עוד שנה של אהבה – המתנות הכי מרגשות ליום הנישואין

חגיגות יום הנישואין נחשבות למרגשות במיוחד. מי שחגגו אותם בעבר יודעים שהן מצריכות בכל פעם מתנה חדשה ומרגשת עוד יותר מקודמתה. את העובדה הזו גילינו לאחר עשור של נישואין לבת הזוג. הדבר גרם לנו לצאת ולבדוק אילו מתנות יכולות להיות המרגשות ביותר. שוחחנו עם זוגות שנשואים מעל ל – 2 עשורים וביקשנו לשמוע את חוות דעתם. לאחר שריכזנו מידע בנושא, חזרנו עם המתנות המרגשות והנפוצות ביותר.

 

המתנה המרגשת ביותר ליום הנישואין שהגיעה אל המקום ה – 1: הזמנת חופשה בארץ או בחו"ל

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שעוסק במתנות המרגשות ביותר ליום הנישואין מבלי לציין את האפשרות של חופשה משותפת בארץ או בחו"ל. שכן, כל זוג צריך את ההפסקה הזו מהשגרה השוחקת. אתם יכולים כמובן לבחור אם מתאים לכם לצאת לחופשה קרובה או רחוקה בהתאם לדברים הבאים:

  • הסכום שאתם יכולים להקצות לחופשה
  • ימי החופשה שתוכלו לקחת מהעבודה
  • סידור עם בייבי סיטר או קרובי משפחה

מתנות לחתונה

המתנה המרגשת ביותר ליום הנישואין שהגיעה אל המקום ה – 2: תכשיט מיוחד

אם בחרתם ליישם את המתנה ה – 1 (וגם אם לא), אתם צריכים לבחור במתנה הנוכחית. שכן, זו המתנה המתאימה ביותר עבור כל יום נישואין. אם תשאלו אותנו, אנחנו היינו קונים בכל שנה תכשיט מיוחד אחר. שכן, מדובר במתנה שתמיד נעים לקבל. אנחנו למשל קנינו לפני כמה שנים שרשרת עם תליון יהלומים. לאחר מכן, קנינו לבת הזוג צמיד, שרשרת וסט עגילים תואמים. כך שבעצם, בכל שנה אנחנו מעניקים מתנה "משלימה" אחרת.

 

המתנה המרגשת ביותר ליום הנישואין שהגיעה אל המקום ה – 3: הזמנה למסעדה אהובה במיוחד

המתנה השלישית שמוצעת לכם היא הזמנה למסעדה אהובה במיוחד. לכל זוג יש מקום מסוים שזכור להם מימי הדייטים הראשונים. זו יכולה להיות המסעדה שבה ישבתם כשהכרתם או שיצא לכם לשבת בה בעבר ואתם זוכרים אותה לטובה.

מתנות לחתונה

לא מצאתם את המתנה המתאימה ביותר עבורכם? כך תגלו מה היא

אם קראתם את כל הפרטים אודות 3 המתנות שלעיל ועדיין לא מצאתם את המתנה המתאימה עבורכם, כדאי שתדעו שזו לא בעיה כלל וכלל. אתם יכולים למצוא את המתנה המושלמת אם רק תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  1. מה חסר לי בזוגיות שלנו?
  2. מה הדבר שבן או בת הזוג שלי הכי מייחלים לו? (זה הזמן להגשים חלומות)

אם תענו על אחת מהשאלות הללו, תוכלו למצוא בקלות מתנה מושלמת עבור בן או בת הזוג שלכם.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם 3 מתנות מיוחדות ליום הנישואין שלכם. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק לבחור את המתנה המתאימה מבין השלוש או לחשוב על מתנה מיוחדת שמתאימה אך ורק לכם.

מתנות לחתונה

אולי תאהבו גם את: