משתמש בדלקן? כנראה שאתה משלם פחות על דלק

דלקן מתאים גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים. מלבד פיקוח ובקרה, הוא לא מצריך העברת תשלום בתחנת הדלק ובעיקר מאפשר לצבור חיסכון של מאות שקלים בשנה. הנה כל הפרטים.

דלקן אוניברסלי הוא חדשות מעולות לכל מי שמשתמשים ברכב פרטי. בגלל שרכב פרטי הוא אמצעי התחבורה הנפוץ בישראל, מדובר על פתרון אידיאלי שפשוט חייבים להציב אותו בראש סדר העדיפויות. כמו כן, מסתבר שכיום גם לקוחות פרטיים וגם לקוחות עסקיים יכולים ליהנות מכל היתרונות של דלקן יעיל.

לשם השוואה, עד לפני מספר שנים דלקן היה פתרון שרלוונטי לעסקים, חברות ותאגידים בלבד. עם הזמן, החלו גם בעלי הרכבים הפרטיים לזהות את היתרונות של הדלקן ולבקש להשתמש בו על מנת לחסוך בהוצאות. כעת, ניתן לראות את כל היתרונות של הדלקן כדי לשלב אותו בשגרה כמה שיותר מהר.

 

איך דלקן עוזר לחסוך בהוצאות?

מי שמשתמש בדלקן ככל הנראה משלם פחות על דלק. הסיבה לכך פשוטה: הדלקן הוא כלי שבו חברות שונות משתמשות על מנת להתחרות אחת בשנייה וכדי לגייס לקוחות חדשים. כאשר לקוחות מצטרפים לדלקן של אחת החברות, הם למעשה מנצלים מיד באותו הרגע את כל כוח השוק שלהן. המשמעות היא חיסכון של עשרות אחוזים ומאות שקלים בכל שנה קלנדרית.

במילים אחרות, הדלקן האוניברסלי מאפשר להשוות מחירים בין כמה חברות ולבחור רק את זו שנותנת לנו את התנאים האטרקטיביים ביותר. בגלל שאי אפשר להסתדר בלי דלק, זו פעולה צרכנית מהמעלה הראשונה. אם מבצעים אותה, מתחילים לחסוך באופן מיידי ומקבלים תנאים מועדפים גם בשגרה וגם בנסיעות מיוחדות.

חוץ מזה, דלקן עוזר לחסוך בדלק כי הוא מקצר את זמני הנסיעה. בזכות דלקן כבר לא צריך לנסוע לתחנה ספציפית שבה מקבלים את כרטיס האשראי שלנו ומאפשרים לנו ליהנות מהטבות, אלא אפשר להיכנס לתחנה הקרובה ביותר. כאשר מגיעים, כל שנותר הוא להצמיד את המשאבה למקום המתאים ולדלג על הצורך בהעברת אמצעי תשלום חיצוניים.

 

היתרונות של פיקוח ובקרה

אי אפשר לדבר על היתרונות השונים של דלקן בלי להזכיר את האפשרויות של פיקוח ובקרה. בטווח הקצר, בקרה מגבירה את היכולת שלנו לדעת על מה בדיוק שילמנו, כמה עלה לנו הדלק בכל תחנה ומה התקציב החודשי שאליו הגענו. בטווח הארוך, אנחנו מתרגלים להשתמש בדלקן על מנת לפקח על צריכת הדלק ולעמוד בתקציב שהגדרנו.

במילים אחרות, דלקן הוא חלק מארגז הכלים של צרכנות נכונה. בעידן שבו אי אפשר לוותר על שימוש ברכב פרטי, הדלקן חייב להיות מותקן גם במכונית המשפחתית וכמובן שאפשר לשלב אותו בקלות יתרה ברכב של העסק או החברה. בכל אחד מהמקרים האלה, הדלקן מאוד נוח לשימוש והוא ככל הנראה עוזר לחסוך בהוצאות.

תדלוק רכב

אולי תאהבו גם את: