מהם הדגשים החשובים לבחירת מזון לחתול שלך?

בעלי חתולים רבים בוחרים במזון לחתול שלהם לאחר שהם בוררים מתוך ההיצע הרחב שקיים בחנות, את המזונות שנראים להם הטעימים ביותר.

חשוב לדעת כי אין זה מספיק לבחור במזון לחתול רק מתוך מחשבה על טעם.

ישנם פרמטרים נוספים שכדאי לקחת בחשבון לפני שקונים מזון לחתולים.

אז רגע לפני שאתם יוצאים אל חנות החיות בשביל לקנות מזון לחתול שלכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן יפורטו הדגשים לבחירת מזון לחתול.

 

מזון לחתולים צריך להיות תואם לגיל של החתול

בעת קנייה של מזון לחתולים, חשוב לשים לב שהמזון מותאם לגיל. ישנו מזון שמותאם לחתולים צעירים, לגורים ולעומת זאת, ישנו מזון שמותאם לחתולים בוגרים. כדי שהחתול שלכם ייהנה מאיכות חיים ויקבל את המזון בעל הרכיבים שמתאימים לגילו, חשוב לאפשר לו לקבל את המזון הטוב ביותר עבורו. להלן כמה דגשים חשובים אודות מתן מזון לגורי חתולים ולחתולים בוגרים:

גורי חתולים

מומלץ להרטיב את כפותות המזון עבור גורי חתולים כדי להקל על הלעיסה שלהם. ניתן להוסיף מעדן משומר שמיועד לגיל זה כדי להגיע לתוצאה זהה.

חתולים בוגרים

חתול שגילם מעל שנה נחשבים לחתולים בוגרים וניתן להאכיל אותם במזון שמיועד להם. המזון שלהם כולל שילוב בין מזון לח ליבש.

חתולה בהריון צריכה לצרוך מזון לחתלתולים

החתולה שלכם בהריון? מזל טוב! חשוב שתדעו שהיא צריכה לצרוך כעת מזול שמיועד לחתלתולים. חשוב מאוד לשים לב שאתם מספקים לה את המזון בהתאם לצורך שלה. יחד עם זאת, יש לעקוב בתשומת לב ולבדוק האם היא מגיעה למצב של השמנת יתר. במצב שכזה, מומלץ לפנות לווטרינר ולהתייעץ עמו.
הקפדה על תזונה נכונה לחתולה בהריון עשויה להשפיע בסופו של דבר על העוברים. אם תעניקו לחתולה שלכם אוכל בריא ומזין, תעלו את הסיכויים שהעוברים שלה יהיו בריאים וחזקים.

 

  1. חשוב לרכוש מזון לחתול בחנות אמינה

כיום ישנו מגוון רחב של חנויות לבעלי חיים. המגוון עלול להוביל לעיתים להימצאות של מזונות מסוימים על המדף למשך תקופה ארוכה. כך שבדומה לסופרים וחנויות מזון שאנו צורכים בהם מזונות עבורנו, בני האדם, עשויות להיות חנויות שבהן המזון נשאר זמן רב על המדף ואין לו קונים.
לכן, חשוב לקנות מזון לחתול שלכם בחנות מוכרת וידועה. כזו שאתם יכולים לקנות בה ולהיות בטוחים שמזון שקניתם הוא הטוב ביותר לחתול שלכם ובעל תוקף רחוק, כך שאתם יכולים להיות רגועים שהחתול שלכם לא יצרוך חלילה מזון פג תוקף. צ'או צ'או נחשבת לאחת חנויות המזון המקוונות הטובות והאמינות ביותר.
בעת קנייה באתר של צ'או צ'או, תוכלו להיות בטוחים שאתם מעניקים לחתול שלכם את המזון הטוב ביותר והטרי ביותר, כך שאם התלבטתם לגבי חנות מסוימת, נחסה מכם ההתלבטות.

 

חיית מחמד

אולי תאהבו גם את:

בקרה ביולוגית
מה היא הדברה ביולוגית?

יש לכם מטע, פרדס או גינת ירק ואתם מעוניינים להרחיק ממנה מזיקים מבלי לפגוע בבריאותכם או בבריאות בעלי החיים האחרים? הדברה ביולוגית הינה הדברה באמצעות

קרא עוד »