המדריך להקמת אוהל ב-10 דקות

בעזרת המדריך להקמת אוהל ב-10 דקות תוכלו לערוך קמפינג בכל מקום ופינה בארץ, גם בחו"ל. אם אתם מעוניינים לצאת לטבע, אתם חייבים לדעת כיצד להתנהל עם ציוד קמפינג. והבסיס של הבסיס הוא הקמת אוהל. ואם אפשרי, תוך דקות בודדות. בואו נבין כיצד עושים את זה.

מעוניינים להקים אוהל, אבל לא יודעים אפילו מאיפה להתחיל? אנחנו מזמינים אתכם להכיר את המדריך להקמת אוהל ב-10 דקות. התייעצנו עם מומחי חברת מאסטר סייל – השכרת ציוד לאירועים. בעזרת המומחים של החברה, הבנו כיצד להקים את האוהל בזמן הכי קצר. אבל לפני שאנחנו מסבירים לכם בקצרה כיצד להקים אוהל ב-10 דקות, בואו נדבר לרגע על אוהלים להקמה מהירה, מה שנקרא גם אוהל פתיחה מהירה.

 

כדאי לרכוש אוהל הקמה מהירה?

אוהלים להקמה מהירה נפתחים תוך רגע, אתם לא תצטרכו שום מדריך להקמת אוהל ב-10 דקות. למעשה, ישנם בימינו אוהלים למכירה שניתן להקים תוך מספר שניות בודדות. אתם פשוט פותחים את האוהל בצורה המודרכת בספר ההוראות, זורקים את האוהל על הרצפה והנה הוא נפתח תוך שנייה אחת.

אצל חברת מאסטר סייל יש לכם גם את האפשרות של השכרת אוהלים לטיולים ולאירועים, ככה שלא חובה לרכוש. אם תשכרו או אם תרכשו את האוהל, תצטרכו לדעת כיצד להקים אותו. אז עבור מי שפחות בקיא בהקמת אוהלים, מתחילים בפינוי השטח שעליו מוקם האוהל.

 

כל מה שצריך לדעת כדי להקים אוהל ב-10 דקות

תפנו את השטח מכל אותם אבנים קטנות ומציקות, ככה שהשטח יהיה כמה שיותר חלק. אם יש סלעים, יש לחפור באדמה ולהוציאם מהבסיס שלהם. לחילופין, אפשר גם למצוא לוקיישן אחר להקמת האוהל. לאחר שפיניתם את השטח, אתם פורסים את האוהל לכל רוחבו ולכל אורכו.

כשהאוהל פרוס על הרצפה, אתם לוקחים את היתדות לידיכם וממקמים אותן בהתאם ללולאות האוהל. בכל אוהל ישנן לולאות שאל תוכן יש להשחיל את היתדות. כשהיתדות מושחלות אל תוך הלולאות, אתם תצטרכו לקחת לידיכם את הפטיש.

 

מה לעשות עם הפטיש והיתדות של האוהל?

יש להלום עם הפטיש על היתדות, ככה שהם יחדרו אל תוך האדמה ויינעצו עמוק בה. כשהיתדות באדמה עמוק, יהיה עליכם למתוח את האוהל בצורה כזו שכל הנפח שלו יתבטא במרחב. האוהל יהיה מוקם, מה שיאפשר לכם להכניס אליו את הציוד ולהתחיל את יום הקמפינג שלכם.

אם אתם מסתבכים בהקמת האוהל, ההמלצה הגורפת היא רכישת אוהל הקמה מהירה או אוהלים פתיחה מהירה. אוהלים אלו מוקמים תוך שניות בכל סוג של שטח, זה לא מנה היכן תניחו אותם. אוהלים מצוינים שכל חובב קמפינג חייב להכיר. כמובן, יש גם אוהלים לפתיחה מהירה שחסינים בפני גשם. תהנו, אין כמו קמפינג טוב בטבע.

 

שלג

אולי תאהבו גם את:

בריכה
דבר ראשון

מה אתם עושים דבר ראשון, אחרי שהזמנתם כרטיסי טיסה וסגרתם בית מלון? אנחנו מוכנים להתערב שהשלב הבא, הוא להתחיל לבדוק את האטרקציות הזמינות לכם ביעדכם.

קרא עוד »
חדר שינה
אי המסיבות

תאילנד היא יעד מושלם לכל סוג חופשה שאתם חולמים עליו, בכל הרכב, בכל תקציב ולאורך השנה כולה. אין זה משנה אם אתם תרמילאים המטיילים בגפכם

קרא עוד »
כלי טייס
אמסטרדם או ברצלונה?

אמסטרדם וברצלונה הן שתיהן ערים פופולריות מאוד, על אף שהן אינן ערי בירה, הן הערים המרכזיות והידועות ביותר במדינה בה הן שוכנות. שתיהן מושכות מיליוני

קרא עוד »