איתור נזילות השקעה משתלמת או בזבוז זמן

הופיעה לכם רטיבות בבית ואתם חושדים בנזילה? השאלות שעולות לרוב האנשים יעסקו בכמה עליכם להשקיע כדי להיפטר מהבעיה: האם הבעיה דחופה

מספיק? כמה יעלה לכם איש מקצוע? איך אתם יכולים לאתר ולתקן את הנזילה בצורה שתשתלם לכם ומבלי לבזבז את הזמן?

 

לאיתור נזילה בשלב מוקדם יש משמעות רבה

נזילה שאינה מטופלת בזמן או במקרה הגרוע יותר אינה מטופלת כלל גורמת להחרפת הרטיבות ולנזקים רבים כמו למשל נזקים למבנה, החלשות הקירות, התקלפות הצבע שלהם, נזקים לתשתיות החשמל בעקבות הגעת הרטיבות לכבלים הנמצאים בתוך הקיר ואפילו לנזקים בריאותיים הנגרמים משאיפת רעלני העובש הנוצר על הקירות בעקבות הרטיבות. רוב האנשים יסכימו שטיפול ברטיבות הנגרמת מנזילה או כל גורם אחר הוא הכרחי וכי גילוי ואיתור מוקדם של נזילה בסופו של דבר חוסך לכם כסף מכיוון שהזנחה תרחיב את הנזקים ולכן גם את התשלום.

 

כיום יש שיטות מתקדמות לאיתור נזילות

בעבר, כדי לאתר נזילה היה על איש המקצוע לשבור לעיתים קירות ומרצפות רבות בכדי לאתר את הבעיה וכמות ההרס שהיה מתבצע במבנה הייתה תלויה הרבה במזל ובכמה יצטרך האינסטלטור להרוס בכדי למצוא את הבעיה. היום איתור נזילות הוא מתקדם בהרבה וישנן שיטות פעולה ומכשירים חדשים המסייעים באיתור הנזילה מבלי לשבור אפילו קיר אחד. השימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים מייקר לעיתים את המחיר שתצטרכו לשלם בכדי לאתר את הנזילה, תלוי כמובן באיזה מכשיר ימליץ איש המקצוע להשתמש, ונשאלת השאלה האם השימוש באמצעים יקרים יותר אכן משתלם או מבזבז לכם זמן יקר?

 

בשורה התחתונה זה משתלם

מבחינת משך הזמן, הרי ששימוש במכשירים מתקדמים עשוי רק להאיץ את איתור הנזילה, אינסטלטור שאינו משתמש בהם ימצא לפעמים את הנזילה בניסיון השני או אפילו יותר וזאת לאחר שהשאיר אחריו הרס מיותר של קירות הבית. המצלמה התרמית למשל תמצא את הנזילה בשימוש במצלמה המזהה הפרשי טמפרטורות וצובעת נוכחות חמה או קרה המסמנת על נזילת מים, שיטה זו מאפשרת למצוא את הנזילה בזמן קצר, ללא מאמץ ומבלי לשבור אפילו קיר אחד. כך גם שיטות אחרות כמו למשל שימוש בחיישן גז, שהיא שיטה שתאתר בריחה של גז מהצנרת באמצעות חיישן וכך תאתר את הנזילה במהירות וללא נזקים.

גם מבחינה כלכלית יכולה להיות עדיפות לשימוש בשיטות טכנולוגיות ללא שבירת קירות מיותרת מכיוון שבשיטה הישנה הדורשת לחפש את הנזילה בצורה פיזית יש סיכון לגרום לנזק נוסף שיתווסף לעלות הכלכלית ולכאב הראש שלכם. איש מקצוע שאינו משתמש בשיטות לאיתור נזילה ללא הרס עלול לטעות שוב ושוב במיקום בו הוא בוחר לשבור את הקיר או אפילו ליצור נזק מעבר לנזילה הקיימת, לעומת זאת בשימוש באמצעים החדשניים הלקוח מקבל את התמורה למה שהוא שילם ויכול לאתר את הנזילה ללא נזק נוסף.

הטיפול בנזילה בזמן ובשימוש באמצעים חכמים הם לבסוף השקעה משתלמת מאוד ולכן מומלץ לא להתמהמה ולהזמין איש מקצוע המתמחה באיתור נזילות בהקדם. חברות ואנשי מקצוע המומחים באיתור נזילות נמצאים בכל רחבי הארץ, למשל מומחה לאיתור נזילות בבת ים לגרים במרכז הארץ.

 

 

אולי תאהבו גם את:

בקרה ביולוגית
מה היא הדברה ביולוגית?

יש לכם מטע, פרדס או גינת ירק ואתם מעוניינים להרחיק ממנה מזיקים מבלי לפגוע בבריאותכם או בבריאות בעלי החיים האחרים? הדברה ביולוגית הינה הדברה באמצעות

קרא עוד »