החזרי מס באופן עצמי – המדריך העצמי

חושבים שמגיע לכם החזרי מס? מעוניינים להגיש בקשה להחזרי מס באופן עצמי אבל לא יודעים איך לעשות זאת? ריכזנו עבורכם את המדריך המלא להגשת בקשה להחזרי מס, כך שתקבלו את כל הכסף שמגיע לכם ממס הכנסה. ודאו שאתם מגישים את הבקשה באופן מלא ונכון כך שלא תפספסו אף שקל.

 

למי מגיע החזרי מס?

החזרי מס הינם כספים שמגיעים לכם בחזרה ממס הכנסה, לאחר ששילמתם יותר מס ממה שהייתם צריכים לשלם. החזרי המס הללו מגיעים הן לעצמאים והן לשכירים. מעבר לכך, ישנם החזרי המס הניתנים לרוב לעצמאים בלבד, ואלו החזרי מס בגין הוצאות מוכרות במס הכנסה. למידע נוסף על החזרי מס ואיך תוכלו לעשות זאת, מומלץ לבקר באתר  https://get-tax.co.il.

 

איך אדע האם אני זכאי להחזרי מס?

על מנת לדעת האם אתם זכאים לקבל החזרי מס תצטרכו להגיש את הבקשה להחזרי מס. הגשת הבקשה הינה ללא עלות ותוכלו לעשות זאת באופן פשוט ונוח בעצמכם או בהיעזרות באיש מקצוע במידת הצורך. קחו בחשבון שהליך הבקשה יכול לקחת מספר שבועות, אך ככל שתגישו את הבקשה באופן מסודר יותר עם כל המסמכים הנדרשים, כך ההליך יהיה קצר ומדויק יותר.

 

אילו מסמכים יש לצרף לבקשה להחזרי מס?

כשאתם מגישים בקשה להחזרי מס יהיה עליכם לצרף את כלל המסמכים הנוגעים להוצאות ולהכנסות שלכם בשנת המס, לרבות – קבלות שהוצאתם, קבלות על הוצאות מוכרות אם אתם עצמאים, תלושי משכורת שלכם או של העובדים שלכם, פירוט הכנסות מנכסי נדל"ן ושוק ההון ועוד. כמו כן, במידה ואתם זכאים לנקודות מס יהיה עליכם לצרף מסמכים רלוונטיים המאשרים זאת.

 

כיצד ניתן להגיש את הבקשה להחזרי מס?

הגשת הבקשה להחזרי מס הינה קלה ונוחה. את המסמכים ביחד עם טופס הבקשה תוכלו להגיש לפקיד השומה באחד מסניפי מס הכנסה שתבחרו, או שתוכלו להגיש באופן מקוון. שימו לב שתוכלו להגיש בקשה על החזרי מס עד שש שנות מס אחורה, ולכן כדאי לצרף בבקשה אחת את כלל השנים הרלוונטיות. כמו כן, במידה ותהיו זכאים להחזרי מס תקבלו אותם עם תוספת ריבית של 4%.

 

מתי כדאי להיעזר באיש מקצוע להחזרי מס?

כאמור, לצורך הגשת הבקשה להחזרי מס יהיה עליכם לצרף מסמכים רבים ולעקוב אחר התהליך. במידה ואתם מרגישים שאתם מסתבכים או שאין לכם הסבלנות הנדרשת, מומלץ להיעזר ביועץ מס מוסמך שיקל עליכם.

 

החזרי מס באופן עצמי – אתם יכולים לעשות זאת

רבים מהישראלים, הן עצמאים והן שכירים, יהיו זכאים להחזרי מס. תוכלו להגיש את הבקשה להחזרי מס באופן עצמי ולצרף את כלל המסמכים הרלוונטיים. תוכלו להגיש את המסמכים לפקיד השומה או בצורה מקוונת. במידה ואתם מרגישים שאתם עלולים להתבלבל בתהליך ולפספס מסמכים נדרשים, מומלץ להיעזר ביועץ מס.

החזרי מס עצמי

אולי תאהבו גם את:

איך מתנהלים עם מס אמריקאי
איך מתנהלים עם מס אמריקאי?

ארצות הברית, ארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות, מושכת אנשים רבים, וביניהם ישראלים, לבצע בה השקעות, לפתח פעילות פיננסית, או להשיג כל הכנסה שמקורה בארצות הברית. לצד

קרא עוד »
מטבעות
4 יתרונות ברכישת מגרש להשקעה

לאחרונה יותר ויותר משקיעים פונים דווקא להשקעות נדל"ן, ודווקא להשקעה במגרש. ניתן לרכוש מגרש ולהשקעה המיועד לחקלאות ולהפשרה בהמשך, במקרה כזה ההשבחה היא משמעותית והמשקיע

קרא עוד »