חוסר סיפוק עם בת הזוג – ניפוץ מיתוסים

לכל הגברים החוששים, לכל המעורערים ולכל מי שלא בטוח בביצועים המיניים שלו – שלום לך! אתה כמו כמעט כל גבר, מזל טוב. בעולם המין יש כל מיני עובדות וסיפורים על מהו מין ואיך הוא אמור לקרות. מי אמור לגמור, מהי אורגזמה ומה זה מין נכון. אז באלו יש עובדות ומיתוסים שטותיים, והמאמר הבא עושה סדר בבלגן

 

חוסר זקפה כחוסר משיכה

הכותרת מציגה לנו מיתוס שיכול ליצור הטעיה קשה בקרב בני זוג. לא פעם, נפלו מערכות יחסים על חוסר תפקוד מיני מצד הגבר. לפעמים ישנם חסמים נפשיים שפשוט לא מאפשרים לגבר להעמיד את איבר המין.  כיום יש פתרונות נהדרים למצבים אלו. חברת אקסטרה סייז מציעה פתרונות נהדרים לשיפור התפקוד המיני ואפילו טיפולים תרופתיים להגדלת איבר המין.

מוצרים אלו יכולים לעזור לנו להתנשא מעל החסמים הרגשיים והנפשיים ולהצליח להתמסר לאקט המיני ולפרטנרית שאיתנו בחוויה.

 

יחסי מין חייבים להיות אקט ארוך

הנה מיתוס שמציב הרבה מאוד פחד וחרדות ביצוע בקרב גברים כבר מאות שנים. ישנה תפיסה כזו שיחסי המין חייבים להמשך פרק זמן מינימאלי – לפחות 5 דקות ועד השמיים, כדי שהאקט המיני ייחשב לטוב. אמנם דברים רבים נמדדים בזמן, אך מיניות היא לא אחד מהם. יחסי מין בריאים הם מצב בו גם הגבר וגם האישה חווים אורגזמה לפי רצונם ותחושתם, בין אם חיצונית או פנימית.

 

מיתוס – גמירה רק מחדירה

נתחיל ישר מהמיתוס הנפוץ ביותר, שנשים גומרות רק מחדירה. שקר וכזב. עצם התפיסה הזו מניחה הרבה מאוד אחריות על הגבר, שלא נדבר על כך שזה מציב את האישה כמעיין כלי שרק אמור להנות. זה לא נכון וזה הרבה יותר עמוק מהתפיסה. מיניות בריאה היא מצב בו  הגבר והאישה מתחברים, נהנים ומרגישים זה את זו. ניתן להגיע לגמירה בקלות ובנעימות דרך גירויים חיצוניים, גם אצל הגבר וגם אצל האישה.

 

יחסי מין אנאליים

יחסי מין אנאליים נחשבים לאסורים, כואבים ומאוד לא היגייניים. עוד לפני מאות ואלפי שנים אקט זה נחשב למאוד מיני וחושני, בגלל נקודות העצבים הרבות שנמצאות סביב פי הטבעת. אם אקט זה הוא כואב – סימן שאתם לא עושים זאת נכון. חומרי סיכה, רגישות ושיתוף פעולה בין בני הזוג יגרמו לאקט זה יכול להפוך לאורגזמי ונעים. בין עם לגבר או לאישה, מדובר בחוויה מינית מטורפת.

הדבר החשוב ביותר הוא שאקט זה יתבצע בצורה זהירה, רגישה ומתחשבת.

 

על מיתוסים וחיות אחרות

הדבר החשוב יותר במערכת יחסים בריאה הוא להתעלם משמועות. כל מה שצריך הוא ריכוז, הבנה ושיח פתוח על איך אתם בוחרים שהאינטימיות שלכם תראה. רמז – מצב בו שניכם נהנים, חווים אורגזמה, תחבקים, מתחברים ומתרגשים הוא צעד בכיוון הנכון.

חוסר סיפוק עם בת הזוג - ניפוץ מיתוסים

אולי תאהבו גם את:

סיאליס
איפה קונים סיאליס?

סיאליס הוא הגלולה הצהובה שתפתור לך את כל בעיות המיניות שלך, כאילו הם מעולם לא היו. איפה קונים סיאליס? בואו לגלות איך אפשר להתחיל להנות

קרא עוד »