האם אפשר לטוס לחו"ל בזמן הליך פשיטת רגל?

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיחות שמתקיימות בין גולשים ברחבי הרשתות החברתיות בנוגע לטיסות לחו"ל. אם להיות מדויקים, מדובר באנשים שתוהים האם הם יכולים לטוס לחו"ל למרות שהם נמצאים כעת בהליך של פשיטת רגל. לאחר שראינו שמדובר בעניין שעולה לא פעם במקומות שונים ברחבי הרשת, הבנו שעלינו לעצור את שגרת היום יום שלנו ולכתוב על כך מדריך מעמיק. אז אם גם אתם תוהים בנושא, הישארו אתנו ותגלו את התשובה לשאלה המתבקשת.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לענות על השאלה המתבקשת לכל האנשים שתרים אחר התשובה, היינו צריכים לפנות אל גורמים שמבינים דבר או שניים בעניין – אנשים שהיה נגדם תיק הוצאה לפועל. כדי להגיע אליהם, פרסמנו פוסט ברחבי הפייסבוק וביקשנו מאנשים כאלו לפנות אלינו. כשקיבלנו מספר רב של פניות, שאלנו את כולם את השאלה שלשמה התכנסנו וקיבלנו תשובות מגוונות. זו ההזדמנות להודות לאותם אנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

אז אפשר לטוס לחול בעת הליך של פשיטת רגל?

התברר לנו שברגע שניתן צו לכינוס נכסים, יוצא גם צו עיכוב יציאה מהארץ כנגד החייב. לפי התשובות שקיבלנו, גילינו שהחייבים יכולים לפנות אל בית המשפט בבקשה לבטל את הצו למטרת נסיעה לחו"ל. הדבר מתאפשר במרבית המקרים תוך קבלת ליווי צמוד מטעם עורך דין שבקיא בתחום. אם אתם מחפשים עורך דין שילווה אתכם בהליך שכזה, כנסו לאתר של עורך דין שבקיא בהליך הוצאה לפועל ותקבלו את כל הפרטים בנושא.

 

כל אחד יכול לבטל את הצו נגדו?

ראוי לציין כי אין לנו את האפשרות להגיד לכם מראש אם יש לכם את האפשרות לבטל את הצו או שלא. אנחנו כן יכולים להגיד שמהתשובות שקיבלנו, התברר לנו שאם יהיו לכם נימוקים טובים לביטול הצו, אתם כנראה תוכלו לקבל אישור יציאה. נימוקים שכאלו צריכים להיות נוגעים לתחומים הבאים:

  • נסיעה שנוגעת לאבל משפחתי
  • נסיעה שנוגעת לשמחה משפחתית
  • נסיעה שנוגעת לטעמים בריאותיים כלשהם
  • נסיעת עבודה וכו'

 

חשיבות הפנייה אל עורך דין מומלץ

ראוי לציין כי נאמר לנו לא פעם שחשוב מאוד לפנות אל עורך דין מומלץ בתחום שילווה אתכם. שכן, עורך הדין יודע בדיוק  מה צריכה לכלול ההודעה לבית המשפט ואילו נימוקים צריכים להופיע בה. ברגע שתפנו אל עורך דין מומלץ אתם תוכלו להיות בטוחים שנעשים הצעדים החיוניים והדרושים שיעלו את הסיכויים שלכם לצאת מהארץ מכל סיבה שהיא. אז תעשו לעצמכם טובה ותשקיעו בחיפוש אחר עורך דין מומלץ.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העובדה שניתן לטוס לחו"ל בזמן הליך של פשיטת רגל. כעת, כשיש לכם את המידע בנושא, נותר לכם רק לפנות אל עורך דין ולהתחיל בהליך. בהצלחה!

הליכי פשיטת רגל

אולי תאהבו גם את:

לקבוע מי מנצח בפוקר
איך קובעים מי מנצח בפוקר?

פוקר הוא משחק קלפים פופולרי מאוד שכבש מיליוני שחקנים ברחבי העולם. מרכז המשיכה של המשחק הוא הריגוש שבתחרות, קבלת ההחלטות האסטרטגית והאתגר של קריאת יריבים.

קרא עוד »