ניקוי ספות בד בתל אביב עם SOS CLEAN המעניקה שירות מעולה

מי שגר בתל אביב יודע כמה אבק מצטבר בבית.

לנקות את הבית צריך להיות מנהג קבוע אם רוצים לשמור על הדירה בת״א במצב נורמאלי, ומה לגבי הספות? כתמים, אבק, לכלוך וחיידקים מצטברים בכל דירה בעיר.

יתרה מכך חיי היום יום בעיר התוססת מתרחשים מחוץ לבית ואין מקום יותר כיף להירגע מהיום העמוס מהספה המפנקת בסלון.

אז איך לשמור על הספה נקייה בקלות ובזול? כל זאת בכתבה הבאה

רוב הדירות בתל אביב הן דירות שכורות, גם אם עברתם לדירה חדשה ונשארה שם ספה או שאתם שוכרים דירה כבר כמה שנים טובות צריך לתחזק את הרהיטים על מנת לשמור על מראה ותחושה ביתית כמה שניתן. מי שגר בתל אביב יודע כמה מהר מתלכלכים הרהיטים ובמיוחד הסלון שהוא מקום האירוח המרכזי – הכל צובר אבק מהרחוב, הספות מתלכלכות בכתמים של שתייה ואוכל וניקיון הדירה חייב להיות לעניין קבוע. אבל איך אפשר להחזיר את הספה לקדמותה ולהפטר מהכתמים העיקשים ביותר? יש פתרון.

 

מי הם SOS Clean ?

חברת SOS Clean היא חברה המתמחה בניקיון ספות, מזרנים ושטיחים במרכז הארץ כבר מעל לעשור. החברה מספקת את שירותיה המעולים והאמינים במרכז הארץ ובמיוחד מספקת שירותי ניקוי ספות בתל אביב, עם אנשי מקצוע מעולים המאמינים בשירות כנה והוגן. שיטת הניקיון בה פועלים היא שיטה שפותחה בארצות הברית המשלבת בחירה מדויקת של חומרי הניקוי לפי בד הספה וההרכב הפנימי שלה יחד עם מכשור מתקדם אשר מאפשר לנקות את הספה בדומה לתהליך שעוברים בגדים במכונת הכביסה.

 

איך זה עובד?

התהליך הוא מאוד פשוט אך מדויק, תחילה יתאמו עמכם נציגי SOS Clean את מועד הטיפול, לאחר מכן יבינו באיזו ספה מדובר (מה החומר ממנו מורכבת הספה) וידעו לבחור את חומרי הניקוי המותאמים בדיוק לספה שלכם. לאחר ההליך המקדים יכלו אנשי המקצוע לנקות את הספה בעזרת המכשור המתקדם בשיטת הזרקה ויניקה. תחילה מזריקים לספה את חומרי הניקוי בלחץ גבוהה בשילוב עם מים בטמפרטורה מתאימה לחומר הספה, נותנים לספה לספוג את החומרים ולפרק את הלכלוך והחיידקים ואז יונקים את המים והלכלוך החוצה ונותנים לספה להתייבש.

 

למה לי לבחור ב SOS Clean

קודם כל השירות האדיב והמקצוע יחד עם האמונה בכנות הם מתכון להצלחה. שנית כל מומלץ להכנס לביקורות על החברה בגוגל ולתת להן לדבר בעד עצמן, תוכלו לראות המוני לקוחות מרוצים מהשירות ומהתוצר הסופי, ולבסוף המחיר! לא תמצאו ניקוי זול יותר במרכז הארץ, למושב סטנדרטי של ספת בד המחיק הוא 100 ש״ח כאשר החברה מציאה מבצעים משתלמים אם תבחרו לנקות עוד מזרנים בבית. אין כמו להחזיר את הסלון למצב חדש ולקבל את החדר שמגיע לכם בסוף יום עבודה ארוך.

לפרטים נוספים: https://sosclean.co.il.

 

משרד

אולי תאהבו גם את:

בקרה ביולוגית
מה היא הדברה ביולוגית?

יש לכם מטע, פרדס או גינת ירק ואתם מעוניינים להרחיק ממנה מזיקים מבלי לפגוע בבריאותכם או בבריאות בעלי החיים האחרים? הדברה ביולוגית הינה הדברה באמצעות

קרא עוד »