כמה חוקר פרטי מקבל על חקירה?

מתלבטים באם להיות חוקרים פרטיים? תמיד עניין אתכם התחום אך אתם לא סגורים אם יש במקצוע הזה שכר הולם? איך נקבע שכר של חוקר פרטי וכמה הוא יקבל על כל חקירה שיעשה עבור לקוח?

 

חוקר פרטי הוא איש מקצוע

חוקר פרטי אמנם נתפס כאיש סודי שמסתובב בחושך ומצלם אנשים, אך בבסיס הוא איש מקצוע אשר בהתאם גם מקבל שכר על העבודות שהוא נותן. השכר של חוקר פרטי מורכב ומשתנה בהתאם לכל מיני פרמטרים כתלות במורכבות החקירה ובכמה קשה ורחוק הוא עובד כדי להשיג את המידע.

 

איך נקבע המחיר על חקירה?

כדי לענות על השאלה כמה מקבל חוקר פרטי על חקירה, חשוב להבין כי כל חקירה מתאפיינת בהליך ובמחיר שונה. הסכום הסופי תלוי בכל מיני משתנים בחקירה הנה כמה מהם:

  1. שעות חקירה – רוב החקירות מתומחרות על ידי שעות חקירה כך שככל שהחוקר עובד יותר שעות המחיר גם עולה.
  2. מרחק חקירה – בחקירות אשר דורשות מהחוקר להתרחק מאוד מהאזור בו הוא חוקר בעקבות התרחקות של מושא החקירה, המחיר גם כן צפוי לעלות.
  3. שימוש במכשור מיוחד – כל חקירה דורשת הפעלה של שיטות ומכשור אחר, באם יש שימוש במכשור או בשיטות מיוחדות, הן לרוב גוררות גם מחיר נוסף.
  4. סוג החקירה – ישנם הרבה סוגים של חקירות כך שכל חקירה מתאפיינת גם בהיקף שונה אך גם במחיר שונה. דוגמאות לחקירות – כלכליות, אישיות ומקצועיות.

 

מוניטין ותוצאות

בדומה לכל איש מקצוע, אך כנראה שכאן אפילו יותר, ישנו ערך רב למוניטין ואמינות של חוקר פרטי. אלו אשר ידועים בתור מספקי תוצאות איכותיות ומהירות, גם ידרשו מחיר גבוה יותר על העבודה הקשה שהם עושים, אך זאת ישתלם לכם לאור המידע המועיל שתקבלו ממנו.

 

כמה עולים שירותיו של חוקר פרטי?

התמחור של כל הליך או של כל שעת תחקור משתנה ומפורט בכל אתר חוקרים פרטיים באופן ממוקד לחברה הספציפית הזאת. על מנת שתקבלו תמונה כללית, שעת תחקור נעה על טווח מחירים בין מאות שקלים לאלפי שקלים, כך שהסך הכולל שחוקר פרטי יקבל יכול להגיע בקלות לאלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים. המחירים הגבוהים לרוב מותאמים לחקירות גדולות ורחבות יותר כמו חקירות כלכליות ופחות לאלו אשר סובבות סביב בגידה של אדם אחד לדוגמא.

חוקר פרטי מקבל על חקירה סכום כסף אשר תלוי בתוכן החקירה ובהליך אשר עושה החוקר על מנת להגיע למידע שביקש או שצריך הלקוח. בתוך אלו אפשר למצוא את מרחק החקירה, כמות השעות שלוקח לחוקר, שימוש בשיטות מיוחדות ועוד… לרוב, על שעת חקירה יקבל חוקר פרטי כמה מאות שקלים ובמקרים מסוימים השכר גם יכול להגיע לאלפי שקלים לשעת חקירה אחת.

חוקר פרטי

אולי תאהבו גם את: