בניית פאנל לעסק

פאנל לעסק הוא מבנה השיווק של העסק שלכם ברשת, לעיתים הוא גם נקרא משפך שיווקי. אנשי שיווק משתמשים במונחים שונים ובשפה שונה, ובמבט ראשון הדברים נראים מסובכים ולא ברורים. לצורך העניין התכנסנו כדי לעשות סדר במונח שנקרא פאנל לעסק ולתת לכם עצות שימושיות לבניית הפאנל הנכון לעסק שלכם.

 

מה זה פאנל לעסק או משפך שיווקי

פאנל או משפך שיווקי זהו מונח שמתאר את הזרימה של לקוחות ברשת אל האתר שלכם לצורך רכישה מכם. הגלישה הרשת מזמנת לגולשים המון מידע, ומי שיודע לנצל נכון את זרימת המידע, יכול לנתב לקוחות רבים דווקא אל האתר שלו. בניית פאנל נכון תביא גולשים מרשתות חברתיות, חיפושים בגוגל וקריאה בבלוגים דווקא אליכם.

בנייה כזאת דורשת חשיבה אסטרטגית שיווקית. מדובר בעצם על בניית מפה בתוך מתוחכמת בתוך ים של מידע שזורם ברשת. ישנן חברות כדוגמת insight marketing שמתמחות ביצירת פאנלים ויכולת לעזור לכם לבנות את הפאנל הנכון לעסק שלכם.

לוּחַ

נקודת הכניסה לפאנל

נקודת הכניסה היא אולי הנקודה החשובה ביותר. פאנל הוא קודם כל הגדרה של נקודת ההתחלה. לא מדובר רק באתר או בבלוג. כמו במשפך, אנחנו רוצים נקודת כניסה רחבות כמה שיותר, ועדיפות לנו כל נקודות הכניסה.

נקודות כניסה לפאנל יכולות להיות מודעות ממומנות ברשתות חברתיות או בגוגל, מבקרים בפרופילים שלנו ברשתות החברתיות, אזכורים וקישורים בבלוגים שונים, רשימת הדיוור שאנחנו שולחים ללקוחות ועוד. כאשר יש לנו את נקודות הכניסה הנכונות, אנחנו יכולים לנתב את הלקוחות לא רק לביקור באתר שלנו אלא גם לרכישה.

 

אמצע הפאנל

אמצע הפאנל הוא החיבור של לקוחות אל האתר. אם לקוחות משאירים אצלנו פרטים, הרי שיצרנו לעצמנו לידים חדשים. דרך נוספת היא תגובות ודיון ברשתות החברתיות, שנותנות לנו מידע מי מתעניין במוצר שלנו, ומאפשרות לנו להגיב עם קישורים לפי הצורך שעולה בדיון.

אמצע הפאנל מטרתו היא היקשרות של הלקוח אל המוצר שלנו ואל הפלטפורמה שלנו. כדי לגרום ללקוחות להשאיר פרטי קשר, ניתן להציע מדריכים חינמיים על העסק או המוצר שלנו, או להציע מאמרים בנושא למתעניינים. בדרך זאת אנחנו מייצרים תוכן בעל ערך שמושך את הלקוח אל הפלטפורמה שלנו.

 

תחתית הפאנל

תחתית הפאנל תהיה בשבילנו רכישה של המוצרים שלנו. אם משכנו את הלקוח אל הפלטפורמה, הצענו דרך להיקשרות, נתנו מידע מעניין בחינם – נוכל לצפות שהמתעניינים גם יבצעו רכישה אצלנו.

 

מה חשוב לדעת?

פאנל שיווקי זקוק למידע, נתונים על גולשים ומתעניינים, פרטי קשר ומחקר מילות מפתח בשביל לבלוט בתוך החיפוש. כל פיסת מידע אחרת שיכולה למקד את הפאנל שלנו ללקוחות יכולה לעזור.

 

סיכום

פאנל היא מילה אחרת לאסטרטגיה שיווקית ויישום שלה ברשת. מדובר על מפה בים המידע באינטרנט שמנתבת את הלקוחות אל האתר שלכם. בתוך עולם שבו יש מתחרים רבים על כל גולש, פאנל טוב הוא חובה. כיוון שמדובר בעבודה מורכבת, כדאי להתייעץ ולהיעזר במומחים לצורך בניית הפאנל.

פאנל לעסק

אולי תאהבו גם את:

רואה חשבון לחברות
רואה חשבון לחברות

בעלי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, המעוניינים לראות את החלום שלהם, אותו הם פעלו להגשים בעשר אצבעותיהם, מצליח ומשגשג בעולם העסקי הקשוח, חייבים להיעזר בשירותי ראיית

קרא עוד »