האם מדרסים מגיעים עם אחריות תיקונים?

"האם יש אחריות למדרסים" זו שאלה נפוצה בפורומים ברחבי האינטרנט.

הסיבה לשכיחות השאלה היא העובדה כי מדרסים, באופן טבעי, מאבדים עם השימוש בהם את ההתאמה שלהם לרגל.

הדבר קורה בעקבות העומסים הכבדים שעליו לשאת למשך זמן רב.

 

לשאלה זו יש כמה תשובות שתלויות אחת בשנייה, להלן תשובות אלה:

מדובר בנושא שנוי במחלוקת

אחריות על מדרסים שנויה במחלוקת. יש מי שאומרים שכל סוגי המדרסים מגיעים עם אחריות והשוני תלוי זמן. כלומר, יש מדרסים עם אחריות לזמן קצר ויש עם אחריות לזמן ממושך. אלו הסבורים כך טוענים כי משך האחריות תלוי בעמידות של החומר ממנו המדרסים עשויים.
יש הטוענים כי אחריות על מדרסים, בדומה לכל מוצר אחר, תלויה במקום שבו קנית אותם ובהתאם לאופי מוצר עצמו.
יש חנויות למדרסים שמאפשרות לקבל אחריות על חלק מהמדרסים שלהם ויש כאלו שלא מאפשרות כלל.

 

קניתי מדרסים איכותיים שהותאמו למבנה כף הרגל שלי, האם הם מגיעים עם אחריות?

רוב החנויות שמכבדות את עצמן מאפשרות אחריות מלאה ואפילו אפשרות להתאמה חוזרת בחינם בכל חצי שנה למשך התקופה שבה האחריות תקפה. יש מי שמשווה את המדרסים למעקב אצל רופא אורתודנט שמגיע עם אחריות לאורך כל תקופת הטיפול עד הסיום המיוחל שמביא עמו את התוצאה – שיניים ישרות.
אם היה לכם בעבר גשר בשיניים, אתם בטח מכירים את התקופה הזו שנמשכת בדרך כלל בסביבות השנתיים\שלוש (ולפעמים אפילו יותר) במהלכה אתם צריכים להגיע אל האורתודנט שלכם כדי שיחזק את המתח שבגשר, שיערוך בדיקה מקיפה ובאופן כללי, שיבדוק את המצב וישנה ויערוך שינויים במידה ואלו דרושים.
כלומר, מדובר באחריות לאורך כל התהליך שכולל לעיתים קרובות שינויים. אותו הדבר קורה עם מדרסים שהותאמו אישית לכף הרגל שלכם. לפעמים מנח הרגל משתנה לטובה בעקבות התמיכה של המדרסים ולכן, ישנה סבירות שתצטרכו לחזור אל החנות ולהתאים מחדש את הטיפול.
לכן, ישנה חשיבות רבה לבחירת החנות ממנה אתם קונים את המדרסים. אנו ממליצים לערוך בדיקה באינטרנט ולקבל חוות דעת אודותיה ולברר האם ישנה אפשרות לקבל אחריות על המדרסים ולבדוק בין היתר מהי איכותם כמובן.

 

חשוב שתהיה אחריות על מדרסים?

בהחלט! אנחנו ממליצים לקנות רק במקום שמבטיח שישנה אחריות על המדרסים. הרי הגיוני שיש בלאי במדרסים, זהו מוצר שנעשה בו שימוש יום יומי. חשוב מאוד לטפל בהם אחד לכמה חודשים כדי למנוע מהם להגיע לבלאי רציני שכבר לא יאפשר לתקן אותם ולעשות בהם שימוש.

אם תרצו לדעת מידע נוסף אודות אחריות תיקונים למדרסים, אנחנו ממליצים לכם לקרוא פרטים נוספים באתר של "אינסול מדרסים". שם תוכלו לקבל את התשובות לכל השאלות שלכם בנוגע למדרסים. כל שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על הכתובת הבאה:

https://insole-midrasim.co.il

 

נעלי ספורט

אולי תאהבו גם את:

האם אני בדיכאון?

רבים מאיתנו חשים לעיתים עצבות ודכדכוך סביב תקופה מורכבת או אירוע קשה שאירע לנו. לעיתים התחושות נשארות לתקופה ארוכה ועולה לנו השאלה, האם יתכן שאנחנו

קרא עוד »