גביעים עם הקדשה – 5 סוגי הקדשה נפוצים

גביע מהווה פרס שנותנים לאנשים או קבוצות על הצטיינות יתרה והגעה להישגים.

אמנם בשנים האחרונות גביעים הפכו גם לסמל ומעין אות הוקרה כלפי אנשים החשובים שלנו.

צורתו של הגביע אינה מספיקה תמיד וכדי להגשים את מטרתו להקדשות ישנן חשיבות רבה כלפי מקבל הגביע.

לכן אנחנו כאן בכדי לעזור לכם לבחור את ההקדשה הטובה ביותר לאדם שאתם מעוניינים להעניק לו את הגביע.

 

הקדשה אישית

הקדשה אישית הנה ההקדשה הנפוה ביותר שניתן למצוא על גביעים. אם נסתכל על סוג הקדשה זה מקורו הגיעה בכלל מעולם הספרות.

נהוג ע"י מחברי הספרים להקדיש את הדף הראשון של הספר לאדם היקר וקרוב לליבם. הקדשה אישית מהווה בעיקר מחווה כלפי אנשים ומטרתה הנה אחת, לתת לאדם הקרוב אליך את התחושה בעת הקריאה שהוא אכן קרוב ללבך.

חשוב לזכור הקדשות אישיות להשתמש במילים שמחברות ומתארות ומפארות כמה שיותר את האדם שלו אנחנו מעניקים את הגביע ולא להשתמש במילים כלליות כשמטרתו הנה הקדשה אישית.

 

הקדשה כללית

הקדשה כללית הנה הקדשה שכיחה מאוד בימינו.

הקדשות כלליות אנחנו נטמיע בגביעים אשר מיועדים לא לאדם מסוים או במקרים שאנו לא יודעים מי האדם שיזכה בגביע. לדוגמא אם אנחנו עושים תחרות ספורטיבית בבית הספר, אנחנו לא נדע מי הולך לזכות בתחרות ולכן ההקדשה שתהיה על הגביע תהיה הקדשה יותר כללית, פחות ספציפית כלפי אדם מסוים ואינה תכיל את שמו האישי של האדם המסוים או את תכונותיו.

 

הקדשה שהיא ברכה

על גביעים נהוג לפעמים גם לבצע חריטה של הקדשות מסוג ברכה קצרה. הברכות מתאפיינות לרוב בחרוזים והן קצרות יותר לרוב עקב כך שהמקום על הגביע הנו יותר מצומצם לכתיבה וכן כי פעולת החריטה לפעמים מייקרת את הגביע באופן דרסטי.

 

הקדשה שהיא משפט המאפיין את המאורע

לפעמים אנחנו נשתמש דווקא בהקדשה קצרה של משפט אחד המגיע מן המקורות או מתקשר באופן ישיר למאורע או לאדם.

אם לדוגמא אדם משתחרר משירות צבאי נדאג לכך שעל הגביע תהיה הקדשה אולי של המשפט שמאפיין את הפלוגה שממנה הוא השתחרר או כל קלישאה צבאית אחרת יכולה לתפוס בצורה נהדרת.

 

כרטיס ברכה

לא חייב להטמיע את ההקדשה על הגביע עצמו, ניתן להשתמש כרטיסי ברכה לדוגמא לשם מתן ההקדשה. רבים האנשים שבוחרים להכניס את הגביע למארז מפואר ולידו להעניק גם כרטיס ברכה עם ברכה מילולית וארוכה, בעלת עיצוב או ציור או כל דבר שקשור או אהוב על ידי האדם שאנו מעניקים לו את הגביע. ההקדשה יכולה להיות אישית או כללית אבל מטרתה היא תמיד לתת לאדם את התחושה שאנחנו מעריכים את פועלו ורוצים להגיד לו תודה.

 

גביע נוצץ ייחודי - איור

אולי תאהבו גם את:

שַׁרשֶׁרֶת
איך בוחרים שרשרת לאישה?

תכשיטים הם אחד המתנות המשמעותיות ביותר לאישה. שרשראות פופולריות במיוחד וניתן להשתמש בהן להשלמת כל לוק מכל סוג שהוא. אז איך בוחרים את השרשרת המתאימה

קרא עוד »