיכה של המשחק הוא הריגוש שבתחרות, קבלת ההחלטות האסטרטגית והאתגר של קריאת יריבים.

קרא עוד »