לא רק לחשפניות – הטרנד הלוהט של ריקוד על עמוד

עד לפני כמה שנים זה היה ברור לכולם – אם את רוקדת על עמוד, את חשפנית. אמנם, לאחרונה יש טרנד חדש שסוחף נשים רבות. גם כאלו שלא עובדות בחשפנות וגם לא מתכננות לקחת חלק בעניין זה. מדובר כמובן בטרנד הלוהט של ריקוד העמוד. יצאנו לבדוק את כל הפרטים המקיפים בנושא זה כדי לבדוק אם גם אנחנו יכולות לקחת בו חלק למרות שאין לנו ניסיון בכלל בריקוד, בטח לא על עמודים.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב אחרי ששמענו מ- 3 חברות שלנו שהן הולכות יחד לחוג חדש ושאלו אם נרצה להצטרף. היינו בטוחות שהן הולכות לפילאטיס מכשירים, האטה יוגה או ויניאסה. אנחנו מודות שלא ציפינו לרגע לשמוע מהן שמדובר בריקוד על עמוד.

שכן, מבחינתנו, היה מדובר עד אותו רגע בתחום ששמור לחשפניות בלבד. בצעד אמיץ, החלטנו לוותר על שיעור יוגה ערסלים כדי לבדוק על מה כולם מדברים. לקחנו חלק בשיעור ניסיון של ריקוד על עמוד וחזרנו בשביל לספר על הטרנד הלוהט הזה.

 

מה זה ריקוד על עמוד?

ריקוד על עמוד, מלבד היותו הריקוד הנחשק ביותר בתקופה האחרונה הוא ריקוד שכבש סטודיואים רבים לריקוד ברחבי הארץ והעולם. הריקוד מחטב, מאתגר ומחזק את הגוף. מלבד עובדות אלו, הוא כמובן גם מהנה עבור מי שיש לה יכולות ריקוד בסיסיות. הנה כמה עובדות חשובות שגילינו על שיעורים של ריקוד על עמוד:

  • הם מתקיימים בקבוצות קטנות
  • השיעורים מותאמים לפי רמת מתחילים, מתקדמים או מקצוענים
  • רצוי להגיע לריקוד עם טייץ קצר וגופייה ולהשאיר את הנעליים מחוץ לסטודיו

עובדה נוספת שראוי שניתן לה במה בפני עצמה היא שהשיעור מיועד לכל אישה באשר היא ולא לנשים שמעוניינות להיות חשפניות בשלב מסוים בחייהן.

 

הכנות לקראת השיעור

אם נרשמתן לשיעור של ריקוד על עמוד, אנחנו ממליצות לכן ליישם כמה המלצות חשובות שיאפשרו לכן לרקוד בנוחות. למקרה שזה לא היה ברור, מדובר בתובנות שאנחנו גילינו לאחר שהשתתפנו בשיעור הניסיון. דבר ראשון, כדאי שלא תאכלו מנה כבדה לפני השיעור, זה יקשה עליכן בתזוזה. דבר שני – אל תמרחו קרמים על הגוף לפני השיעור. זה רק יקשה עליכן לתפוס את העמוד.

 

איך מוצאים סטודיו לריקוד שמאפשר ללמוד ריקוד על עמוד?

עכשיו כשאתן יודעות שריקוד על עמוד הוא לא רק לחשפניות, אתן יכולות לבחור אם מתאים לכן לקחת חלק בשיעור שכזה. במידה ותבחרו לבדוק את היכולות שלכן על עמוד, כדאי שתבררו פרטים אודות סטודיו לריקוד שמציע שיעורים כאלו. את החיפוש אחר סטודיו שכזה תוכלו לערוך באמצעות חיפוש ברחבי הפייסבוק, האינסטגרם או גוגל.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהעלה למודעות את העובדה כי ריקוד על עמוד הינו טרנד חם שאינו קשור כלל לחשפנות.

ריקוד על עמוד

אולי תאהבו גם את:

סיאליס
איפה קונים סיאליס?

סיאליס הוא הגלולה הצהובה שתפתור לך את כל בעיות המיניות שלך, כאילו הם מעולם לא היו. איפה קונים סיאליס? בואו לגלות איך אפשר להתחיל להנות

קרא עוד »