הכירו סימון דרגות הטוהר במוצרי כסף (925 לא הכי טהור)

אחד הדברים הבסיסיים ביותר כשזה מגיע לתכשיטים ומתכות הוא להכיר את דרך הסימון הפופולרית ומקובלת בעולם לכמות המתכת הטהור ממנה עשוי

התכשיט, כלי או מוצר מסוים ממתכת מסוימת.

במאמר הזה נתרכז במתכת הכסף, בטווח אחוז הכסף הטהור ממנה כלי כסף שונים עשויים ואיך לדעת שקניתם כלי כסף איכותי וכמובן אמיתי? בוא נתחיל

מכסף סטרלינג:

 

בוא נתחיל מהאמצע – כסף סטרלינג (925)

תכירו, כסף סטרלינג, אחד מתרכובות הכסף המוכרות ויוקרתיות שיש, במידה ואתם רוצים לקנות תכשיט יוקרתי העשוי מכמות נכבדת של כסף טהור, כסף טהור העשוי מ92.5% כסף ו7.5% נחושות, אז זה הכיוון אליו כדי לכם לכוון.

כסף סטרלינג הוא רק סוג של תרכובות אחד הדומיננטית במתכת הכסף וישנם תרכובות שונות העשויים מכמויות כסף שונות. אז איך אני יודע מכמה אחוז כסף טהור עשוי המוצר שאני קונה?

 

איך טווח כמות המתכת ממנה עשוי מוצר מסוים עובד?

הטווח המקובל של כמות הכסף ממנו מוצר כסף עשוי נע בין 800 ל999. מה המספרים אלה אומרים לנו? 800 שזה התרכובת הפשוטה ביותר מעידה על 80% כסף טהור שכן 999 כלומר 99% ושווה הרבה כסף (מזומן).

המספר בעצם מעיד על האחוז ממנו עשוי המוצר ועל כל מוצר כסף או זהב למשל איכותי אתם תראו כי טבוע כמות המתכת ממנה היא עשויה, מה שאמור להעיד בפניכם מה בדיוק אתם קונים מבחינת טוהר המתכת.

אבל האם המספר הטבוע מספיק בשביל שנדע שהמתכת שאנחנו קונים באמת איכותית? איך אנחנו יכולים לוודא שלא יהיו לנו בעיות בתהליך הקנייה?

 

איך אני יודע שאני רוכש כלי כסף אמיתי ואיך לעשות את זה כמו שצריך?

אנחנו ממליצים לכם פשוט לקנות ממקום שניתן לסמוך עליו. פשוט לא? אבל איך אנחנו יודעים שאיפה שאנחנו קונים זה מקום שניתן באמת לקבל שירות מקצועי ואמין?

כמו כל דברים בחיים אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם בן משפחה או חבר קרוב שאתם סומכים עליו שיוכל להנחות אתכם מניסיון עברו אם קיים היכן כדי לקנות תכשיטים, תשמישי קדושה, או כלים מכסף המתאימים לצרכים שלכם במחירים שאתם מוכנים לשלם.

תוכלו גם למצוא דעות וביקורות אובייקטיביות ברחבי האינטרנט ובעיקר ברשתות החברתיות שם יש קבוצות ודיונים על שלל נושאים וביניהם היכן לקנות מתכת איכותית, מידע שהוא באמת זהב (הבנתם?)

 

סיכום – דרגות הטוהר במוצרי כסף

אז למדנו לזהות ממה עשויה התרכובת של הכלי שאנחנו רוכשים, מכמה כסף זה עשוי וזה נכון גם לכלים העשויים למשל מזהב, שם הטווח הוא בערך על אותו מנעד אך עם מספרים שונים.

למדנו על סטרלינג כסף (925) והכי חשוב, איך והיכן כדי לנו לרכוש כלים מכסף מבלי לדאוג שירמו אותנו ושנקבל מתכות שבאמת מתאימות לצרכים האישיים שלנו.

לאתר של חדד כסף טהור לחצו בשביל לרכוש מגוון של מוצרים כסף איכותיים שעשויים להיות בדיוק מה שאתם מחפשים

 

גורמטים

אולי תאהבו גם את:

שַׁרשֶׁרֶת
איך בוחרים שרשרת לאישה?

תכשיטים הם אחד המתנות המשמעותיות ביותר לאישה. שרשראות פופולריות במיוחד וניתן להשתמש בהן להשלמת כל לוק מכל סוג שהוא. אז איך בוחרים את השרשרת המתאימה

קרא עוד »