כל קשר לסרינה וויליאמס מקרי בהחלט – מה הם צמידי טניס?

מי מכם שלא יודע מה הם צמידי טניס, ודאי חושב לעצמו שצמידי הטניס בטח עשו את דרכם מהספורט היוקרתי ועד אלינו. אמנם צמידי הטניס קיבלו את שמם והפכו אייקונים בזכות אחת הטניסאיות הגדולות ביותר בהיסטוריה, אך צמידי הטניס קיימים כבר משחר האנושות. אבל מה הם צמידי טניס, מאיפה הם קיבלו את שמם ולמה הם כל כך פופולאריים? כל התשובות אצלנו.

 

מה הם צמידי טניס?

צמידי טניס הם צמידים עבים או דקים המשובצים אבני חן, יהלומים, טופז, זירקונים או כל אבן יקרת ערך כזו או אחרת. את צמידי הטניס תוכלו לראות בגווני מתכת שונים כמו כסף, זהב, זהב לבן, רוזגולד או כל גוון מתכת אחר. הצמידים הללו פופולאריים כבר עשרות שנים והפכו משכבר הימים לסמל סטטוס של ממש שהופך אותם לאטרקטיביים במיוחד למעמדות העליונים. הצמידים הללו, יקרים ככל שיהיו הם השקעה מעולה במלתחה בכלל ובאוסף התכשיטים שלנו בפרט, שכן הצמידים הללו לא יצאו מהאופנה כבר מעשרות אם לא מאות שנים.

 

לא וויליאמס, אוורט!

סרינה וויליאמס, היא בדרך כלל השם הראשון שיעלה לראשנו כשנחשוב על טניסאיות מפורסמות. אך אפילו לפני שסרינה נולדה, הייתה טניסאית לא פחות מוערכת ממנה בשם כריס אוורט. חוץ מהקריירה המפוארת של אוורט, היא הפכה אייקונית גם בשל העובדה שהיא זו שהטביעה את הביטוי "צמיד טניס" שלימים הפך לאלמותי. בשנת 1987 במהלך משחק חשוב במיוחד, אוורט הפילה את צמיד היהלומים שלה אל הרצפה והאבנים שהיו משובצות אליו התפזרו בכל עבר. אוורט, ביקשה לעצור את המשחק כדי שתוכל לחפש את האבנים היקרות שהתפזרו להן על הרצפה. הרגע הזה, הפך לאחד הרגעים האייקוניים ביותר בהיסטוריה של הטניס והטביע את הביטוי "צמיד טניס".

 

מה מקורם של צמידי הטניס?

צמידי הטניס, הגיחו אל האופנה אי שם בשנות ה-20 ושמן המקורי היה צמיד פס יהלומים. דאז, הצמידים היו נראים אחרת לגמרי מהעיצוב העדין והאלגנטי של היום. הצמידים היו משובצים באבנים ויהלומים בגדלים שונים והיו בעלי צורות שונות ומגוונות. כיום, רוב צמידי הטניס יגיעו בפס אחיד של אבנים באותו הגודל משובצות על גבי הצמיד עצמו וזאת בשל החיבה שלנו כבני אדם לפשט את הדברים.

 

צמידי טניס שונים ומגוונים

ישנם לא מעט סוגים של צמידי טניס, אך ישנם כמה שהם הפופולאריים ביותר בקרב הצרכנים כיום. הנה 2 דוגמאות לדגמים פופולאריים:

  1. צמיד טניס בשיבוץ יהלומים: צמיד הטניס הזה הוא צמיד הטניס הקלאסי וכידוע, כל מה שקלאסי לעולם לא ייצא מהאופנה! הצמידים הללו מושלמים לכל מי מאיתנו שרוצה לשדר יוקרה ואיכות מבלי לרכוש תכשיטים גרנדיוזיים ומצועצעים.
  2. צמיד טניס בשיבוץ אבני חן: הידעתם? לכל מזל אחר בגלגל המזלות יש אבן חן המקושרת אליו! לדוגמא, בני מזל אריה מקושרים לאבני החן עין הנמר, רובי, אמבר ואופל. לכן, צמיד טניס המשובץ באבנים אלו יתאים להם הן פיזית והן רוחנית.

צמיד יוקרתי

 

אולי תאהבו גם את:

שַׁרשֶׁרֶת
איך בוחרים שרשרת לאישה?

תכשיטים הם אחד המתנות המשמעותיות ביותר לאישה. שרשראות פופולריות במיוחד וניתן להשתמש בהן להשלמת כל לוק מכל סוג שהוא. אז איך בוחרים את השרשרת המתאימה

קרא עוד »