מקלחונים חזיתיים – השקעה נכונה או בזבוז של זמן וכסף

בימינו אפשר למצוא מקלחונים בכל עיצוב (כמעט) שתוכלו לדמיין – חזיתי, פינתי, או עגול, עם זכוכית צבעונית, או שקופה, בשילוב פרזול שחור, או לבן ואפילו זהב, עם דלתות הזזה או דלתות כנף ואפילו מקלחונים בגדלים שונים, שיכולים להשתלב גם בחלומות הכי פרועים שלכם על מקלחת מפנקת. אז איך בוחרים את סוג המקלחון המתאים? והאם מקלחון חזיתי הוא בכלל פרקטי?

 

בכל בית בישראל

מקלחונים נמצאים כיום בכל בית בישראל. גם חדרי רחצה גדולים ומרווחים, שיש בהם מקום לאמבטיה ואפילו ג'קוזי – פעמים רבות מצויידים במקלחונים גדולים, מרווחים, מאובזרים היטב ומפנקים במיוחד.

בעלי מלאכה בתחום הזכוכית, כמו זגגות השרון למשל, מציעים מגוון עצום ורחב של מקלחונים – פינתיים, חזיתיים, או עגולים, עם דלתות הזזה, או דלתות כנף, עם פרזול שחור, או לבן, או אפילו זהב, עם אבזור יוקרתי ומורכב, או פשוט וזול והרשימה עוד ארוכה.

לכן, בחירה של מקלחון היא לא רק עניין של טעם אישי, אלא גם של המרחב הפנוי להתקנת מקלחון, סגנון העיצוב של חדר הרחצה, צרכים מיוחדים של המשתמשים בחדר הרחצה (ילדים, או בעלי מוגבלויות, או קשישים) ועוד.

 

בחירת מקלחון חזיתי

גם אם דעתכם כבר נחושה להתקין מקלחון חזיתי, תצטרכו לבחור את סוג הדלתות, את מיקום המקלחון, את סוג הזכוכיות והפרזול ועוד.

אבל לפני שאתם מחליטים, חשוב שתבדקו אם מקלחון כזה בכלל מתאים לחדר הרחצה שלכם.

מקלחון חזיתי הוא מקלחון רחב, אשר מותקן בין שני קירות משני צדדיו ומאחוריו קיר רחב המשמש חלק חשוב מהמקלחון. בחזית המקלחון ניתן להתקין שתי דלתות, או דלת וקיר זכוכית למשל, אם כי לרוב מתקינים דלתות הזזה.

לרוב נהוג להתקין מקלחון כזה בחדר רחצה גדול, אך ניתן גם להתקינו בחדרי רחצה קטנים.

הוא נחשב בעל מראה יוקרתי ואלגנטי במיוחד, בשל העיצוב הרחב והמלא שלו, המאפשר לרוב רחצה נוחה בחלל מרווח.

לפני התקנת מקלחון חזיתי צריך לבדוק כמה דברים חשובים:

  1. האם יש מספיק מקום למקלחון חזיתי מרווח ונוח לשימוש?
  2. איזה סוג של זכוכית יש למקלחון? האם היא מספיק חזקה?
  3. האם מבנה חדר הרחצה יכול לקבל מקלחון חזיתי בצורה אלגנטית ונעימה למראה?
  4. האם חדר הרחצה לא יהיה צפוף מדי לאחר התקנת המקלחון?
  5. האם ניתן להתקין את המקלחון רחוק מספיק מכל נקודות החשמל בחדר?

 

לאחר בחינה של כל השיקולים הללו, ניתן לקבוע אם חדר הרחצה שלכם מתאים להתקנת מקלחון חזיתי, או שמא אתם עלולים לעשות טעות ולבזבז כסף מיותר.

 

לסיכום

בחירה נכונה של המקלחון המתאים לחדר הרחצה שלכם נשענת על מספר שיקולים ולכן, גם בחירה שלמקלחון חזיתי צריכה להיעשות לאחר בדיקת התאמה של סוג המקלחון, גודלו, צורתו – לצרכים שלכם ולתנאים בחדר הרחצה.

בחירת מקלחון חזיתי

אולי תאהבו גם את:

בקרה ביולוגית
מה היא הדברה ביולוגית?

יש לכם מטע, פרדס או גינת ירק ואתם מעוניינים להרחיק ממנה מזיקים מבלי לפגוע בבריאותכם או בבריאות בעלי החיים האחרים? הדברה ביולוגית הינה הדברה באמצעות

קרא עוד »