מה הוא היקף ההכשרה של מגשר הגירושין?

עולם הגישור הינו פתוח לכל אדם אשר בהכשרתו תחום טיפולי או מייעץ כלשהוא כגון חינוך, עזרה סוציאלית, פסיכותרפיה, פסיכולוגיה ועוד, אך בתחום גישור גירושין רצוי מאד להעזר באדם אשר הינו גם עורך דין לדיני משפחה. הסיבה לכך הוא הרקע וההבנה בתחום המשפטי של חלוקת הנכסים, המשמורת, חתימה על הסכמים משפטיים מחייבים ועוד כדי להעניק לשני בני הזוג הנפרדים ייעוץ המבוסס על ידע, הבנה ומומחיות בתחום. 

 

מגשר גירושין – חייב להיות עורך דין?

מאחר ותחום הגישור הינו תחום פתוח יחסית ולמעשה כל אדם יכול להפוך למגשר ואין חובה בחוק כי עליו להיות עורך דין. אך מטבע הדברים עורך דין בעל ניסיון בדיני משפחה וגירושין יכול לתרום רבות מתוך הידע והנסיון שלו, להציע הבנה עמוקה ועניינית של עולם המשפט בישראל ולתת לכם ייעוץ מקיף הרבה יותר מאדם שאינו עורך דין, מוכשר ונעים הליכות ככל שיהיה. במידה ואתם זקוקים לשירותיו של מגשר גירושין ברמת גן פנו אל סיגל גאיה כסיף עו"ד ומגשרת.

הכשרת מגשר גירושין

גישור גירושין

גישור גירושין מטרתו לחסוך לכם מאבקים מתישים, מלחמות מיותרות, סכומי כסף גבוהים וזמן רב שיורד לטמיון בשל הרצון להפרד. במידה והחלטתם שהדבר הטוב ביותר עבורכם הוא להתיר את הקשר, ניתן לעשות זאת באמצעות הידברות באוירה מכבדת ורגועה, באמצעות הבנת הצרכים והרצונות של בן ובת הזוג לשעבר, באמצעות הבנה שמכאן והלאה עדיין יהיה ביניכם שיתוף פעולה ואתם זקוקים לתקשורת טובה למענכם ולמען הילדים.

המגשר ינחה אתכם כיצד להגיע להסכם גירושין משותף העונה על כל הרצונות והצרכים של שני בני הזוג תוך מתן פתרונות הוגנים לכל בעיה המתעוררת וניהול הפרידה באופן מכבד וראוי.

 

מדוע כה חשוב לשמור על קשר טוב גם לאחר הגירושין?

החלטתם להפרד, וזו החלטה מאד קשה. לרוב יהיו משקעים קשים של אכזבות ופחדים מצד שני בני הזוג, תחושת אבל על הקשר הזוגי שאבד וחשש לגבי העתיד. במהלך גישור גירושין גם ההיבטים הריגשיים של הפרידה נלקחים בחשבון, כאשר המטרה היא מענה לכל החששות ותמיכה לאורך כל התהליך.

בדרך זו תוכלו להפרד בצורה בריאה יותר במקום להעמיק את הקרע בהתנצחויות בבתי הדין והמשפט. כמו כן, במידה ויש לכם ילדים משותפים, למענם רצוי שתשמרו על קשר טוב נטול משקעים להמשך שיתוף פעולה עתידי, שיתוף שני בני הזוג באירועים כגון ימי הולדת וסיום שנה ועוד.

 

עתיד בהיר יותר עם גישור גירושין

כאשר אתם פונים לעורכת דין מקצועית, מנוסה ומיומנת בדיני המשפחה אשר הינה גם מגשרת, אתם מרוויחים מהידע, הנסיון והמומחיות בהתרת הקשר הזוגי תוך הפחתת המתחים, הרגעת הרוחות, שיח מכבד באוירה נינוחה, חיסכון משמעותי בכסף ובמשאבי זמן, והבנה טובה יותר של צורכי בני הזוג ורצונם.

הכשרת מגשר גירושין

אולי תאהבו גם את:

נוֹטָרִיוֹן
איך בוחרים נוטריון?

בחירת נוטריון היא צעד קריטי בעסקאות משפטיות רבות בישראל. בין אם אתם מעורבים בעסקאות נדל"ן, בענייני ירושה או חוזים עסקיים, נוטריון מוסמך ואמין חיוני על

קרא עוד »