6 מוצרים מבטון שישדרגו לכם את עיצוב הבית

עיצוב מבטון, הוא אחד הטרנדים החזקים והמרשימים כיום בעיצוב הבית. שולחנות ורהיטים וכן אקססוריז ואביזרים עיצוביים שונים מבטון – ממלאים את חנויות העיצוב הגבוה, ונחשבים לאיכותיים, עמידים וגם למוצרים שמאפשרים בבית אסתטיקה גבוהה ומרשימה.

בעזרת הכנסה של מספר מוצרי עיצוב מבטון תוכלו לשדרג את עיצוב הבית בדרך המעולה והאיכותית לטיפוח כל חלל בבית. הוספה של מוצרים מעוצבים ומוקפדים בחדרי הבית תקשור את עיצוב הבית יחדיו ותבטיח גם חומר עמיד ואיכותי שיחזיק לשנים. בדיוק בשביל זה, לפניכם 6 מוצרים מבטון שישדרגו לכם את עיצוב הבית.

 

איפה מומלץ לקנות מוצרים מבטון לשדרוג הבית?

מוצרים מומלצים מבטון לשדרוג הבית, ניתנים לרכישה במגוון של חנויות עיצוב המתמקדות ומתמחות בבטון. בחנויות השונות, תמצאו מגוון של מוצרים העשויים מבטון במגוון צבעים, כמו בטון אפור וקלאסי שישרה אווירה נקייה ופונקציונלית, או צבע שחור ונקי שמומלץ לשימושים שונים בבית גם כן. דריה – עיצוב מבטון, מייצרת מגוון מוצרים מומלצים, איכותיים, ומעוצבים ברמה גבוהה ואומנותית שתשדרג כל חלל בבית.

 

6 מוצרי בטון לשדרוג עיצוב הבית

 

מזוזה

מזוזה מבטון מומלצת לכניסה לכל בית ובית. במקום המזוזות הלבנות והשגרתיות מפלסטיק לבן שהגיעו עם הדירה, מזוזה מבטון מעוצב ונקי תשדרג את הלוק של הכניסה לבית, ותהפוך אותו ליותר נעים ונקי.

 

שלט לבית

שלט לבית מבטון, ישדרג את הלוק של הבית ויכניס בו את הטאץ' הנקי והאלגנטי שחיפשנו. במקום שלט צעקני, רועש ובהדפסים שונים, כאן תזכו לשלט נעים וחם, שישרה את האווירה המתאימה לנכנסים לבית וגם יציג עיצוב אלגנטי וגבוה לכל הנכנס.

 

מנורות

מנורות מבטון הן הצעקה האחרונה בכל הקשור לתאורה ועיצוב הבית. אהילים שונים למנורה ואפילו מנורות לשולחן הכתיבה או הסלון שעשויים מבטון, ישדרגו את הלוק של הבית ויכניסו בו עיצוב מתוחכם ואלגנטי, שגם ישמש אתכם למשך שנים ויהיה עמיד ואיכותי.

 

שעון קיר

כמעט בכל בית נמצא שעון קיר, אם לא עבור הצורך הממשי שלנו לדעת השעה, אז עבור אביזר אופנתי ומגניב לעיצוב הבית. שדרוג הבית בעזרת שעון קיר מבטון, יכניס קו נקי ואלגנטי לבית, שישתלב בכל חדר וחדר בזכות הצבע המופקד והזורם של הבטון החשוף.

 

קערות וצלחות

קערות וצלחות מבטון, הן אופציה עיצובית מדהימה לכל מי שמעוניין בכלי אוכל שאינם המתכת הסטנדרטית והשגרתית. צלחות וקערות מבטון – הן עבור אכילה והן עבור צרכים קישוטיים כמו צלחת פירות, נרות וכדומה, היא אופציה מדהימה לשדרג את עיצוב הבית איפה שאפשר ולהוסיף לו קו נקי ופונקציונלי.

 

סט אמבטיה

סט אמבטיה לעיצוב חדרי האמבטיה, זו הדרך המושלמת לפנק את עצמכם במוצרים איכותיים ועמידים, תוך שאת משדרגים את עיצוב הבית ומוספים לו רובד אלגנטי ומתוחכם. הבטון החשוף והצבע הטבעי, יתאימו בול לאריחי האמבטיה והעיצוב הנקי, וישדרגו את השהות שלכם ושל האורחים בכל בוקר וערב.

עיצוב בית

אולי תאהבו גם את:

לקבוע מי מנצח בפוקר
איך קובעים מי מנצח בפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי מאוד שכבש מיליוני שחקנים ברחבי העולם. מרכז המשיכה של המשחק הוא הריגוש שבתחרות, קבלת ההחלטות האסטרטגית והאתגר של קריאת יריבים.

קרא עוד »