לא יוצאים מהבית: 5 פעילויות ביתיות שילדים אוהבים

במהלך החורף לא תמיד אנחנו יכולים להוציא את הילדים לפעילות מחוץ לבית, מה שאומר שאנחנו חייבים למצוא תעסוקה איכותית לילדים שלנו בלי שצריך לצאת בשבילה מהבית. כמובן שניתן להושיב את הילדים מול הטלוויזיה, הטלפון או המחשב אולם בתור הורים חשוב להבין שהדברים הללו יכולים להזיק להם. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם כמה פעילויות טובות יותר.

 

  1. דפי צביעה

דפים של הלו קיטי לצביעה או דפי צביעה של כל דמות אחרת יכולים להוות פעילות נהדרת עבור ילדים. במהלך הצביעה הילדים יפתחו את החוש האומנותי שלהם וילמדו כיצד לעבוד בצורה מדויקת, להימנע ככל האפשר מטעויות, ולדעת לתקן אותן בלי ששמים לב.

 

  1. פעילות ספורטיבית ביתית

על החשיבות של ספורט בכלל ובקרב ילדים בפרט אין הרבה מה להרחיב, ודווקא בגל זה חשוב להבין שבשביל פעילות ספורטיבית אין צורך לצאת מהבית או לנסוע רחוק. תוכלו לקנות מעט ציוד ספורט ביתי ולעשות יחד עם הילדים שלכם פעילות מהנה ובריאה.

 

  1. הרכבה של פאזל רב חלקים

פאזל הוא משהו שכל ילד מכיר מגיל צעיר, אולם חשוב להבין שבנייה של פאזל רב חלקים היא אתגר משמעותית עבור ילדים, גם בגיל מבוגר יותר. הרכבה של פאזל כזה דורשת מהילד הרבה מאוד ריכוז תוך כדי פיתוח יכולת לזהות טעויות מהר, ולהבין איך להפוך את ההרכבה של הפאזל ליעילה יותר.

 

  1. בניית דגמים

בנייה של דגמים יכולה להיות פעילות ממכרת בצורה בלתי רגילה, אם רק מצליחים להכניס את הילדים לעולם הזה. בשלב הראשוני סביר להניח שאתם תצטרכו להיות יחד עם הילדים, להסביר להם כיצד עובדים עם חלקים זעירים, איך לבצע נכון את החיבורים השונים ואיך לקרוא הוראות בצורה שתעזור להם לבנות הדגם כפי שמצופה מהם.

 

  1. קצת מדיה

למרות שכבר הזכרנו שעדיף להימנע מכך עד כמה שאפשר, מידי פעם מותר לתת לילדים קצת מדיה, כדי לאפשר להם להנות בלי שיש לזה ערך מוסף. בתור הורים היתרון של התעסוקה הזו הוא בכך שאתם לא צריכים להיות ליד הילדים, אלא רק להפעיל להם את המכשירים ולתת להם לצפות בתכנים שאתם בוחרים.

עם זאת, כיום קיימים ברשת תכנים טובים עבור ילדים, כאלו שמלמדים אותם על מגוון תחומים, אז כדאי שתעדיפו שהם יצפו בתכנים הללו כדי להעניק להם ערך מוסף בצפייה.

 

לסיכום

הצורך לבדר את הילדים דורש מאיתנו הרבה מאוד מחשבה, במיוחד לאור העובדה שלא תמיד אנחנו יכולים להוציא את הילדים מחוץ לבית לפעילות כזו או אחרת. כאן קיבלתם סקירה על מספר פעילויות נהדרות עבור הילדים שלכם, כאלו שגם יהיו מהנות עבורם, אך יחד עם זאת גם יתרמו להם מעבר לתעסוקה בלבד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור את הפעילות שנראית לכם מתאימה.

עטים

 

אולי תאהבו גם את: