3 דרכים לגייס כסף כשאתם ממש צריכים אותו

החלטתם ספונטנית לצאת לטיול גדול? יש לכם פרויקט מדהים שאתם רוצים להרים? צריכים כסף לשיפוץ הבית? החיים מלאים בהפתעות בלתי צפויות ולכן לעיתים קרובות למדי, אתם עשויים למצוא את עצמכם זקוקים לסכום גדול יחסית של כסף, לצורך מימוש תכנית כלשהי, השקעה משתלמת ואפילו לצורך החזר חוב.

קבלו 3 דרכים מוצלחות במיוחד להשיג את הכסף הזה במאמץ מינימלי.

 

  1. מימון המונים

מדובר על פרויקט בפני עצמו, אשר במהלכו אתם מרימים קמפיין, לצורך גיוס מהיר של כספים.

אם אתם כבר פונים להמונים כדי לקבל סיוע לגיוס כספים, כדאי שיהיה זה למטרה ממש טובה, כדי שהציבור יצליח להיסחף ולהשתכנע שכדאי לתת לכם את הכסף שלו.

אבל הי, יש גם אנשים שהצליחו לגייס קרוב למיליון שקלים בחודש בפלטפורמות השונות של גיוס המונים. אז עם קצת עזרה מקצועית ותכנון נכון – יש לכם סיכוי טוב להצליח.

 

  1. איתור כספים אבודים

זוכרים שעבדתם פעם לפני 4 שנים במשך כמה חודשים במלצרות על החוף? או בחלוקת עיתונים כשהייתם ממש צעירים? זוכרים שהייתם מובטלים לכמה חודשים ולא קיבלתם החזר מס באותה שנה? או שפתחתם לתקופה חיסכון באיזו קרן השקעות ואתם כבר לא זוכרים אם יש לכם שם כסף?

בדיוק בשביל זה קיים הר הכסף של מדינת ישראל. מיליוני שקלים שוכבים במאגר גדול ששייך לתושבי המדינה, אשר לא יודעים בכלל שיש להם כסף. תתפלאו לגלות שאולי יש לכם שם אלפים רבים של שקלים אשר רק מחכים שמישהו יגיע לקחת אותם.

בירור קצר אצל חברה מקצועית המתמחה באיתור כספים אבודים דרך הר הכסף, יאפשר לכם לגלות במהירות ובקלות, אם יש לכם כספים אבודים שמחכים לכם אי שם.

לבירור נוסף לחצו: https://silver-mountain.co.il

 

  1. עבודה זמנית עם רווח גדול בצידה

האפשרות השלישית ממש לא מתאימה לכל אחד. היא מתאימה לצעירים ברוחם, בריאים בגופם, מנותקים מהתחייבויות ארוכות טווח ומוכנים ללכת רחוק כדי להרוויח כסף טוב בזמן קצר.

חיפוש מהיר יגלה לכם ישיש לא מעט עבודות זמניות, שבמסגרתן מרוויחים סכומים גבוהים במיוחד – כמו מלצרות במסעדות מסוימות, עבודה בבניין ואם אתם ממש הרפתקנים – אז עבודה בחו"ל על אסדת קידוח, דייג בין הצפוני ואפילו כריתת עצים בקנדה.

בכל אחד מסוגי העבודות האלה אתם יכולים להרוויח כמה עשרות אלפי דולרים בזמן קצר, גם אם אין לכם כישרון גדול במכירות, בתנאי שמתאים לכם לשנות קצת את סגנון החיים ולחיות לתקופה קצרה בצורה קצת אחרת, כדי לגייס את הסכום הדרוש לכם.

 

לסיכום

גיוס כספים בזמן קצר למטרות שונות הוא משימה אפשרית בהחלט (ויש עוד דרכים רבות לעמוד בה), בתנאי שאתם מאורגנים מספיק כדי לדעת כמה זמן יש לכם להגיע ליעד, אילו דרכים מתאימות לכם לצורך ביצוע המשימה ואיך אתם הולכים למנף את הכסף שהרווחתם כדי להשיג את המטרה לשמה ביצעתם את הגיוס מלכתחילה.

 

קופת חיסכון

אולי תאהבו גם את:

איך מתנהלים עם מס אמריקאי
איך מתנהלים עם מס אמריקאי?

ארצות הברית, ארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות, מושכת אנשים רבים, וביניהם ישראלים, לבצע בה השקעות, לפתח פעילות פיננסית, או להשיג כל הכנסה שמקורה בארצות הברית. לצד

קרא עוד »
מטבעות
4 יתרונות ברכישת מגרש להשקעה

לאחרונה יותר ויותר משקיעים פונים דווקא להשקעות נדל"ן, ודווקא להשקעה במגרש. ניתן לרכוש מגרש ולהשקעה המיועד לחקלאות ולהפשרה בהמשך, במקרה כזה ההשבחה היא משמעותית והמשקיע

קרא עוד »