בעיות בצנרת – כיצד מאתרים בעל מקצוע לטיפול מיטבי

אתם קמים בבוקר, מדליקים את הברז כדי לשטוף פנים ולפתע מפלס המים עולה ומציף את הכיור. אתם מתקלחים ולפתע גובה המים מכסה לכם את כל הכף הרגל ואתם רואים כתמי עובש שחורים בקיר. אתם מתרווחים בכיסא נשענים לאחור ולפתע מגלים רטיבות בתקרה.

אלו הם מקרים קלאסיים של בעיות בצנרת- לרבות נזילות וסתימות. במקרה בו אתם מאתרים בעיות בצנרת, ובמיוחד נזילות שהן מורכבות יותר ודורשות פתרון מהיר, כדאי לפנות בהקדם לקבלת שירותי אינסטלטור.

 

קבלת שירות אמין במחיר הוגן

כיום הרשת מוצפת בבעלי מקצוע ובאינסטלטורים, וכדאי לאתר בעל מקצוע טוב ואמין, שאתם סומכים עליו לקבלת השירות הטוב ביותר. כך תוכלו לאתר בעלי מקצוע דרך המלצות של מכרים, דרך פרסום המגיע אל ביתכם או דרך אתרים. כדאי לוודא שהאתר הינו אמין, על ידי דירוגו, כמות בעלי המקצוע המוצעים בו ועל ידי השם שלו.

לצד קבלת שירות אמין, חשוב מאוד המחיר. בסופו של דבר אנו רוצים לפתור את התקלה במהירות האפשרית ובמחיר הוגן. ישנם אתרי השוואות מחירים של בעלי עסקים וכדאי להעזר בהם. אולם כדי לעזור להקל עליכם בעניין זה, איגדנו לכם כאן רשימה עם טווחי מחירים של אינסטלטורים שעזרו לכם לאתר נזילות ובעיות בצנרת ולטפל בהם. בדיקת המחירים בטרם ביצוע האבחון והתיקון חשובה מאוד!

 

עלויות של שירותי אינסטלציה באבחון נזילות

אינסטלטור שיגיע לביתכם כדי לאבחן בעיה יכול לעלות לכם בין 160 ₪ ועד 250 ₪. במקרה כזה חשוב לבדוק את אמינותו של האינסטלטור במידה ומדובר בטווח המחירים הגבוה יותר. אם מדובר על תעריף לילה או סוף שבוע המחיר יכול לעלות עד לטווח של 150 ₪ לביקור.

אולם כשמדובר על בדיקת הנזילות עצמה, השירות יעלה באופן משמעותי בטווח מחירים המתחיל ב900 ₪ במקרה הזול ביותר, כאשר לרוב הממוצע עומד על 1,500 ₪ ויכול להגיע עד ל- 2,300 ₪.

עד כה דובר על בית פרטי ואילו כאשר מדובר על מוסדות ציבור או ארגונים לרבות מפעלים, הסכום עולה באופן משמעותי ומדובר בטווח מחירים של עד 5,000 ₪. כמובן שמדובר על נזילות משמעותיות ובעיות צנרת רציניות הדורשות תיקון מקצועי ולטווח ארוך.

ישנן טכניקות שונות לאיתור נזילות, חלקן מסורתיות כגון איתור מבנה הצנרת, התחקות אחר צינור או שבירת קיר. כיום ישנן שיטות חדישות כגון מצלמות טרמיות המאתרות באופן טכנולוגי את מקור הרטיבות. חשוב לבדוק עם בעל המקצוע טרם הבדיקה כיצד היא נעשית ומהי דרך הטיפול המומלצת. אל תוותרו על שלב זה!

 

לסיכום

במידה ונתקלתם ברטיבות בביתכם או במקום העבודה, כדאי לקרוא במהירות האפשרית לבעל מקצוע אמין. בעל המקצוע המוסמך לטפל בכך הינו אינסטלטור שיאתר את הנזילה ויציע אפשרויות לתיקון מיטבי. השוו את המחירים לפני קבלת השירות ואל תתפשרו על שירות מקצועי המחיר הוגן.

תיקון נזילה

אולי תאהבו גם את:

בקרה ביולוגית
מה היא הדברה ביולוגית?

יש לכם מטע, פרדס או גינת ירק ואתם מעוניינים להרחיק ממנה מזיקים מבלי לפגוע בבריאותכם או בבריאות בעלי החיים האחרים? הדברה ביולוגית הינה הדברה באמצעות

קרא עוד »