הכלב מתגרד? יש מה לעשות עם זה

כל בעל כלב מכיר את הרגע המלחיץ הזה שבו הוא מגלה שהכלב שלו מתגרד בלי סוף. מדובר ברגע מלחיץ ביותר עבור רבים פשוט בגלל שלעיתים זוהי רק ההתחלה. שכן, במידה ומדובר בפרעושים, כל הבית יכול להתמלא בהם ובשלבים מאוחרים, קשה מאוד להיפטר מהם. כדי שתימנעו מהתמודדות מורכבת זו, אתם צריכים להכיר את הדרכים המהירות ביותר שיביאו לסיום הבעיה.

 

איך הגענו לפתרונות הללו?

הפתרונות שיוצגו בפניכם בהמשך נאספו לאחר ששוחחנו עם יודעי דבר בתחום. מדובר בעצם בבעלי כלבים שנתקלו בעבר בסיטואציה שתוארה בכותרת של המדריך. אלו אנשים מנוסים שכבר יודעים איך להתנהל בסיטואציה שכזו. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של חובבי כלבים וציינו שאנחנו תרים אחר יודעי דבר בנושא. לשמחתנו, פנו אלינו המון בעלי כלבים שאמרו שהם יודעים מה הפתרון הטוב ביותר. קיבלנו מעל ל – 10 פתרונות ובחרנו בסופו של דבר את אלו שהועלו מספר רב יותר של פעמים.

 

הכלב מתגרד? תכירו את הפתרון ה – 1: אמפולות לכלב

הפתרון שנחשב ליעיל ביותר הוא אמפולות לכלב. למקרה שטרם שמעתם על פתרון זה, כדאי שתדעו שאלו בעצם כדורים נגד פרעושים שצריך לתת לכלב שלכם אחת לתקופה. אלו כדורים שניתן להשיג אצל כל ווטרינר ורצוי להשיג אותם עוד לפני תחילת הקיץ. שכן, זו התקופה שבה יש לא מעט פרעושים. ראוי לציין כי הכלב שלכם יכול לאכול את האמפולות הללו עם נקניק, אוכל יבש, קציצת בשר או כל פתרון אחר שעולה בראשכם.

 

הכלב מתגרד? תכירו את הפתרון ה – 2: שמפו נגד פרעושים

אתם יכולים לקנות שמפו נגד פרעושים שנמצא על המדפים של חנויות החיות בארץ. אבל, ראוי לציין שאם אתם מעדיפים להימנע מלקלח את הכלב שלכם באופן עצמאי, תמיד אפשר לשלוח את הכלב למכון יופי, שם הוא יקבל טיפול עשרת אלפים ובין היתר, יסבנו אותו בסבון ייעודי לכלבים שיש בו חומר שדוחה פרעושים ומזיקים אחרים. אלו שהמליצו על פתרון זה אמרו שמדובר בפתרון שלא מחזיק מעמד לטווח רחוק, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון.

 

הכלב מתגרד? תכירו את הפתרון ה – 3 : קולר נגר פרעושים

הפתרון ה – 3 שהוצע לנו בתדירות נמוכה יותר הוא קולר נגד פרעושים. מדובר בקולר שיש עליו חומר שנספג בגופו של הכלב ומרחיק את הפרעושים מגופו. קולר מסוג זה נחשב לפתרון נוסף לאלו שצוינו לעיל. כך לפחות נאמר לנו מטעם אלו שעושים בו שימוש תדיר. לדבריהם, מרבית בעלי הכלבים מעדיפים לתת לכלב אמפולה ולהוסיף לכך קולר או שימוש בשמפו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 3 הפתרונות שיקנו לכם שקט נשפי וגם יאפשרו לכלב שלכם להיות נטול פרעושים. נאחל לכם בהזדמנות זו שהכלב שלכם לא יידע עוד גירוד בקרוב.

גור

 

אולי תאהבו גם את: