זה הציוד שחשוב שיהיה בכל מעבדה!

בכל מעבדה צריך להימצא ציוד מקצועי ואיכותי שיבטיח תוצאה מדויקת ושימוש בטיחותי. בשורות הבאות תוצג בפניכם רשימה של הציוד החיוני שאסור לכם לפספס. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבצעו רכישה מלאה שתאפשר עבודה מקצועית שתתרום לאמינות המחקרים והתגליות שיתבצעו במעבדתכם.

 

כלי מעבדה בסיסיים

סביר להניח שראיתם לא פעם את כלי המעבדה הבסיסיים שמשמשים את העובדים במקום. מדובר לצורך הדוגמא בכוסות מדידה, מבחנות, צלוחיות ופטרי שמשמש לערבוב חומרים שונים. לצד זאת, יש צורך בצילינדרים מדורגים שיאפשרו לבצע מדידות מדויקות של נפח. משפכים, סולמות שקילות, מערבלים, סורגים ומבערים נחשבים גם כן לציוד חיוני שנכלל בקטגוריה זו.

כלי מעבדה בסיסיים

 

מנדפים כימיים

אי אפשר לעסוק בציוד חיוני למעבדות מבלי להציג את המנדפים הכימיים ששומרים על הבריאות של העובדים במקום. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעם על ציוד מעבדתי מסוג זה, עליכם לדעת שמדובר בסוג של קולט אדים שמכניס לתוכו את האדים והחלקיקים הכימיים שעשויים להזיק למערכת הנשימה שלנו, בני האדם. אלה מסירים את החומרים המסוכנים באמצעות מערכת אוורור מתקדמת. הדבר מונע התפזרות של החומרים הללו ברחבי המעבדה. חשוב לציין שיש למנדפים הכימיים תפקיד קריטי נוסף שנוגע לשמירה על שלמות הניסויים שמתבצעים במעבדה. שכן, אלה מבטיחים סביבה מבוקרת ונטולת זיהומים שמשפרת את היעילות של הפעולות השונות.

 

מיקרוסקופ

סביר להניח שראיתם בעבר את המיקרוסקופ שנחשב לחלק בלתי נפרד מכל מעבדה. מדובר בכלי חיוני שמאפשר להגדיל עצמים קטנים מאוד שלא נראים לעין. נעשה בהם שימוש במגוון רחב של מעבדות, לדוגמא:

  • מעבדות ביולוגיות
  • מעבדות גיאולוגיות
  • מעבדות כימיות ועוד

 

חשוב לציין שיש מגוון רחב של מיקרוסקופים, למשל:

  • מיקרוסקופים קונפוקאליים
  • מיקרוסקופים אור
  • מיקרוסקופים אלקטרוניים ועוד

 

מוטלת עליכם האחריות בבירור אודות המיקרוסקופ המתאים ביותר למעבדה שברשותכם.

 

כך תבטיחו רכישה של ציוד איכותי

בחרנו להציג בפניכם טיפ חשוב שיאפשר לבצע רכישה נכונה של ציוד למעבדה. נציין שעליכם לבדוק שמדובר במוצרים חדשים שלא נעשה בהם שימוש בעבר. לצד זאת, יש לבחון את המוצרים ולוודא שהם עומדים בתקנים מחמירים. נמליץ לערוך בירור אודות חברה נחשבת בתחום, משום שזו תספק לכם ביטחון לצד מוצרים טובים איכותיים במיוחד. הדרך הטובה ביותר להגיע לחברה שכזו תבוא לידי ביטוי תוך יצירת קשר עם גורמים שמחזיקים במעבדות מזה שנים רבות. אלה יוכלו להציע על החברה שמספקת להם ציוד איכותי ובטוח לאורך התקופה.

 

השורה התחתונה

עד כאן רשימת הציוד ההכרחי שחייב להימצא בכל מעבדה. כעת אתם מכירים במידע החיוני, כך שנותר לכם רק להכין דף ועט ולבדוק את הכמויות הדרושות לכם מכל מוצר, כדי שתוכלו לבצע את הרכישה על הצד הטוב ביותר. נאחל כעת שתגיעו לחברה מוכרת ומומלצת שתספק את המוצרים הטובים ביותר.

כך תבטיחו רכישה של ציוד איכותי

אולי תאהבו גם את:

האם אני בדיכאון?

רבים מאיתנו חשים לעיתים עצבות ודכדכוך סביב תקופה מורכבת או אירוע קשה שאירע לנו. לעיתים התחושות נשארות לתקופה ארוכה ועולה לנו השאלה, האם יתכן שאנחנו

קרא עוד »