4 דרכים לא שגרתיות לשדרוג חיי הזוגיות

שנים של עבודה פנימית והכרות כנה ניהלנו בניסיון להגיע לזוגיות יציבה והנה מגיע הרגע שלו ייחלנו ונדמה כי עיקר המסע מאחורינו, אבל אז מבינים שמשהו

באינטימיות נפגם ואותה סקרנות נעלמה.

אנחנו מרגישים יבשים ונדמה כי בשתיקתנו נודה שמשהו נעלם.

אז הנה 4 דרכים לא שגרתיות לשדרג את חיי הזוגיות שלכם ולהחזיר עניין לסקרנות שנעלמה.

 

חוויות קיצוניות

אחת הבעיות המרכזיות בקיום קשר זוגי לאורך זמן היא תשוקה. מיליוני זוגות טובעים לתוך שגרה מתישה ומוצאים עצמם ללא יכולת אמיתית להציל את מה שאבד. חולמים על זוגיות אחרת או מתקרבנים על מה שהיה ואיננו עוד. הן כרווקים, והן כנשואים אתם מחליטים לוותר מתוך הכרות כנה ואוהבת. את, מוותרת ללכת אתו לעוד ערב עם חבריו והוא יוותר על פגישה עם חברותייך. התוצאה: אתם לחוד וביחד. סיטואציה כזו יוצרת חיים נפרדים שבהם לא ביליתם ולא נהנתם מספיק האחד מהשנייה. חוויות חדשות ומשותפות יביאו עטרה ליושנה. חוויות שייצרו תשוקה שבסוף הערב תרצו להתקרב. זה יכול להיות: ערבים משותפים עם זוגות חברים, יציאה למסיבות לא שגרתיות או כל דבר קיצוני שיפעיל את מנגנון ה"ביחדנס" שלכם. לאמיצים שבניכם גם חילופי זוגות יעזור.

 

חזרה לכושר

כבר כבשנו את האחת או האחד והנה מצאנו עצמנו נחים ונשענים לאחור. נוסיף לזה פחממות, רביצה והקפדה על יותר משלוש ארוחות ביום והגענו לתוצאה לא רצויה שבה אנו הופכים למלאי שומן עודף, מחוסרי אנרגיה, לא בריאים והכי גרוע – לא מושכים. חזרה לכושר תעשה את העבודה ותחזיר את התאווה לחיים, תעשיר את חיי הזוגיות ותביא אתכם לסיפוק. כן ממש ככה. שטחי ועמוק גם יחד.

 

שח"נשים

בעגה המקצועית מדובר בשיחות נפש. פשוט ככה. לצערי אני מוצא כי רוב הזוגות סובלים מהיעדר חדירה לנפש. לא סקס מטורף, לא מעשים קיצוניים. רק התעניינות, הקשבה והבנה שהופכים אותנו בסופו של דבר לאחד אמיתי ופשוט. בדיוק כמו ביחסי מין רק בשצף של מלל שמחבר אותיות למשפטים מדויקים וחמים שגורמים לנו להתאהב מחדש. תגידו, תתחברו, תספרו, תבקשו עצה וזה יעשה את העבודה. שגרתי? תחשבו שוב.

 

טיפול זוגי

בניית מערכת יחסים מטבעה מובילה אותנו ליצירת בועה נפרדת מהעולם החיצוני. אנחנו חשופים, פגיעים, כואבים ולכן אין כניסה לאף אחד. וותרו על זה ועל האגו שמתלווה ואל תהיו לבד במסע. טיפול זוגי יכול להוות עבורכם מסע פנימי מרתק שדרכו תוכלו ללמוד המון על עצמכם ועל בן/בת הזוג שלכם. מתנה שתתקשו לקבל כאשר תתמודדו לבד עם הכאבים הגדולים ביותר של חייכם ובעיקר תעשו הנחות כי אין מי שרואה.

 

לסיכום

לפעמים אנחנו תופסים את עצמנו ככאלו שעושים כמיטב יכולתנו כדי לקיים מערכת יחסים בריאה וטובה, אבל האם באמת יצאנו מאזור הנוחות ?

 

זוג במשבר

אולי תאהבו גם את:

סיאליס
איפה קונים סיאליס?

סיאליס הוא הגלולה הצהובה שתפתור לך את כל בעיות המיניות שלך, כאילו הם מעולם לא היו. איפה קונים סיאליס? בואו לגלות איך אפשר להתחיל להנות

קרא עוד »