סימני האזהרה – הגיע הזמן להחליף צילינדר

אתם מתלבטים האם הגיע הזמן להחליף את הצילינדר בבית שלכם? לא ברור לכם איזה סימני אזהרה קיימים ואיך לבצע בפועל את החלפת הצילינדר? אם כך, אנחנו מזמינים אתכם לעיין במאמר שלפניכם. הוא כולל מספר טיפים שיוכלו לעזור לכם להבין האם באמת הגיע הזמן לעשות את השינוי והאם גם אתם, כמו אחרים, צריכים להחליף את הצילינדר.

 

המפתח לא נכנס חלק לחור

אין ספק שכאן מדובר על הסימן הכי קלאסי שיש: אתם מגיעים בכל פעם מחדש הביתה, מנסים להכניס את המפתח אך מגלים שהוא לא נכנס "חלק". הוא נתקע, חורק או שאתם צריכים להתאמץ יותר מידי כדי למצוא את הזווית הנכונה שבה המפתח פשוט ייכנס ויפתח את הדלת.

אם זה משהו שקורה לעיתים קרובות ואם זה קורה לכם עם כל המפתחות שיש לכם של אותה הדלת – בהחלט יכול להיות שעכשיו זה הרגע להתחיל לחשוב על החלפת צילינדר. אומנם זה נכון שלפני כן תוכלו לבצע עבודות שונות כמו שימון של הצילינדר ולא פעם זה באמת יעזור, אך במידה ולא, בהחלט יכול להיות שהחלפת הצילינדר היא הבחירה הנכונה.

 

הילדים איבדו את המפתח

עוד מצב קלאסי שבו אנשים חושבים על החלפת הצילינדר בדירה שלהם או בביתם הפרטי, הוא המצב שבו אחד מהילדים איבד את המפתח. זה נכון שאולי לא יקרה שום דבר ואולי אף אחד בכלל לא ימצא את המפתח כי בפועל הוא נזק לפח, אך מצד שני, יכול להיות גם שלא.

אם, למשל, מישהו גנב מאחד מבני המשפחה את המפתח בכוונה תחילה, זה אומר שהוא יוכל פשוט להשתמש בו כדי לפרוץ אליכם הביתה. זו תחושה נוראית ולכן, אם אתם חוששים שזה המצב, רצוי מאוד להזמין עוד היום צילינדר חדש ולהחליף את הישן. כך תוכלו לישון בשקט וכך תדעו שאפילו אם למישהו יש מפתח של הבית שלכם, בפועל הוא לא באמת יוכל לעשות את העבודה.

 

המפתח נשבר בתוך הצילינדר

זה כמובן כבר סימן אזהרה קיצוני, כי במצב כזה למעשה אין לכם שום ברירה אחרת: אם לא תחליפו את הצילינדר פשוט לא תוכלו להיכנס הביתה. לכן, במצב כזה לא רק שחובה להחליף את הצילינדר הישן, אלא גם חייבים לעשות זאת כמה שיותר מהר.

 

שימו לב איך אתם בוחרים להחליף את הצילינדר

יש מצבים שבהם נוכל להחליף צילינדר לבד, כמו למשל, כאשר מדובר בסך הכול על דלת פנים בבית. לעומת זאת, אם מדובר על הדלת הראשית לבית או למשרד, לא בטוח שכדאי יהיה להתמודד לבד עם האתגר הזה. בסופו של דבר, גם החלפת צילינדר, כמו הרבה פעולות אחרות, זו פעולה מקצועית לכל דבר ועניין. לכן, אם תוכלו להזמין איש מקצוע מומחה כמו מנעולן מקצועי לבצע את החלפת הצילינדר, למה לחשוב פעמיים?

מפתח וחור

אולי תאהבו גם את: