5 יתרונות בעריכת דוחות שנתיים למס הכנסה מול רואה חשבון

בעלי עסקים יקרים, הגעתם לשלב הלא כל כך חביב עליכם, בלשון המעטה, בו הינכם צריכים למלא את הדוח השנתי שלכם? מסיבות רבות בעלי עסקים מעדיפים לשכור את שירותיו של רואה חשבון לביצוע הדוח השנתי של העסק שלהם. בעלי העסקים במהלך השנה שומרים את כל הקבלות שלהם שמראות על הכנסות והוצאות העסק, ובסוף שנה שולחים אותן  לרואה החשבון, על מנת שיפיק להם את הדוח השנתי. בכתבה הקרובה נפרט עבורכם על הדוח השנתי ועל הסיבות ללקיחת רואה חשבון לצורך מילוי המשימה.

 

מה הוא דוח שנתי לעסק?

לצורך תשלום מס הכנסה, מחויבים העסקים על דיווח שנתי למס הכנסה. בדוח השנתי מפורטות כל ההכנסות של העסק, וגם של כל התא המשפחתי של בעל העסק. נוסף על אלו, בדוח מפורטים גם ההוצאות המוכרות, תשלום המקדמות וכל דיווח אשר יגרום לתשלום המס להיות מינימאלי. חובת הדוח השנתי היא מחודש ינואר עד חודש מרץ בשנה העוקבת. לדוגמא, דיווח שנתי של שנת 2022 יתבצע בחודשים ינואר עד מרץ של שנת 2023. חשוב לציין כי אי דיווח עלול לגרור לכתב אישום ואף למאסר, מאחר ומדובר על עבירה פלילית. כמו כן, גם איחור בדיווח הוא כלל לא מומלץ, מאחר והוא עשוי לגרור קנסות וחיובים נוספים, דבר שיגרום לכם להוצאה כספית מיותרת.

 

5 סיבות לשכור את שירותיו של רואה חשבון לצורך מילוי הדוח השנתי

הסיבות לעריכת דוח שנתי באמצעות רואה חשבון מומחה הם רבות ומגוונות, שכן ישנם יתרונות רבים בעריכת דוחות שנתיים למס הכנסה באמצעות רואה חשבון.

  1. רואה חשבון מומחה מכיר את החוק הישראלי לפרטי פרטים, על כן הוא יוכל לחסוך לכם מאות ואלפי שקלים של מס, שלולא הוא – קרוב לוודאי הייתם משלמים. רואה חשבון מומחה יוריד את המס שאתם נדרשים לשלם לגובה המינימלי.
  2. רואה חשבון מומחה שעושה עשרות ומאות דוחות שנתיים לבעלי עסקים הוא מקצועי ומנוסה. בעל מקצוע כזה ינפיק עבורכם את הדוח בצורה יסודית ומקצועית. בזכות ניסיונו, הוא מסוגל להבחין בטעויות קטנות בדוח ולמנוע אותם מראש.
  3. ראש שקט, הוא סיבה בפני עצמה. רואה חשבון מומחה יאפשר לכם, בעלי העסקים, בלהמשיך להתרכז בניהול העסק ובמיקסום הכנסותיו, כך שלא תצטרכו להתעסק בענייני מס. הפקידו בידי רואה חשבון את ענייני המס, שהם כל עבודתו. כך, תוכלו להישאר בראש שקט, וללא כל דאגות מיותרות.
  4. רואה חשבון ינפיק עבורכם את הדוח השנתי בצורה יעילה ומהירה, כך שתוכלו לסיים עם נושא הדיווח בזמן המינימלי ביותר.
  5. ייעוץ עם רואה חשבון מומחה יסייע לכם לתכנן מס בשנה הבאה. רואה החשבון ייתן לכם טיפים ועצות איך להתנהל בצורה נכונה יותר מבחינה כלכלית, גם בענייני המס. דבר זה ללא צל של ספק ישפר את יעילות העסק ויגרום לו לרווחים גבוהים יותר.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, כעת אתם יודעים  מדוע כדאי ומומלץ לשכור את שירותיו של רואה חשבון לצורך עריכת דוחות שנתיים. אז בפעם הבאה שתדרשו להגיש את הדוח השנתי, אל תיכנסו לפאניקה. אנחנו מזמינים אתכם לפנות לרו״ח בת״א – רותם ליבנה. בזכות שנות ניסיון רבות בתחום, מקצועיות ואמינות, משרד זה יבצע עבורכם את כל עבודות דיווח המס ביעילות ובצורה איכותית.

מחשבון

 

אולי תאהבו גם את:

איך מתנהלים עם מס אמריקאי
איך מתנהלים עם מס אמריקאי?

ארצות הברית, ארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות, מושכת אנשים רבים, וביניהם ישראלים, לבצע בה השקעות, לפתח פעילות פיננסית, או להשיג כל הכנסה שמקורה בארצות הברית. לצד

קרא עוד »
מטבעות
4 יתרונות ברכישת מגרש להשקעה

לאחרונה יותר ויותר משקיעים פונים דווקא להשקעות נדל"ן, ודווקא להשקעה במגרש. ניתן לרכוש מגרש ולהשקעה המיועד לחקלאות ולהפשרה בהמשך, במקרה כזה ההשבחה היא משמעותית והמשקיע

קרא עוד »