3 סוגי פתרונות הצללה – מה יישאר לטווח יותר ארוך

הקיץ הישראלי מביא איתו שמש קופחת שמקשה על השהייה החופשית באוויר הפתוח.

על מנת להנות מישיבה חופשית בחוץ ללא סבל שנגרם כתוצאה מהסתנוורות והתחממות מהשמש, יש להיעזר באמצעי הצללה.

בשל האקלים הקיצי הקיצוני בארץ ישראל, תחום ההצללה הוא תחום פורח ומצליח מאוד בישראל.

לפיכך, ניתן למצוא בישראל פתרונות הצללה יעילים שיהפכו את חווית השהייה בחוץ לחוויה נעימה ונחמדה יותר.

במדריך הבא נפרט על מספר סוגי הצללה נפוצים בישראל ונציין את היתרונות והחסרונות שלהם. כך, תוכלו להתאים את סוג פתרון ההצללה לצרכים שלכם ולבחור בפתרון ההצללה המושלם עבורכם.

 

סוככים

הסוככים מהווים אמצעי הצללה יעילים שמתאימים בדרך כלל לפתחי הבית, כלומר למרפסות ולחלונות. הסוככים יספקו צל טוב, ימנעו חדירה של אור שמש חזק מאוד, יקלו על החום שתחוו ויוסיפו מראה מעוצב ומודרני למרפסת. כל הסוככים מתקפלים והם אינם עמידים בתנאי רוח וגשם קשים, למעט הסוכך הקבוע שאינו מתקפל ומהווה פתרון הצללה שעמיד בכל מזג אוויר.

קיימים דגמים וסוגים רבים של סוככים לרבות: סוככים עם התקן חשמלי, סוככים אוטומטיים, סוככים לחלונות, סוככים עם התקן ידני ועוד. מחיר הסוכך תלוי במשתנים רבים כגון: גודל הסוכך, הסוג והדגם שלו.

 

פרגולות

פרגולה הינה אמצעי הצללה יעיל, איכותי, עמיד ומרשים. המחיר של פרגולה אמנם יקר ממחיר של אמצעי הצללה אחרים, אך הוא משתלם. הפרגולה היא פתרון ההצללה שיחזיק לטווח הארוך ביותר ויישאר עמיד גם בתנאי מזג אוויר קשים. ניתן להציב פרגולה עומדת בגינה על מנת לספק צל והגנה מפני השמש או להתקין פרגולה תלויה במרפסת. מלבד היותה פתרון הצללה יעיל, הפרגולה מהווה פריט עיצובי שמוסיף למראה הגינה או המרפסת.

כיום קיימות פרגולות רבות מסוגים שונים כגון: פרגולות אלומיניום, פרגולות חשמליות, פרגולות לגינה, פרגולות למרפסת, פרגולות צמודות לקיר ועוד. טרם הרכישה, מומלץ לערוך רשימה המפרטת את הצרכים שלכם מהפרגולה. לאחר עריכת הרשימה, בחרו בחוכמה ותבונה את הפרגולה המושלמת שמתאימה בדיוק לצרכים ולדרישות שלכם.

 

רשתות הצללה

רשת הצללה הינה אמצעי הצללה המתאים למרחבים פתוחים גדולים כגון: גני שעשועים ציבוריים, חצרות גדולות, בריכות שחייה, פסטיבלים, ירידים ועוד. הרשתות הללו יספקו לכם צל בצורה מושלמת אך לא יגנו על המתחם מפני מים. ניתן למצוא רשתות צל בדגמים, צבעים, גדלים וסוגים שונים. התאימו את רשת ההצללה שאתם רוכשים לצרכים האישיים שלכם, לצבעים הבולטים במתחם, ולגודלו. בנוסף, ודאו שרשת ההצלה עשויה מחומרים איכותיים שמבטיחים עמידות ויעילות.

 

על חברת טרינקלו

חברת טרינקלו הינה חברה מנוסה ומקצועית שמספקת פתרונות הצללה שונים עבור כל צורך. החברה תיתן מענה הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים ותשרת את הלקוח בצורה נעימה, מהירה ומתחשבת. החברה תתאים אישית את פתרון ההצלה לצרכים ולגדלי הרצויים.

 

פינה מוצלת

אולי תאהבו גם את: