טיפים לבחירת מטבחי חוץ

כשזה מגיע לבישול אוכל טעים לעצמכם, למשפחתכם ולאורחים שלכם – חשוב לדעת : כל מה שניתן לבשל בתוך הבית ניתן לבשל גם מחוץ לו. ובהרבה מקרים אפילו לבשל יותר טוב ויותר טעים.

יש משהו הרי בריחות ובניחוחות אשר עולים מבשר חרוך על מנגל אשר עשה את מנהג ה-"על האש" כה פופולרי ורווח בישראל ובעולם בכלל.

  1. השקיעו בטכנולוגיה ובכלי מטבח איכותיים –

"על האש", צליית בשר וירקות על רשת המונחת על גחלים לוחשות או על אש גלויה,  היתה צורת הבישול הקדומה ביותר של אבותינו הקדמוניים, היא כבר מזמן הפכה לכוכבת אשר מובילה בתחום אירוח החברים ובעיקר בחגי ישראל, הלא הם יום העצמאות אשר כל שנה מתהדר באינספור מנגלים והתאספויות בבתים של "החבר הזה" שיש לו מטבח חוץ, וכמובן גם בחול המועד פסח ובחגי תשרי.

כיום, ישראל כאומת ההייטק מתהדרת גם בפיתוחים טכנולוגיים שעשויים להפוך את חוויית צליית הבשר שלכם לחוויה אדירה ומשודרגת.

כבר כיום קיימים בשוק לא מעט רכיבים מתקדמים וכלי מטבח ובישול חכמים, כמו של חברת גריל,  אשר עוזרים לכם לשמור את הטמפרטורה בה הבשר והירקות שלכם מתבשלים אחידה וכן מאפשרים לכם ורסטיליות רבה הרבה יותר במגוון המאכלים שאתם יכולים להכין.

תוכניות בנייה

  1. התחשבו במקום שיש לכם בחוץ –

זה אמנם טיפ ברור אבל חשוב לשוב ולהדגיש אותו.

בעת עיצוב מטבח חוץ לבית שלכם, חשוב מאוד להתאים את העיצוב לגודל הפיזי של השטח בו אתם הולכים לבנות את המטבח.

תתארו לעצמכם בוודאי, שאדם אשר גר בבניין דירות עם פאטיו קטן יחסית יהיה מעוניין במטבח חוץ קומפקטי ויהיה מעוניין במין גריל חשמלי מתקדם שיאפשר לו להכין מספר רב של מאכלים ויתפקד גם כתנור ויהיו בו גם כירת גז.

באופן דומה, משפחה שגרה במושב ויש לה בית עם חר תרצה להתפרס בעיצוב של מטבח החוץ שלה וכנראה שתרצה להוסיף גם שיש או בר עומד מול המטבח שיאפשר לאורחים לסעוד בו ו-"לנשנש" את האוכל בו.

כמובן, חשוב להתייחס ולא ליפול להבטחות של "העמסה" של פריטים ורהיטים במטבח חוץ על שטח קטן ולחילופין לא לצמצם יתר על המידה מטבח אשר יש לו פוטנציאל להיות רחב ומזמין אם מתאפשר.

3.סוגי הבישול המועדפים עליכם –

מה אתם אוהבים לאכול? מה מתאים לכם?

לכל אחד מאיתנו יש את סוג המזון שמתאים בדיוק לחך שלו אבל גם לתקציב שלו וגם ליכולות הבישול שלו.

כאשר אתם ניגשים לעצב את מטבח החוץ שלכם חישבו, מה אתם מעדיפים שיהיה בו?

האם אתם מעדיפים לאכול על האש שעשוי במנגל מלבנים, או אולי דווקא לאפות פיצה בתנור מבטון יצוק?

ויש כאלו שבכלל מעדיפים מעשנה שתופסת הרבה מקום ואולי בכלל בור באדמה לבישולי פויקה?

עליכם לקחת בחשבון את סוג הבישול המועדף עליכם.

אולי תאהבו גם את: