איך בוחרים ארון פתיחה איכותי עם 3 דלתות?

חומרי גלם, מידות, חלוקה פנימית, פרזול וכמובן תקציב הם כולם שיקולים שחייבים להיות חלק בלתי נפרד מתהליך הבחירה של כל ארון. במאמר הבא נסביר את הסעיפים לעומק ונבין איך הם משפיעים גם על ארונות פתיחה ארון פתיחה איכותי יכול לשרת את המשפחה במשך שנים רבות.

אפשר לשלב אותו בקלות בחדרי שינה, בחדרי ארונות ייעודיים, במשרד הביתי או בחלק מהמקרים גם בחללי האירוח המרכזיים של הסלון ובחדרי האורחים. עם זאת, בחירה נכונה של ארון כזה כבר יכולה להיות משימה מורכבת. לכן הפתרון הוא להתמקד בפרמטרים אובייקטיביים ולהיעזר בהם להשוואה אפקטיבית.

 

החשיבות של חומרי גלם איכותיים

הדבר החשוב ביותר בעת בחירה של ארונות פתיחה 3 דלתות הוא להסתכל על חומרי הגלם. תמיד כדאי לתת עדיפות לארונות שמיוצרים מחומרי גלם איכותיים, שיכולים להחזיק מעמד שנים רבות וקל לתחזק אותם. בשביל לדעת האם חומרי גלם מסוימים איכותיים יותר מאחרים, ניתן להתרשם מהמפרט המתואר על ידי היצרן.

 

מידות מדויקות בהתאמה אישית

כמובן שגם המידות של הארון צריכות להתאים לדרישות שלנו. ככל שהמידות יתאימו יותר לאופן שבו אנחנו מתכננים להשתמש בארון וגם למיקום שלו בחדר, כך יש סיכוי לשמור עליו ולהגן מפני פגיעות חיצוניות. במקביל, התאמה אישית של המידות תסייע לנו להגיע לאזורים שונים גם בתוך הארון, המדפים, המגירות וכן הלאה.

 

לא לשכוח את החלוקה הפנימית

ארון פתיחה בוחרים גם לפי החלוקה הפנימית והמיקום של המדפים לעומת מגירות, ווי תלייה וכן הלאה. בשביל שיהיה אפשר לפתוח כל דלת כדי להגיע לציוד ספציפי ועל מנת שהתפעול יהיה כמה שיותר נוח, מחלקים מראש את החלל הפנימי של הארון וכך מתאימים אותו למטרות שאותן מנסים להשיג.

 

מה לגבי הפרזול?

אביזרי הפרזול שבהם משתמשים כדי לבנות ארון פתיחה משפיעים על החוויה שלנו במהלך השימוש בו. זה כולל למשל את הידיות שצריכות להיות חזקות, עמידות, איכותיות ומעוצבות – אבל גם את הפרופילים או את החלקים הקטנים שעשויים מתכת ואחראיים על יציבות הדלתות והארון כולו. בשביל ליהנות מהארון גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, מסתכלים עליו כמכלול ולא רק על החלקים הספציפיים שמרכיבים אותו.

 

התאמת הארון למסגרת התקציב

כיום לא חייבים לחרוג מתוך מסגרת התקציב בשביל לבחור ארון פתיחה איכותי עם 2 או 3 דלתות. בכל אחד מהמקרים הללו, הסוד הוא להתמקד בארונות איכותיים ולהסתכל עליהם בתור השקעה ולא בתור הוצאה רגילה. אם מבינים שארון איכותי מחזיק מעמד יותר זמן ואולי גם עובר איתנו דירה, מגיעים למסקנה שעדיף להשקיע בו. השקעה כזו תוכיח את עצמה מבחינת איך שהארון בנוי והיא תעזור לנו לחסוך במקום. בזכות היתרונות האלה, ארונות פתיחה הם חלק בלתי נפרד מחלל הפנים.

ארון עם 3 דלתות

אולי תאהבו גם את:

פתרונות עיצוב
פתרונות עיצוב לבית ישן

אם אתם רוצים לשדרג את הבית שלכם, כדאי שתחשבו על עיצוב וסגנון מחדש. גם בית ישן יכול להיראות כמו חדש אם תשקיעו בעיצוב ובריהוט החדש

קרא עוד »