מתכננים לחלק מתנות ללקוחות? כך תבחרו חברת שליחויות

מעסיקים רבים בוחרים להעניק ללקוחות שלהם מתנות שונות תוך ציפייה כי אלו יגיעו עד פתח הבית או המשרד שלהם. אנחנו נתקלנו במצב שכזה לאחרונה. שכן, רואה החשבון שלנו תכנן לשלוח לנו מתנה לחג שהגיעה באיחור של כמה שבועות בגלל עיכוב מטעם חברת השליחויות.

עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל אחד לדעת איך לבחור חברת שליחויות באופן הטוב ביותר במקרים מסוג זה.

 

איך תבחרו את חברת השליחויות המתאימה ביותר לחלוקת מתנות ללקוחות? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים לערוך בירור מעמיק אודות חברות השליחויות השונות שקיימות בשוק. שכן, יש היצע רחב, במיוחד אם מדובר בשירותי שליחויות באזור המרכז. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות וואצאפ
  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים

תשאלו בעלי עסקים בפלטפורמות אלו אם יש להם ניסיון עם חברת שליחויות מומלצת. במידה ותקבלו המלצות על חברות שונות, תכתבו את השמות שלהן באופן מסודר בטבלה. שימו לב – אם תקבלו חוות דעת שליליות על חברות כלשהן, אתם יכולים לכתוב אותן בצד, בצבע אדום, כדי שתדעו להימנע מקבלת שירות מהן.

חברת שליחויות

איך תבחרו את חברת השליחויות המתאימה ביותר לחלוקת מתנות ללקוחות? השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים לערוך בירור מעמיק אודות כל אחת מהחברות. אנחנו ערכנו בירור שכזה  על חברה אקראית בשם רימון דליברי וגילינו שיש לה חוות דעת טובות. מסתבר שבעלי עסקים רבים הסתייעו בשירות שלה ויצאו מרוצים. אם תרצו לחסוך לעצמכם את יישום השלבים הבאים, אתם יכולים פשוט להיכנס אל אתר החברה ולבצע דרכה את המשלוחים. זו הכתובת של החברה אם תצטרכו: www.rimon-delivery.co.il.

 

איך תבחרו את חברת השליחויות המתאימה ביותר לחלוקת מתנות ללקוחות? השלב ה – 3

בשלב השלישי אתם צריכים ליצור קשר עם חברת השליחויות הנבחרת ולברר אם היא פנויה למשלוחים מהסוג שאתם צריכים. שכן, יש חברות שלא מבצעות משלוחים לאזורים מסוימים בארץ (או שהן מבצעות, אך משך המשלוח צפוי להתעכב). חשוב מאוד לבדוק זאת כדי שתוכלו להיות בטוחים שהמשלוח יתבצע על הצד הטוב ביותר.

חברת שליחויות

בחירה נכונה בחברת שליחויות לחלוקת מתנות = ראש שקט

אתם משקיעים כל כך הרבה כסף ברכישה של מתנות ללקוחות שלכם. סביר להניח שאתם רוצים להיות בטוחים לגמרי שכל ההליך יתבצע על הצד הטוב ביותר. לכן, אנו ממליצים לכם ליישם את הנכתב לעיל. שכן, כך, תוכלו לדעת שהלקוחות מקבלים את המתנה כשהיא במצב טוב (ולא פגומה בעקבות משלוח מורכב).

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לשלוח את המתנות ללקוחות שלכם על הצד הטוב ביותר. כעת, יש לכם את כל הפרטים, כך שעליכם רק ליישם ולבצע את המשלוח ללא כאב ראש.

חברת שליחויות

אולי תאהבו גם את: