בחירת ספות לבית קטן: איך יודעים איזו לבחור?

בין אם אתם גרים באחוזה גדולה או מפוארת או דירת שני חדרים צנועה למדי, חשוב להקדיש מחשבה לבחירה נכונה של רהיטים לסלון. מבין כל אותם רהיטים אשר ממלאים את הסלון הביתי שלנו, לספות יש השפעה מרובה על האווירה הנוצרת בחלל. המדריך הבא יסייע לכם לבחור את הספה האולטימטיבית לחלל מגורים קטן.

 

כמות ספות ומספר מושבים

דבר ראשון צריך להחליט כמה מושבים אתם צריכים בסלון שלכם. אם הסלון שלכם משמש לא יותר משנים שלושה אנשים בכל פעם, אין צורך להכניס לספה יותר מספה אחת. אם לדוגמא אתם רוצים ארבעה מושבים ומעלה, יש להחליט האם להכניס ספה אחת גדולה של ארבעה מושבים או להכניס שני ספות קטנות של שני מושבים לכל אחת.

על התשובה לשאלה הזאת יש למצוא בהתבסס על הצורה של החלל שלכם והמבנה של החדר. ככלל אצבע, כפי שטוענים אנשים שתומכים במינימליזם, פחות זה יותר, הסתפקו בכמה שפחות פריטים והקפידו שגודלם יהיה קטן, במידת הצורך תמיד ניתן להוסיף כיסאות או כורסא קלילה ונוחה.

 

צבע

כל מעצב מתחיל יודע שלצבע ולגוון של הרהיט יש יכולת אדירה להשפיע על כל התחושה בחלל. לחללים קטנים העדיפו לבחור ספות בגוונים בהירים יותר, במידת האפשר, נסו למצוא גוון שישתלב בצורה יפה עם הצבע של המרצפות בביתכם ואך יהיה בהיר ממנו בטון או שניים.

 

סגנון עיצובי

כיום ניתן למצוא ברשתות החברתיות ובמגזינים העיצוב השונים מגוון מסחרר של סגנונות עיצוב מרהיבים. יחד עם זאת, כאשר הדבר נוגע לעיצוב של חלל מגורים קטן, לא כדאי להיסחף אחר אופנות חדשות שכאלה, אשר לרוב מותאמות לסגנון מבנים מאוד מסוים.

בחרו עיצוב רגוע וסולידי בקווים נקיים אשר יאפשר לכם להשאיר את החלל שלכם פתוח ולא יצור אצלכם תחושה של עומס יתר אשר עלול במידת מה לעורר תחושות לא נעימות של קלסטרופוביה. בחרו ספות נמוכות יחסית, עם מינימום קישוטים והדפסים מיותרים.

 

עמידות

לא משנה באיזה צבע או עיצוב תהיה הספה שתבחרו, אם לא מדובר ברהיט איכותי אשר יוצר על ידי אנשים מקצועיים מומחים בתחומם תוך שימוש בחומרים באיכות מעולה, עד מהרה הספה תתבלה והסלון הביתי שלכם ירגיש כמו חלל דל ועצוב במיוחד.

כך למשל באתר חנות הבית של עידה תוכלו למצוא שלל ספות במגוון רחב של גדלים וצבעים ובאיכות מעולה. כאשר אתם בוחרים להשקיע ולרכוש ספה באיכות גבוהה שכזאת אתם למעשה רוכשים פריט אשר תוכלו להנות ממנו לאורך זמן ואשר ילווה אותכם וישמש אותכם למשך שנים רבות.

אם הסלון הביתי שלכם קטן במיוחד, יש חשיבות רבה במיוחד להתאמה מדויקת של הספות שלכם ורכישת ספות באיכות טובה אשר יהפכו גם את הסלון הקטן ביותר למקום שנעים לשהות בו ותצפו לחזור אליו בכל סוף יום עבודה.

בחירת ספות לבית קטן איך יודעים איזו לבחור

אולי תאהבו גם את: