בחירת סלוני עור איכותיים – כמה טיפים לבית החדש

יש משהו אלגנטי ויוקרתי בספת עור.

בין אם מדובר בחתיכת וינטג' כפרית המעוררת את האופי החלוצי של פעם, או עיצוב מודרני מלוטש הנוטף סגנון ותחכום אירופאי, אי אפשר להכחיש את

המשיכה המתמשכת שלהם.

לא רק שספות עור הן פריטי סטייטמנט אלגנטיים לכל בית, הן גם עמידות להפליא – כשהן מטופלות נכון, הן יחזיקו מעמד לאורך שנים ויכולות לעבור מדור

לדור.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

 

  1. איך יודעים אם ספה עשויה מעור איכותי?

סלוני בד ועור הם הדבר הנחשק בשוק, וצריך לודא שאתם מקבלי םאת מה שאתם חושבים שאתם מקבלים.עור אמיתי מתחלק לשני סוגים עיקריים במהלך תהליך השיזוף: הגרגיר העליון והפיצול התחתון. בחרו תמיד בספת עור הבנויה מעור גרגירים מכיוון שהם נוטים להיות הרבה יותר חזקים יותר. אם אינכם בטוחים  באותנטיות של העור, חפשו פגמים זעירים – עור אמיתי לעולם לא יהיה חלק. הדגן הטבעי יכיל חריצים ואי אחידות, מה שמסמן שהוא באיכות אמיתית.

 

  1. מהם הסגנונות הפופולריים ביותר של ספת עור?

לספות עור יש משיכה נצחית שלעולם לא יוצאת מהאופנה; עם זאת, ישנם מספר סגנונות ותצורות שונים שניתן לבחור מהם כדי להתאים לסגנון החיים שלכם ולעיצוב הקיים. אם לבית שלכם  יותר אסתטיקה עכשווית, הבחירה בכל הנוגע לספות עור צריכה להיות מדוייקת, ספת ויטג' כפרית לא תתאים ותיצור חוסר סימטריה. ספת העור המודרנית היא נמוכה, עם קווים חלקים ועיצוב מודולרי כך שתוכלו לשחק עם צורות וזוויות.

 

  1. אילו צבעים עובדים טוב עבור ספת עור?

ספת העור שלכם תהיה באופן טבעי מוקד מרכזי בכל חדר, ולכן בחירת הצבע היא חיונית. אם רוצים שזה יתאים לפלטה של ​​הסגנון והעיצוב הקיימים שלכם, לכו על פיגמנטים טבעיים מעור, או קרמים, שזופים או חומים. גווני אדמה אלו בדרך כלל עובדים היטב ברוב המסגרות.עור בצבע שחור או פחם הוא גם אפשרות בשביל להוסיף קצת דרמה.

 

  1. כמה זמן ספת העור שלכם תחזיק מעמד?

כמו שנאמר, עור נשחק פנימה, לא החוצה. הוא עמיד, קל לניקוי ובתנאי שתטפלו בו, הוא יחזיק מעמד לאורך שנים קדימה.חשוב לקרוא את הוראות הטיפול של הספה שלכם ולמרוח מרכך עור המומלץ על ידי היצרן כל ארבעה עד שישה חודשים. אל תשתמשו בסבונים, בחומרי ניקוי שוחקים, בשעווה, בשמנים או במים מוגזמים.

 

  1. להרחיק מחום

בנוסף, זכרו כי הצבת ספת עור קרובה למקור חום כמו אח אינה מומלצת, וחלק מהעורות גם דוהים באור שמש ישיר מוגזם, אז קחו בחשבון את הדברים האלה כשאתם מחליטים היכן למקם את הספה שלכם. בשורה התחתונה? ספת עור איכותית תאריך ימים יותר ממספר בדים – בחרו צבע וסגנון שאתם אוהבים שמתאימים גם לסגנון החיים שלכם, והמשפחה שלכם תתפנק בפאר החיים של ספת עור לדורות הבאים.

רהיט שחור

 

אולי תאהבו גם את: